@kamile Teşekkürler.Evet evlilik 2 yılı geçtiyse direkt 10 yıllık veriliyormuş.
zeojoeblack tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
zeojoeblack tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Family Sponsored Green Card (Aile sponsorluguyla Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
ABD içindeyseniz süreç çok kolay.Avukatsız yapabilirsiniz
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba.
Abd vatandaşı eşim üzerinden GC başvurusu yapacağım.Uscis sitesinde form ücretleri yazıyor ama ayrı ayrı yazıyor.
Tek seferde seyahat izni, çalışma izni ve 130 başvurusu yapacağım için chatgpt birlikte yaptığın için ayrıca ücret ödemene gerek yok diyor ama bu yıl başvuran olduy sa güncel ücret bilgilerini paylaşabilir mi?
Teşekkürler -
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba.
Abd vatandaşı eşim üzerinden GC başvurusu yapacağım.Uscis sitesinde form ücretleri yazıyor ama ayrı ayrı yazıyor.
Tek seferde seyahat izni, çalışma izni ve 130 başvurusu yapacağım için chatgpt birlikte yaptığın için ayrıca ücret ödemene gerek yok diyor ama bu yıl başvuran olduy sa güncel ücret bilgilerini paylaşabilir mi?
Teşekkürler -
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kamile Teşekkürler.Evet evlilik 2 yılı geçtiyse direkt 10 yıllık veriliyormuş.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@kamile teşekkürler bilgi için.Oğlunuza interview olmadan mı GC geldi acaba.Bir de evliliğinin üzerinden toplamda 20 ay geçmesine rağmen mi 10 yıllık GC aldı yoksa evliliği daha mı eski
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba
Benim ABD vatandaşıyla evlilik üzerinden başvurum 500. gününe girdi ama henüz bir onay yok.
I 485 4.Step'e geçti.Bu durumu yaşayan var mı acaba