@isik Isa, diyebilirsiniz Isabel'in kısaltması gibi dusunebilirler. Yada Elisa da benziyor
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Hurricane7433
@Hurricane7433
Hurricane7433 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Amerika'da isminizi değiştirmek isteseydiniz ne olurdu?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da isminizi değiştirmek isteseydiniz ne olurdu?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
benim adım gökhan, resmiyette gokhan yazıyor, sorduklarında yukon diye okunuyor diyorum kulaga yabanci gelmiyor en azindan. anime delileri görünce çıldırıyor, dragonball diye bir çizgifilmde varmış. yani orjinal tutmak daha iyi bence muhabbet noktası oluyor