@bamboo merhabalar , bu yaz esim kedimizi San Francisco'ya goturdu. Girişte cok bir bakan yok , kedinizin kuduz asisi , paraziti tamsa yeterli oluyor. Biz veterinerden sagliklidir yazisi almistik ama bakmadılar. Kedinizin pasaportu olsun - icinde cip numarası ve kuduz asisi , parazit asilari bilgileri tam olsun. Pasaportun on yüzüne biz kedinin otururken bir fotografini çekip a4 kagidina o bölüme sigacak boyutta küçültüp cikti almistik ve pasaporta yapistirdik. Sadece uçağa binmeden 1-2 gun once turkiyeden tarim orman bakanligindan seyahat edebilir yazisi almanız gerekiyor. 2000 kusur tl gibi bir ücreti var. herhangi bir belediyenin tarim orman bakanligi kısmına gidip yaziyi alabilirsiniz. Sabahtan gitmenizi öneririm, biraz uyusuklar. Oradaki veteriner cipine ve numarasına bakıyor ve yaziyi veriyor. Amerikaya girişte de hayvan kabul yeri gibi bir kisim varmis cok üstünkörü bakmislar belgelere. Bizim kedimiz cok sakin , uçakta uyutucu bir jel vermemize gerek kalmadi , ama veterinerlerde uyuması icin bir jel satıyorlar onu da 500-600 tl gibi bir ücrete almistik ama yemedi, duruyor acikcasi. Ucagin icine sadece soft case kafes aliyorlar. ucak firmalarının belirlediği bir olcu var , trendyoldan bulup almistim ben. bu sekilde giris yapiliyor. baska bir eyalete gidecekseniz , o eyaletin kendi sitesinde hayvan kabulünde istedikleri şeyleri belirtiyorlar , ama farklı bir sey isteyeceklerini dusunmuyorum , siz yine de bir kontrol edersiniz. California bu kadar istiyor. biz THY ile uçtuk. diger ucak firmaları ile yine de kontrol etmenizi öneririm.