Merhaba yakında kedimle dallas'a geleceğim, ev tutma vs halledene kadar kedimi emanet edebileceğim güvenilir bir yer var mı acaba 1-2 hafta? Doğru başlığa yazıyorumdur umarım
-
Merhaba yakında kedimle dallas'a geleceğim, ev tutma vs halledene kadar kedimi emanet edebileceğim güvenilir bir yer var mı acaba 1-2 hafta? Doğru başlığa yazıyorumdur umarım
-
@Mehmetcan-Kılıç Volkan Çivi ve Gülay Yaşar (Julie Yasar) var benim tanıdıklarım, sosyal medyalarından ulaşabilirsiniz. Zillow ve Trulia haricinde HAR com diye bir site var, sadece Houston’a özel, kendi aplikasyonu da var.
Homes And Rentals App - App Store
Homes And Rentals App - App Store
Download Homes And Rentals by Houston Association of Realtors® on the App Store. See screenshots, ratings and reviews, user tips, and more apps like Homes And…
-
Merhaba, Yeni giriş yapacak ve Austin'e yerleşecek arkadaşlarıma tavsiye vermek istiyorum. 9 Temmuz 2025'te Austin Havalimanından giriş yaptık evraklarımızı teslim ettik girişte hiç bir problem olmadı. Sonrasında evrak tesliminden 90 gün geçmesine rağmen GreenCardlarımız elimize ulaşmadı uscis mail attı evraklarınız bize ulaşmadı eğer sarı dosya elinizdeyse bize posta gönderin değilse konsolosluğa teslim ettiğiniz evrakları randevu alıp bize getirmeniz gerekiyor diye. Bundan dolayı havalimanı CBP ofisine gittik durumu sorduk evraklarınız bizde ödenek yok gönderemiyoruz hükümet düştüğü için diye cevap aldık dedik ki bize verin dosyayı biz götürelim vermediler. sonra uscis ofisini aradık randevu almaya çalışıyoruz daha vermediler. Yani durum şöyle ki eğer Austin'e yerleşmeyi düşünüyorsanız böyle bir durum var. Houston veya başka bir sorunu olmayan havalimanından giriş yapmayı tercih edebilirsiniz.
-
@saulgoodman merhaba hocam ben de austine yerleşeceğim. Hangi şehirdesin?
-
@deebee teşekkürler bilgiler için🙏 biz de aslında plano, frisco yada austinde cedar park, round rock arasında gidip geliyoruz. Şu an için austin olarak karar kıldık ama bakalım 3 ay gibi daha bir süremiz var
-
@evrentnrkl Hanımefendiyi Youtube daki videolarını izledim. Kendisiyle bir irtibata geçeyim.
İlginiz için teşekkürler, -
@Aykut-Yankaya
siteler bunlar ayrıca emlakçının bilgisini de yazıyorum
apartmenthomeliving
apartments
Serra Shawky
Serra Shawky
Herkese Merhaba, Amerika’daki teksas eyaletinde yaşıyorum. Ve burda emlakçılık yapıyorum. Sizlere günlük hayatımı ve emlak hakkında bilgi veriyorum. İzlediğiniz ve abone olduğunuz için çok teşekkür ederim ❤️ instagram: serrashawky
-
Arkadaslarim arasinda kacaklarin Texas'da her an deport olabilecegi soylentiler arasinda. Sanirim artik polisler sadece registration insurance id sormak yerine statu de soracak diyenler var yabancilar icin. Houston'da yasayan arkadasim biraz tedirgin, kesin bilgisi olan var mi? Bulundugum eyalet olan Illinois'te 1 yil boyunca kacak yasadigini kanitlayabilirsen TVDL ehliyetini veriyorlar, Texas'da boyle bir sey olmasi biraz urkutucu. Bunun yaninda is olanagi konusunda da Houston'daki arkadasim zorluk cekiyormus, is bulmak eskisi kadar kolay degilmis. Garsonluk gibi islerde de isverenler uzun sure calisacagini vaadedersen calistiriyormus, dort bes aylik adamin yanimda isi yok kafasina girmisler. Gozlemlerime gore de Texas her ne kadar konaklama olarak yasam olarak ucuz gorunse de insurance benim yasadigim Illinois'e gore 2-2.5 kat pahali. Burada aylik 120 dolara yapabileceginiz sigortayi sanirim orada en ucuz yer 250 istiyormus. Kendi ehliyet yasimla, yasima gore kiyaslama yaptigim zaman. (tabii ki uzun ehliyeti olan yasi buyuk olan daha ucuza yapiyor olabilir, esit sartlar icin soyluyorum)
Haber kaynagi olarak da bunu buldum:
https://www.nationalreview.com/news/texas-passes-bill-allowing-state-police-to-arrest-deport-illegal-immigrants/ -
@doguStone ayrıca herkesin durumu birbirinden farklıdır. Yani benim beğendiğimi siz beğenmezsiniz ya da tam tersi. Ne aradığınız ile de alakalı. Ayrıca aynı şeyleri sorup başka sonuçlar da beklemeyin. @ayvalik10 abimin dediği gibi farklı cevaplar almazsınız.
-
@saulgoodman kesilikle katılıyorum kimse limitlerde gitmiyor. Hele otoyollarda 80inde altinda gidene korna çalacaklar nerdeyse
-
@bitkicel si suan texas dami ikamet ediyorsunuz?
İnceliyorum bolgeleride texas city de dikkatimi cekti mahalleri felan olsun kiyi seridi olsun guzel gozukuyor fikir almak istedim acikcasi -
-
@kivo açıkcası beğendim sizin oraları 🙂 görmeyenler içinde fikir olur
Texas
-
Dallas, TX

-
-
Texas'da yasayanlar, artik yavas yavas hazirlanin, bagimsiz bir ulke olabilirsiniz

-
-
Texas'da yasayanlar, artik yavas yavas hazirlanin, bagimsiz bir ulke olabilirsiniz

Zorla guzellik olmaz tabi.
Amerikanin Avrupa kadar gelismis bir demokrasi ve insan haklarina sahip olmasinin (saglik sistemi, ayrimcilik, silahsizlanma, kuresel isinma vs) onundeki tek engel bu tur tutucu eyaletlerin yonetimleri. -
Texas'da yasayanlar, artik yavas yavas hazirlanin, bagimsiz bir ulke olabilirsiniz

ABD'nin ordusuyla hicbir eyalet kapisamayacagi icin simdilik hayal
Washington'un mahkemesi de, ordusu da buna izin vermez 
Hele de Rusya ve Cin ile ayri ayri bu kadar surtusme yasaniyorken...
-
-
ben hic politik oldugunu dusunmedim ne deyim. hatta kaliforniadayken bir kac kisi ile konusmustum silikon valisinden aldigim musterilerle onlar da olayin tamamen ekonomik olduugunu soylemislerdi. bir iki youtuber turk var onlarda politik degil ekonomik demislerdi. bende okullarin daha mantikli olmasindan dolayi tasinmistim. politik oldugunu hic dusunmedim. bence bu cnn biraz manipule ediyor :)) trump`in dedikleri kadar bir haber kanali olabilir takip etmiyorum ama :))))))) tabi ben ikisinin arasinda tercih yapsam kalifornia olurdu. okullari kotu bizim sebeplerimize uymadi yoksa texasdan daha guzel geldi bana :))))((
-
@gkhanfeez Ayni sekilde dusunuyorum. Insanlarin genelde eyalet degistirme sebebleri cogunlukla is/okul gibi nedenlerledir veya ekonomik nedenlerledir. Politik nedenler biraz daha altta kaliyorlar sanki. Genelde bircok kisi tam da emeklilik oncesinde eyalet vergisi olmayan yerleri tercih ederler.
-
Merhaba, aramizda Irving de yasayan var mi, yada daha once bulunmus kimse? Is sebebiyle oraya tasinma durumum var, genel bilgi verebilirseniz cok sevinirim.

-
-
El paso hakkında bilgisi olan varmı?
-
Baylor hakkında bilgisi olan var mı
-
@Cycraft herhangi bir yer hakkında bilgi almak istiyorsan niche sitesini kullanırız ancak girdiğimiz zaman sadece üniversitesi çıkıyor. Acaba orası başka bir isimle söyleniyor olabilir mi
-
2 Yillik ohio macerasindan sonra nasipse eylulde dallasa tanisiyorum yani arkadas cevre ve fikir edinmek isterim

-
Arkadaslarim arasinda kacaklarin Texas'da her an deport olabilecegi soylentiler arasinda. Sanirim artik polisler sadece registration insurance id sormak yerine statu de soracak diyenler var yabancilar icin. Houston'da yasayan arkadasim biraz tedirgin, kesin bilgisi olan var mi? Bulundugum eyalet olan Illinois'te 1 yil boyunca kacak yasadigini kanitlayabilirsen TVDL ehliyetini veriyorlar, Texas'da boyle bir sey olmasi biraz urkutucu. Bunun yaninda is olanagi konusunda da Houston'daki arkadasim zorluk cekiyormus, is bulmak eskisi kadar kolay degilmis. Garsonluk gibi islerde de isverenler uzun sure calisacagini vaadedersen calistiriyormus, dort bes aylik adamin yanimda isi yok kafasina girmisler. Gozlemlerime gore de Texas her ne kadar konaklama olarak yasam olarak ucuz gorunse de insurance benim yasadigim Illinois'e gore 2-2.5 kat pahali. Burada aylik 120 dolara yapabileceginiz sigortayi sanirim orada en ucuz yer 250 istiyormus. Kendi ehliyet yasimla, yasima gore kiyaslama yaptigim zaman. (tabii ki uzun ehliyeti olan yasi buyuk olan daha ucuza yapiyor olabilir, esit sartlar icin soyluyorum)
Haber kaynagi olarak da bunu buldum:
https://www.nationalreview.com/news/texas-passes-bill-allowing-state-police-to-arrest-deport-illegal-immigrants/
Benzer Başlıklar
-
Texas,Dallas
Texas • • Joltun
166
Çevrimiçi
60.7k
Kullanıcı
5.1k
Konu
533.9k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum