Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • İlk araba için Amerika da kredi cekeceginize Türkiye'den kredi çekme ve borç bulabilme ihtimalleri üzerine yoğunlaşmak lazım... Bir karşılaştırın derim. Çünkü kredili araba aldığınizda kasko şartı vs de oluyor genellikle... Ek masraflar çoğalıyor.


  • @semavi Amerika'da ikinci el araba almak içinde söyledi:

    İlk araba için Amerika da kredi cekeceginize Türkiye'den kredi çekme ve borç bulabilme ihtimalleri üzerine yoğunlaşmak lazım... Bir karşılaştırın derim. Çünkü kredili araba aldığınizda kasko şartı vs de oluyor genellikle... Ek masraflar çoğalıyor.

    :)))))))) o secenegi amerikaya gelmek icin kullandik 🙂 yoksa mantikli ben hala telefon uzerinden kredi alabiliyorum gerci tl-dolar farki yuzunden cok para etmiyor vurada ama olsun acil sartlarda yarar.


  • Merhaba, benim de aklima araba satmayla ilgili bir sey takildi. Amerika'da araba satisi, para alis verisi nasil oluyor?
    Diyelim ki arabami satmak istedim, alici geldi. Arabanin title ve sigortasi harici birseyi yok bende. Alacak adama title'mi veriyoruz sadece? Ve parayi almadan once bunu yapmiyoruz sanirim. Trdeyken notere gidilir, orda once para transferi yapilmis mi diye bakilir, para tamamsa noterde satis islemi yapilirdi.

    Burada nasil oluyor merak ettim. Ayrica plaka vs... degisimi olmuyor mu?
    tesekkurler


  • @murat-yılmaz Bildiğim kadarıyla, ABD'de plakalar araca ait değil şahsa aittir. Yani herkes arabayı satarken plakayı söker öyle teslim eder alıcı da kendi plakasını takıp DMV'de tescil ettirir. Satışta ise title imzalayıp alıcıya vermek yeterli diye biliyorum. O yüzden sakın parayı almadan title vermeyin araba elden gider 🙂


  • @gkhanfeez Amerika'da ikinci el araba almak içinde söyledi:

    @semavi Amerika'da ikinci el araba almak içinde söyledi:

    İlk araba için Amerika da kredi cekeceginize Türkiye'den kredi çekme ve borç bulabilme ihtimalleri üzerine yoğunlaşmak lazım... Bir karşılaştırın derim. Çünkü kredili araba aldığınizda kasko şartı vs de oluyor genellikle... Ek masraflar çoğalıyor.

    :)))))))) o secenegi amerikaya gelmek icin kullandik 🙂 yoksa mantikli ben hala telefon uzerinden kredi alabiliyorum gerci tl-dolar farki yuzunden cok para etmiyor vurada ama olsun acil sartlarda yarar.

    Dedigim gibi hesap kitap yapmak lazim. Ben geldigim zaman henuz 4 olmamisti dolar 🙂


  • Bazi eyaletlerde sanirim plaka arabada kaliyor.

    TITLE yani ruhsati siz ve alici imzaliyor, arabayi veriyorsunuz. Noter vs yok...

    Normalde plakalarinizi alabiliyorsunuz ama bazi kullanicilar plakasiz araba ile kullanmak istemedigi icin sorun cikarabiliyorlar korktuklari icin...

    Isterseniz bill of sale adi altinda ikinci bir belge duzenleyip araci kaca sattiginizi, plakalari teslim edip etmdiginiz ve tam olarak saat kacta sattiginizi falan ekleyip sizin ve alicinin kumligi ile fotosunu cekip saklayabilirsiniz. Olasi bir para yol gecisinde falan ibraz edersiniz ve sizi baglayan bir durum kalmaz...

    Bazi insanlar nakit veriyor bazilari ise bu parayi yanlarinda tasimamak icin cashier check falan vermek isteyebiliyorlar. Siz nakit almaya calisin.

  • ⭐⭐

    2013 model 80000 mile bmw x3 hakkinda ne dusunursunuz. Ben low mileage takintiliyim aslinda ama bmw olunca bi an dusundum. Problem yaratma durumu nedir sizce

  • ⭐⭐ Yasaklı

    iyi bence .engine Oil ve gearboxoil change yaptılarsa perıyodık. o arac sızı 100 bın mıl daha goturur. fıyat ne ıstıyolar pekıı


  • @goodluck Hor kullanmadilarsa Alman 200k rahat gorur.

  • ⭐⭐

    -2013 bmw x3- 12500 plus tax dealer fee vs $15000 go out olacak sanirim

  • ⭐⭐

    Carcomplaints.com dan araclarla ilgili ne kadar sikayet olduguna baktim. X3 modelinde 2013 yili acik ara en cok sikayeti alan yil olmus. Bunlarin bircogu da engine problem. Bunu gorusmem gerekecek.

  • ⭐⭐ Yasaklı

    Japon arabalarına herkes diyor ama da mesela nissan 2013 e kadar sanzıman ve headgasket problemi oluyor. Menşei değilde spesifik model olarak arabaları arastırmak lazım sanki .Kelly blue booktanda arabanın güncel degerini ögrenebilirsiniz


  • ABD de arac alanlar AAA road asistans hizmetini satın almalılar. Aku bitti , benzin bitti , arac bozuldu vsvs , senelik bir defaya mahsus 60-70 dolar gibi odemesi var.
    Hanım gecen gun arkamdan geliyordu , farları açık gördüm kullanırken aramadım yolda ayrıldı kızı yazokuluna bıraktı konuşuruz hatırlatırım dedim yolda aramadım ben 70mile devam ettim ve unuttum , beni arıyor marş basmıyor diye , tabi dedim far açık kullanıyorsun , Turkiyede başlatılan saçma sapan bir alışkanlık faydasından çıok zararını gördüm , akü bitmesi gibi ve söylendim durdum , neyse ki kardeşim okula yakın oturuyordu geldi takviye ile aracı çalıştırdılar , şu an AAA dan road asistans yapmaya çalışıyorum online .
    Aman diyeyim AAA road asistans yaptırın yollarda perişanlık yaşamayın


  • @sash hareket eden araçta açık far nedeniyle akü bitmez. Zaten akü araç hareket halindeyken şarj olur benim bildiğim 😁. Akü başka nedenle bitmiştir bence. İşşn uzmanı değilim ama uzmanları da elbet yorum yapacaktır 😁 @semavi

  • ⭐⭐⭐

    Park ettikten sonra kapatmayı unutmuştur 😕

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    yan sanayi çakma bozuk akü dicem ama orası amerika Türkiye olsa cevp hazır 🙂


  • @The-Black-Eagle, içinde söyledi: Amerika'da ikinci el araba almak

    @sash hareket eden araçta açık far nedeniyle akü bitmez. Zaten akü araç hareket halindeyken şarj olur benim bildiğim 😁. Akü başka nedenle bitmiştir bence. İşşn uzmanı değilim ama uzmanları da elbet yorum yapacaktır 😁 @semavi

    Sash arabalar konusunda gerceekten bilgili bir arkadas 🙂 Muhtemelen esinin okula vs girince farlari acik biraktigini ima etmis aslinda...

    Bir cok avrupa araba da otomatik far olmasa da kontak kapandiginda farlar kapaniyor. Ama park lambalarini actiginizda kontak kapansa da parklar kapanmiyor...

    Bazi japonlarda ise farlar acikken araci kapatirsaniz park lambalarina dusuruyor araci ve yavas yavas bitiriyor akuyu 🙂 Benim cok bitirmisligim vardir cunku cok fazla araba degistirdim ve hepsinin huyu suyu farkli. O yzuden jumper tutarim her zaman kenarda... videosunu bile cektim 🙂

    Aku olayina gelince...

    Burada hayat sartlari cok zorlu ve akuler Turkiye kadar dayanmiyor... Ilk soguk vurdugunda yada ilk sicaklar geldiginde patir patir dokuluyor akuler... En canli ornegi @mhepekiz mesela...

    1 ay test edip kullandigim arac, muhtemelen icerisi temizlenirken acik birakilmis isiklardan dolayi aku bosalmis ve aktarma yaptik... Kullanmamiza ragmen mars almadi ve aku testi gecemedi, yeniledik... Ayni hafta 5 aku daha yenilemek zorunda kaldik geleride ki araclar icin... Sicak ve nemin ilk vurdugu haftaydi cunku... Benzerini kista da yasiyoruz... Lastikte cok patliyor burada... Yollar iyi degil, iklim sartlari zorlu...

  • ⭐⭐⭐⭐⭐

    @semavi Bizim çivilerle başımız belada. İki aracın toplamda 4 lastiğine çivi girdi, sadece biri tamir edilebildi. Her lastik için 150-200 dolar civarında para gidiyor.

  • ⭐⭐ Yasaklı

    Optima batteries veya paranız yoksa duralast. interstate almayın bence


  • @semavi haklı , kontak üzerinde iken aracta bekleyince farlar acıksa kapatmıyor 2002 toyota highlander.
    Esas konu şudur trafik sigortanızı AAA dan yaptırırsanız ücretsiz asistansa sahip oluyorsunuz , benzin bitti , aku bitti , arac bozuldu ücretsiz yardıma geliyor yada çekmeye .
    Ben tek araç için 79 ödüyordum ikini aracı ekleyince 135 oldu , AAA yı şiddetle tavsiye ederim , triple A de deniyor burda.


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

124
Çevrimiçi

40.7k
Kullanıcı

4.4k
Konu

424.0k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum