Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

• @redsat2000 çok teşekkür ederim...

• @Sono üzerimizde ne kadar para olduğunu sordular. nerede kalacağımızı sordu. green kartlarımızın geleceği, önceden belirttiğimiz adresi teyit etti. eğer farklı bir adrese gelmesini istiyorsanız orada adresi değiştirebiliyormussunuz sanırım fakat ben değiştirmedim. green kartların gideceği adresteki tanıdığımızın telefon numarasını istediler. Numara kayıtlarda vardı. doğrulama amacıyla sordu. otel odası kiraladığımız için ne kadar süre kalacağımı sordu. bir hafta kalıp tekrar türkiye ye döneceğim dedim. neden diye sordu. tamamlamam gereken işlerim olduğunu belirttim. sonuç olarak pasaportlara damgalarımızı vurdu ve so wellcome and enjoy diyerek buyur etti. Türkiyedeki işe alınma mulakatları kadar zor bir şey değil yani. Bütün bu sorgulama 2 yada 3 dk seri sekilde geçti.

• @Tolgahan Teşekkürler, şansınız bol olsun.

• @Adama-Coulibaly @Rhonster Çok teşekkürler...

• Şimdi arkadaşlar, tüm örnek taslakları ve nereye nasıl e-mail atılacağını yada nasıl ulaşılması gerektiği ile ilgili aşağıda detaylıca her farklı durumda olan arkadaşlarımız için ayrı ayrı yapılması gerekenleri anlatmaya çalışacağız

Öncelikle örnek taslakları ulaştıracağımız e-mail adreslerini ve bağlantı linklerini paylaşıyorum

1)[email protected] adresine e-mail atacağız(Kentucky Consular Center)

bu e-mail mutlaka ingilizce olmalı

2)Göçmen vize soru formundan ulaşıyoruz, forma ulaşmak için mavi yazının üzerine tıklayın

Göçmen vize soru formunda sadece 400 karektere izin veriliyor, bu formda isterseniz türkçe isterseniz ingilizce yazabilirsiniz(türkçe yazmak bir sıkıntı oluşturmuyor)

3)[email protected] adresine e-mail atıyoruz

Bu e-mailide türkçe veya ingilizce yazabiliriz

------------------------------------&&&&&&&&------------------------------

Şimdi sırasıyla örnek metinleri paylaşacağız

1) Ds260 formunu göndermiş ama henüz evrak onayı almamışlar için

2) Ds260 formunu göndermiş ama henüz evrak onayı almamış ve aşağıdaki avukatların davasından herhangi birine dahil olup dava metninde isimleri geçenler için

Aker v Trump.pdf (Charles Kuck)
    Dr. Mohammed v Trump.pdf (Curtis Morrison 1.dava)
    Fonjong v Trump.pdf (Curtis Morrison 2.dava)
    Gomez v Trump (Aila)

3) Ds260 formunu göndermiş evrak onayı almış ama henüz mülakat tarihi alamamışlar için

4) Evrak onayı almış ve aşağıdaki avukatların davasından herhangi birine dahil olup dava metninde isimleri geçenler için

Aker v Trump (Charles Kuck)
    Gomez v Trump (Aila)
    Dr Mohammed v Trump (Curtis Morrison)
    Fonjong V Trump (Curtis Morrison)

5) Mülakat tarihi alıp mülakat tarihi iptal olanlar için

6) Mülakat tarihi alıp mülakat tarihi iptal olup aşağıdaki avukatların davasından herhangi birine dahil olup dava metninde isimleri geçenler için

Gomez v Trump (Aila)

7) Mülakatlarını yapmış ama Ap ye kalmış veya sağlık raporu yüzünden vizesi basılamamış kişiler için

8)Mülakatlarını yapmış ama Ap ye kalmış veya sağlık raporu yüzünden vizesi basılmamış ve aşağıdaki avukatların davasından herhangi birine dahil olup dava metninde isimleri geçenler için

Gomez v Trump (Aila)

------------------------------------&&&&&&&&------------------------------

Şimdi 1.sıradaki durumda olanlar için taslakları paylaşıyoruz, yukarıdaki rehberdeki hangi durumdaysanız sadece o metni ve ek dosyaları e-mailinize ekleyerek gönderin lütfen, bu konu çok önemli

1) Ds260 formunu göndermiş ama henüz evrak onayı almamışlar

E-mail’in konu kısmına
    Regarding Federal Court Decision: Interview Request
    bu ifadeyi yazıyoruz

Ek olarak burdaki dava karar dosyasını e-mail içeriğine pdf olarak ekliyoruz ➡Attachment 1.pdf ⬅

Dear Sir/Madam,

I am one of the DV2020 winners. I submitted my DS-260 form on ……. (ds-260 gönderim tarihi ay/gün/yıl) and sent my documents to the KCC on ……… (evrakların gönderim tarihi ay/gün/yıl) The June visa bulletin has become current for every territory and all of the case numbers are active and equal. I am waiting for my interview date from this date.

As a result of the lawsuit in the United States District Court
    for the District of Columbia on September 4, 2020 (Gomez et al. v. Trump et al., case number 1:20-cv-01419);

The judge ordered the government to "undertake good-faith efforts" to "expeditiously process and adjudicate" their green card applications by Sept. 30, the end of the government's fiscal year.

In the context of the decision taken, I kindly request my documents to be approved by the KCC, to be transferred to the consulate, and to determine the date of my interview.

