Aynen şöyle oldu 🙂
Türkiye'ye dönmemize 1 ay kalmıştı. Bende dedim ki kendi kendime, nasılsa 1 ay kaldı, 10 USD altındaki işleri alma, diğerlerini kabul et dedim. Birde ilk başta siparişi kabul edip, sonrasında vazgeç seçeneğini defalarca uygulayınca kabul oranım sözleşmedeki oranın altına düşmüş oldu. Aslında daha sonra uygulamayı yine kullanırım düşüncesiyle kabul oranını riskli noktanın altına düşürmeyecektim fakat sanıyorum Kasım 2023 civarında Doordash, kabul oranı gibi iptal oranlarını da benim bildiğim yüzdelerin üzerindeki bir değere revize etti. Yani %85'ken %90 oldu. Ben 10 USD altındaki siparişleri kabul etmemeye başladığım zaman, kabul oranım %96 idi. Düşünün kabul oranımı %96'dan %86'ye indirdim. Nasıl olsa daha %85 olmadım diye rahat rahat siparişleri almaya çalışırken bir gece ne göreyim, hesabım kapatıldı haberi aldım ve hesabım kapatıldığında da yapılan bu revizyonu hatırlamış oldum 🙂
Neyse daha sonra Uber ile devam ettim fakat Doordash'ten olduk 🙂