• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. xdnz
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    X
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 5
    • Konu 0
    • İleti 55
    • En İyi 28
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 1

    xdnz

    @xdnz


    75
    İtibar
    583
    Profil Görüntülemeleri
    55
    İleti
    5
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    xdnz Takip etme Takip Et

    xdnz tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin Seçimi

      .......................................

      Eyaletler içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: ABD'deki Turk Youtuber tavsiyeleri

      ...............

      Sosyal Medya Hesapları içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Texas, Austin

      ......................

      Texas içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      Vize görüşmemiz ise 7 Mart Perşembe günüydü.

      Bizim randevumuz 07:45'deydi. 07:00 gibi konsolosluğun önündeydik. Biz de simit fırınında kahvaltı yaptık. Sonrasında konsolosluğun karşısındaki büfeye 10 TL karşılığında çantamızı bıraktık. Güvenlik üstünüzü arıyor ve X-raydan geçiyorsunuz. İçeri girince sıra numaranızı aldıktan sonra beklemeye başlıyorsunuz. Numaranız ilk yandığında belgeleri teslim ediyorsunuz. Biz çekiliş sonrası evlendiğimiz için belgeleri teslim ederken bizden kanıtta istediler, evliliğin iyi niyetli olduğuna dair. Önceden mail atarak istenmişti ve bizde bir albüm hazırlamıştık. Albümü de görmek isteyenler için videonun sonuna koyduk. Belgeleri teslim ettikten sonra tekrar numaramız yandığında 660 Dolar ödedik. Sonrasında tekrar bekledik. Numaranız tekrar yandığında görüşme için bankoya gittik. Bankoda ki hanımefendi yeni evlenmişsiniz hayırlı olsun dedi. Bizde teşekkür ettik. Düğününüz nerede oldu dedi. Biz de henüz düğünümüzü yapmadık sıcak olsun diye Nisan da yapacağız dedim. Surat ifadesi başta değişti sonra düzeldi 🙂 Düğününüz kaç kişilik dedi. Ben de bir çırpıda sayıları ve tarihleri söyledim. Güldü, kalabalıkmış ve 2 düğün dedi. Daha sonra nereye gideceksiniz dedi. Nereye gideceğimizi söyledik. Neden orası dedi. Biz de nedenlerimizi anlattık. Kendi işlerinizi yapacaksınız yani dedi. Evet dedik ve vizeniz onaylandı tebrikler dedi. 2 dakika filan sürdü sanırım görüşme. Aslında çekiliş sonrası evlendiğimiz için daha uzun sürer ve daha çok soru sorulur sanmıştık. Ve sonrasında bütün stres gitti tabi ki 🙂

      Sorularınız olursa yardımcı olabilirim.

      Biraz daha ayrıntılı vize görüşmesi videomuzu izlemek isteyenler için de:

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Forum Müdavimi Olup "Green Card" veya "Amerika'da Yaşam" Konulu Youtube Kanalı Olanlar

      .................

      Sosyal Medya Hesapları içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Texas, Austin

      .................................

      Texas içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: ABD'deki Turk Youtuber tavsiyeleri

      .................................

      Sosyal Medya Hesapları içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Texas, Austin

      .................................................

      Texas içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Bavul Hazırlama - Yeni Hayat , Yeni Bir Başlangıç ...

      ......................

      Yolculuk içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Texas, Austin

      .............................

      Texas içinde yayımlandı
      X
      xdnz

    xdnz tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Forum Müdavimi Olup "Green Card" veya "Amerika'da Yaşam" Konulu Youtube Kanalı Olanlar

      .................

      Sosyal Medya Hesapları içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Bavul Hazırlama - Yeni Hayat , Yeni Bir Başlangıç ...

      ........................

      Yolculuk içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Texas, Austin

      ...........................

      Texas içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Texas, Austin

      .............................

      Texas içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Texas, Austin

      .............................

      Texas içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: ABD yolculuğunda ilaç götürmek

      .................

      Yolculuk içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Texas, Austin

      .................................

      Texas içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: ABD yolculuğunda ilaç götürmek

      ..............

      Yolculuk içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Abd'ye DV ile ilk giris/valize konulmaması gerekenler

      @Sefa ah evet bende farketmemişim. Teşekkürler 🙂

      Yolculuk içinde yayımlandı
      X
      xdnz
    • RE: Abd'ye DV ile ilk giris/valize konulmaması gerekenler

      @heyee Bahsettiğiniz yazım yanlışı benim mesajımda ise göremedim nerede olduğunu.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      X
      xdnz