Merhaba. 2022 yılında Greencard çekilişini kazandım ve ailemle Amerika’ya giriş yaptım ancak 1 ay sonra Türkiye de deprem oldu ve evimin ve çevremin durumuyla ilgilenmek için ülkeye döndük sonra bir yıl dolmadan tekrar Amerika ya giriş yaptık 3 hafta kaldıktan sonra babamın hastalığı nedeniyle Türkiye’ye döndük ve dolayısıyla bu süreçte çocuk orada okula başladı ve Amerika’ya geldiğimizde işleriniz aksamaya başladı. Şimde tekrar amerikadayım ancak dönmemiz gerekiyor ve Greencard ımızın iptal olmaması için ne yapmam gerekiyor?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
A
Ayşe0808 tarafından gönderilen son iletiler
-
Greencard ım iptal olur mu?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı