.......................................
xdnz tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin SeçimiEyaletler içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Vize görüşmemiz ise 7 Mart Perşembe günüydü.
Bizim randevumuz 07:45'deydi. 07:00 gibi konsolosluğun önündeydik. Biz de simit fırınında kahvaltı yaptık. Sonrasında konsolosluğun karşısındaki büfeye 10 TL karşılığında çantamızı bıraktık. Güvenlik üstünüzü arıyor ve X-raydan geçiyorsunuz. İçeri girince sıra numaranızı aldıktan sonra beklemeye başlıyorsunuz. Numaranız ilk yandığında belgeleri teslim ediyorsunuz. Biz çekiliş sonrası evlendiğimiz için belgeleri teslim ederken bizden kanıtta istediler, evliliğin iyi niyetli olduğuna dair. Önceden mail atarak istenmişti ve bizde bir albüm hazırlamıştık. Albümü de görmek isteyenler için videonun sonuna koyduk. Belgeleri teslim ettikten sonra tekrar numaramız yandığında 660 Dolar ödedik. Sonrasında tekrar bekledik. Numaranız tekrar yandığında görüşme için bankoya gittik. Bankoda ki hanımefendi yeni evlenmişsiniz hayırlı olsun dedi. Bizde teşekkür ettik. Düğününüz nerede oldu dedi. Biz de henüz düğünümüzü yapmadık sıcak olsun diye Nisan da yapacağız dedim. Surat ifadesi başta değişti sonra düzeldi
Düğününüz kaç kişilik dedi. Ben de bir çırpıda sayıları ve tarihleri söyledim. Güldü, kalabalıkmış ve 2 düğün dedi. Daha sonra nereye gideceksiniz dedi. Nereye gideceğimizi söyledik. Neden orası dedi. Biz de nedenlerimizi anlattık. Kendi işlerinizi yapacaksınız yani dedi. Evet dedik ve vizeniz onaylandı tebrikler dedi. 2 dakika filan sürdü sanırım görüşme. Aslında çekiliş sonrası evlendiğimiz için daha uzun sürer ve daha çok soru sorulur sanmıştık. Ve sonrasında bütün stres gitti tabi ki 
Sorularınız olursa yardımcı olabilirim.
Biraz daha ayrıntılı vize görüşmesi videomuzu izlemek isteyenler için de:
-
RE: ABD'deki Turk Youtuber tavsiyeleriSosyal Medya Hesapları içinde yayımlandı
.................................
-
RE: Bavul Hazırlama - Yeni Hayat , Yeni Bir Başlangıç ...Yolculuk içinde yayımlandı
......................
xdnz tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Bavul Hazırlama - Yeni Hayat , Yeni Bir Başlangıç ...Yolculuk içinde yayımlandı
........................
-
RE: Abd'ye DV ile ilk giris/valize konulmaması gerekenlerYolculuk içinde yayımlandı
@Sefa ah evet bende farketmemişim. Teşekkürler

-
RE: Abd'ye DV ile ilk giris/valize konulmaması gerekenlerYolculuk içinde yayımlandı
@heyee Bahsettiğiniz yazım yanlışı benim mesajımda ise göremedim nerede olduğunu.