Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • Ds260 dolduran kisilere gidiyorsa sadece super. O zaman hic bir nefatif yonu yok su an bu sistemin


  • @bmyilmaz DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    We have recently made an update to our system that will send an automatic reply if your documents were received.

    "We have recently made an update to our system that will send an automatic reply if your documents were received." denilmiş. Bana otomatik eposta gönderilmedi. Evrakları gönderip otomatik e-posta alan oldu mu?


  • Merhaba, ben tekrar bir şey sormak istiyorum. Benim bilgilerimi eşimin DS260'ına ekliyoruz ve benim içinde formu dolduruyoruz. İkimizde işlerimiz ayrıldık ve şu an çalışmıyoruz. Formda ki "Present Employer or Scholl" kısmında ne yazmamız gerekiyor?

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @dreambig DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    @bmyilmaz DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    We have recently made an update to our system that will send an automatic reply if your documents were received.

    "We have recently made an update to our system that will send an automatic reply if your documents were received." denilmiş. Bana otomatik eposta gönderilmedi. Evrakları gönderip otomatik e-posta alan oldu mu?

    Sistemi yeni degistirmisler, yakinda size de ulasir.

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @goncagül-zihni DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    Merhaba, ben tekrar bir şey sormak istiyorum. Benim bilgilerimi eşimin DS260'ına ekliyoruz ve benim içinde formu dolduruyoruz. İkimizde işlerimiz ayrıldık ve şu an çalışmıyoruz. Formda ki "Present Employer or Scholl" kısmında ne yazmamız gerekiyor?

    not available diye belirtebilirsiniz.


  • Merhabalar ben diger yabanci forumlari da inceledim ornegin Africa da 16 binlere kdr mail gitmis biz de 12 binlere gitti ve sonrasinda alan olmadi.Gecen sene haric diger yillara baktigimizda ocak ayinda 15 binlere nerdeyse ulasilmis.Dolayisiyla bu ay aciklancak cutt off un 12.500 13 binlerde olabilcegini dusunuyorum.Umarim oyle olur 🙏🏻


  • @crazycells DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    @goncagül-zihni DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    Merhaba, ben tekrar bir şey sormak istiyorum. Benim bilgilerimi eşimin DS260'ına ekliyoruz ve benim içinde formu dolduruyoruz. İkimizde işlerimiz ayrıldık ve şu an çalışmıyoruz. Formda ki "Present Employer or Scholl" kısmında ne yazmamız gerekiyor?

    not available diye belirtebilirsiniz.

    Other seçeneğini işaretleyip mi öyle yazmamız lazım? Çünkü dediğiniz gibi bir seçenek yok


  • @dreambig @crazycells bana da dokuman mailini gonderdikten sonra KCC den bir dönüş olmadı


  • Ben de dokümanları [email protected] adresine 2 gün önce göndermiştim. Herhangi bir mail ve otomatik bir repply maili henüz gelmedi. Gittiğine emin olmak için bu maili ayrıca başka bir mail adresime de gönderdim sorunsuz gitmişti. Yani benim mailim tahminimce [email protected] adresine ulaşmıştır. Az önce KCC'ye bu maili aldınızmı diye mail attim. Cevap geldiğinde burada paylaşımda bulunacağım. @crazycells de sormuş çok teşekkürler otomatik cevap gelir demişler ancak gelmedi. Bu da kuşkuya düşürdü beni.


  • @dreambig biz dün akşam 21:30 gibi gönderdik dökümanları. Bize 30 dakika içinde, Kccdvdocuments'ten, mailin ulaştığını ve dökümanların işleneceğini belirten bir mail geldi. Sadece dökümanları ekledik, mailin metin gövdesine herhangi bir şey yazmadık. Konusuna da sadece Case Number'ı yazdık.


  • @sefa 2 gün oldu gondereli ama hala bi ses yok.. Bakalım eninde sonunda bu geri dönüş olur diye düşünüyorum 🙂


  • @sefa DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    @dreambig biz dün akşam 21:30 gibi gönderdik dökümanları. Bize 30 dakika içinde, Kccdvdocuments'ten, mailin ulaştığını ve dökümanların işleneceğini belirten bir mail geldi. Sadece dökümanları ekledik, mailin metin gövdesine herhangi bir şey yazmadık. Konusuna da sadece Case Number'ı yazdık.

    Anlaşılan ilk gönderenler için otomatik cevap seçeneği kullanılmamış. Muhtemelen bir çok kişi ulaşıp ulaşmadığının teyidi için ekstradan e-posta atmışlar. Ondan dolayı otomatik sürece cevap eklemişler . teşekkürler

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @goncagül-zihni DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    @crazycells DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    @goncagül-zihni DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    Merhaba, ben tekrar bir şey sormak istiyorum. Benim bilgilerimi eşimin DS260'ına ekliyoruz ve benim içinde formu dolduruyoruz. İkimizde işlerimiz ayrıldık ve şu an çalışmıyoruz. Formda ki "Present Employer or Scholl" kısmında ne yazmamız gerekiyor?

    not available diye belirtebilirsiniz.

    Other seçeneğini işaretleyip mi öyle yazmamız lazım? Çünkü dediğiniz gibi bir seçenek yok

    Evet, secenekler arasindan en uygunu o olur.

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @gunesdogdu DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    Ben de dokümanları [email protected] adresine 2 gün önce göndermiştim. Herhangi bir mail ve otomatik bir repply maili henüz gelmedi. Gittiğine emin olmak için bu maili ayrıca başka bir mail adresime de gönderdim sorunsuz gitmişti. Yani benim mailim tahminimce [email protected] adresine ulaşmıştır. Az önce KCC'ye bu maili aldınızmı diye mail attim. Cevap geldiğinde burada paylaşımda bulunacağım. @crazycells de sormuş çok teşekkürler otomatik cevap gelir demişler ancak gelmedi. Bu da kuşkuya düşürdü beni.

    tekrar email gondermenize gerek yok aslinda, yukarida da soylemisler bu ozelligi yeni getirmisler; dolayisiyla sadece beklemeniz gerekiyor. Ozellikle de bugunlerde KCC'nin aldigi her ekstra email islerini yavaslatacak.

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @dreambig DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    @sefa DV2019 Mulakat Deneyimleri içinde söyledi:

    @dreambig biz dün akşam 21:30 gibi gönderdik dökümanları. Bize 30 dakika içinde, Kccdvdocuments'ten, mailin ulaştığını ve dökümanların işleneceğini belirten bir mail geldi. Sadece dökümanları ekledik, mailin metin gövdesine herhangi bir şey yazmadık. Konusuna da sadece Case Number'ı yazdık.

    Anlaşılan ilk gönderenler için otomatik cevap seçeneği kullanılmamış. Muhtemelen bir çok kişi ulaşıp ulaşmadığının teyidi için ekstradan e-posta atmışlar. Ondan dolayı otomatik sürece cevap eklemişler . teşekkürler

    bence de 🙂 insanlar isleri oluruna hic birakmiyor 🙂
    oysaki dogru email adresini yazip gonder tusuna basmissaniz o email gitmistir, telas yapacak bir durum yok... 🙂

  • Yasaklı

    @gunesdogdu Ben 5 gün önce göndermiştim dökümanları hiç cevap gelmemişti. Az önce tekrar gönderdim hemen cevap geldi: "The Kentucky Consular Center (KCC) has received your email and is currently processing your documents."


  • @crazycells Yardımınız için teşekkür ederim. Biz sizden cevap beklerken eşim Kentucky'i arayıp sordu. Other seçeneğini işaretleyip, Specify kısmına da unemployment yazmamız gerekiyormuş. Belki diğer arkadaşlara yardımcı olur 🙂

  • ⭐⭐

    Yeni sistem gayet olumlu. Ama şunun da dikkate alınması gerekir. 12 binlere kadar mail atılması cut-off un 12 binlere yakın olacağı anlamına gelmez. 6600 den sonra 9000 e kadar çok yoğun bir geri dönüş olursa cut-off yine geçen ay kadar yada ondan biraz fazla artar. Benim tahminim aylık ortalama 2500-3000 artış olup süreç sonunda Current yada ona yakın bir sayı olur.


  • Merhaba
    Adli sicil raporu almanıza gerek yoktur dedikleri ülkeler var mı ?
    Çünkü ben 3 yıldır Irakda yaşıyorum.Bu belgeyi almam gerekiyor ama ne polisler ve de askerler durumdan habersiz.Bilgileri yok.


  • @OnurACAR birkaçtane istisna ülke vardı sanırım. Irak bu kapsamda olabilir. Ancak Irak konsolosluğuna durumunuzu açıklayarak böyle bir evrak gerektiğini ve gelen cevabında mülakatta Abd konsolosluğuna ibrazı işinize yarar belki.


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

155
Çevrimiçi

41.2k
Kullanıcı

4.4k
Konu

427.3k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum