@tugo, içinde söyledi: ABD'de kaçak duruma düştükten sonra evlilik yapmak mümkün müdür?
@crazycells esimin vize statu suresi bitmeden evlendik yalniz suan sponsor bulamadigimiz icin dosyasini gonderemedik.suan overstay durumunda nasil bir yol izlememiz gerekir?
Gc sahibiyim.
ABD'de Green Card alabilmek için AOS yapmanız gerekiyor ve maalesef statüsünü kaybetmiş biri AOS sürecine başlayamıyor. Sadece IR kategorilerinde Green Card sürecine başlayacaksanız bu konuda bir istisna tanınıyor. O nedenle GC sahibi biriyle evlendikten sonra eğer statünüz yoksa Green Card sürecinize ABD'de devam edemiyorsunuz.
Bu durumlarda evliliğin ne zaman gerçekleştiği değil, USCIS'in başvuruyu aldığı tarih önemli.








kac dil konusuyorsun, adresini teyitlermisib dedi, birisini arayip tk9 ucusuyla gelen yolcu diye bilgi verdi sonra vizeme muhur basti. Bunun kullanimi acikladi. Kartin gelene kadar bir sene bununla seyahat edebilirsin dedi. Ben tabi insanlardan duydugum "kartin gelmeden cikma ulkeye bu vizeyle seni almazlar" lafini merak edip aordum. Hayir kesinlikle boyle bir sey yok 1 sene boyunca bu vizeyle girip cikmak senin hakkin dedi. Cok sevimli birine denk geldim yaklasik 5 dk sonra direk ulkeye girdim bavulumu alip ciktim. Sorguya falan alinma bekleme givi birsey olmadi.
(California’dayım)



