....yukarda mysea arkadasimin yazdiklarina katiliyorum,evet o ulkede dogmadiktan sonra o toplumun paRCASI OLMak zordur,orda dogan gocmen coccuklari icinde zordur,cun ku gizli irkcilik vardir,bu dunyanin her ulkesinda aynidir,mesela turkiyeye gelmis suriyeliler hemen hemen 10 yil oldu toplumun bir parcasi olabiliyorlarmi,,,,diyelimki etrafta 5 amerikali ve iki gocmen var, adamlar gocmen olani ignor edip kendi aralarinda konusurlar ve gocmenin anlatacaklarina pek rahbet etmezler..bazi is yerlerinde gercek amerikali ve gocmen is icabi mecburen konusurlar........
..amerika cok kulturlu bir ulkedir,dunyanin her yerinden gelmis insanlar vardir,gocmen olanlar kendi gettolarini kurarlar,,,,baska bir sehirde yalniz basina yasiyan bir turk amerikaliyi evine yemege davet edemez amerikalida turku evine yemege davet etmez,gurbetciler icin o ulkede yapilacak en iyi sey salla basin i al maasini,tabiki iyibir meslek ve kultur varsa sahis yuksek mevkilere gelebilir ama mesai saati bittikten sonra gene yalnizdir,tabiki yazdiklarim kendi fikrimdir.
Tolga Savacı - Vikipedi
magazin on Instagram







yukaridaki yazida dalkavukluklardan bahsetmistim. Bunlardan bir tanesi de isyerimde baskanim olacak herifti. Hakkim olan ucretsiz izni vermedi kafasina gore yetki kullandi. Bahanesi de mufettisin ucretsiz izni mi olurmus diyip mevzuaatta yazan hakkimi kullanmama engel oldu. Aslinda sonradan benim icin iyi oldu. Cunku iznimi verse Amerika’da her zaman arafta kalacaktim. Cikan en ufak zorlukta turkiyeye donme ihtimalim olacakti ve bu da dayanma gucumu zayiflatacakti. Cikan firsatlari her zaman degerlendirmek lazim benim mottom bu. Eger sadece otobus biletin varsa ve son otobusu kacirirsan yolda kalirsin. Bence en ufak bi firsat bile ciksa istifa etmekten cekinme su yolunu bulur




