@numan011, içinde söyledi: DACA statusunde biri ile evlenip Green Card almak
Merhabalar,Amerikada yaşayan kızarkadaşımın DACA vizesi mevcut(bu sene vizesini sorunsuz yeniledi tekrardan)eğer kızarkadaşımla evlenirsem aile dayanaklı green card veya benzeri bir oturum izni alabilir miyim ve ne tür bir statüye sahip olurum? Bu konuda bana cevap verip bilgilendirirseniz çok mutlu olurum.
Maalesef DACA statusundeki kisiler ne ABD vatandasi, ne de Green Card sahibi olarak sayilmiyor. O nedenle tahminimce DACA statusune sahip biriyle evlenmek size gocmenlik icin hicbir fayda saglamayacak. Ama emin olmak adina, sorunuzu bir de Muslu Hukuk Burosu'na sormanizi tavsiye ederim:
https://yesilkartforum.com/forum/category/120/muslu-hukuk-bürosu-sorularınızı-cevaplıyor






Teşekkürler, uyarı için.
Sonuçta bu iş doğru yönlendirme, doğru formların doldurulması ve takip işi.. Endişeli miyim? %100 hemde, ama alternatif şuan için yok. Önümüzdeki günlerde kendisi ile iletişime geçerek kafamdaki sorularu netleştireceğim, olmadı başka bir avukat seçerim. Ya aslında okuduğum ve araştırdığım kadarıyla "AOS" zor bir süreç değil, iyi bir ingilizcem olsa hiç düşünmeden kendim süreci yönetirim. Bir de çok emin olmamakla beraber bazen Avukatların burada sürece pozitif etkisi olduğunu düşünüyorum ve/veya AOS sürecinde bir avukatın olması buradaki kurumlarda sanırım pozitif bir etki bırakıyor diye duymuştum. Bu kısma açıkçası emin değilim.. Hayırlısı artık...
Çünkü tüm işlemlerimizi hallettik,Parmak izimizi verdik,mülakat günü beklerken 5 Eylül günü Dışişleri ve Göçmenlik Dairesi Green Kart kotasının dolduğunu (55.600) ve bugünden sonra Kart basılamayacağını duyurdu.Senatörlere,ona buna girişim yapsakta sonuç alamadık.Bizim gibi birçok Eyaletten müracaat edip dönen çok oldu.Yani kısaca İzmir marşıyla gidip mehter marşıyla dönmüş olduk.Geçen sene 27-28 Eylülde kartını alanlar olduğunu bu Forumda hep okumuştuk ama bu sene böyle oldu
Nasip 

vısa bulletını nasıl kontrol edıyoruz, su an sadece hıcbır şey yapmadan bekleyecek mıyım?