Principal Applicant
    Surname and Name: …
    Case Number: 2020EU00031XXX
    Date of Birth (Ay/Gün/Yıl): ….
    Preference Category: DV DIVERSITY
    Foreign State Chargeability: TURKEY

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Ek olarak burdaki dava karar dosyasını e-mail içeriğine pdf olarak ekliyoruz ➡Attachment 1.pdf ⬅

Dear Sir/Madam,

I am one of the DV2020 winners. I submitted my DS-260 form on ……. (ds-260 gönderim tarihi ay/gün/yıl) and sent my documents to the KCC on ……… (evrakların gönderim tarihi ay/gün/yıl) The June visa bulletin has become current for every territory and all of the case numbers are active and equal. I am waiting for my interview date from this date.

for the District of Columbia on September 4, 2020 (Gomez et al. v. Trump et al., case number 1:20-cv-01419);

The judge ordered the government to "undertake good-faith efforts" to "expeditiously process and adjudicate" their green card applications by Sept. 30, the end of the government's fiscal year.

In the context of the decision taken, I kindly request my documents to be requested from the KCC, and to determine the date of my interview.

Principal Applicant

• Bu metni ise Ankara konsolosluğunun göçmen vize soru formundan konsolosluğa ulaştırıyoruz(Bu metin ve [email protected] adresine gönderdiğimiz e-mail türkçede olabilir⬇

Göçmen vize formuna ulaşmak için burdaki mavi yazıya tıklayın

Formda bizden istenen gerekli bilgileri girdikten sonra soru kısmına aşağıdaki talebimizi yazıp en sondaki ek kısmındanda dava karar dosyasını forma yüklüyoruz

➡Attachment 1.pdf ⬅

In the context of the decision taken, I kindly request my documents to be requested from the KCC, and to determine the date of my interview

2)Ds260 formunu göndermiş ama henüz evrak onayı almamış ve aşağıdaki avukatların davasından herhangi birine dahil olup dava metninde isimleri geçenler için

Gomez v Trump (Aila)

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Ek olarak burdaki dava karar dosyasını
    ➡Attachment 1.pdf ⬅️ ve aşağıdaki davalardan hangisine katıldıysanız bu davanın dosyasını indirerek, iki dosyayı birlikte e-mail içeriğine pdf olarak ekleyerek gönderiyoruz

(aşağıdaki mavi yazıyla yazılmış dava dosyalarının üzerine tıklayarak dava dosyanızı telefonunuza yada bilgisayarınıza indirebilirsiniz)

➡Aker v Trump.pdf ⬅️ (Charles Kuck)
    ➡Dr. Mohammed v Trump.pdf⬅️ (Curtis Morrison 1.dava)
    ➡Fonjong v Trump.pdf⬅️ (Curtis Morrison 2.dava)

Dear Sir/Madam,

In the context of the decision taken, I kindly request my documents to be approved by the KCC, to be transferred to the consulate, and to determine the date of my interview.

Principal Applicant

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Ve ek olarak yukarıda yaptığımız gibi burdaki dava karar dosyasını
    ➡Attachment 1.pdf ⬅️ ve aşağıdaki davalardan hangisine katıldıysanız bu davanın dosyasını indirerek, iki dosyayı birlikte e-mail içeriğine pdf olarak ekleyerek gönderiyoruz

(aşağıdaki mavi yazıyla yazılmış dava dosyalarının üzerine tıklayarak dava dosyanızı telefonunuza yada bilgisayarınıza indirebilirsiniz)

Dear Sir/Madam,

In the context of the decision taken, I kindly request my documents to be requested from the KCC, and to determine the date of my interview.

Principal Applicant

• Bu metni ise Ankara konsolosluğunun göçmen vize soru formundan konsolosluğa ulaştırıyoruz(Bu metin ve [email protected] adresine gönderdiğimiz e-mail türkçede olabilir⬇

Formda bizden istenen gerekli bilgileri girdikten sonra soru kısmına aşağıdaki talebimizi yazıp en sondaki ek kısmındanda dava karar dosyasını pdf olarak forma yüklüyoruz

➡Attachment 1.pdf ⬅

In the context of the decision taken, I kindly request my documents to be requested from the KCC, and to determine the date of my interview

3) Ds260 formunu göndermiş evrak onayı almış ama henüz mülakat tarihi alamamışlar için

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Dear Sir/Madam,

I am one of the DV2020 winners. I submitted my DS-260 form on ……. (ds-260 gönderim tarihi ay/gün/yıl) and that KCC approved my documents on ……… (evrakların onay tarihi ay/gün/yıl). My case number is active since the … (hangi ayda bülteniniz aktif oldu) bulletin. I am waiting for my interview date from this date.

In the context of the decision taken, I kindly request that my documents be sent to the consulate from the KCC, and to determine the date of my interview.

Principal Applicant

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Dear Sir/Madam,

I am one of the DV2020 winners. I submitted my DS-260 form on ……. (ds-260 gönderim tarihi ay/gün/yıl) and that KCC approved my documents on ……… (evrakların onay tarihi ay/gün/yıl). My case number is active since the … (hangi ayda bülteniniz aktif oldu) bulletin. I am waiting for my interview date from this date.

Principal Applicant

Formda bizden istenen gerekli bilgileri girdikten sonra soru kısmına aşağıdaki talebimizi yazıp en sondaki ek kısmındanda dava karar dosyasını forma yüklüyoruz

➡Attachment 1.pdf ⬅

4) Evrak onayı almış ve aşağıdaki avukatların davasından herhangi birine dahil olup dava metninde isimleri geçenler için

Gomez v Trump (Aila)

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Dear Sir/Madam,

In the context of the decision taken, I kindly request that my documents be sent to the consulate from the KCC, and to determine the date of my interview.

Principal Applicant

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Dear Sir/Madam,

Principal Applicant

Formda bizden istenen gerekli bilgileri girdikten sonra soru kısmına aşağıdaki talebimizi yazıp en sondaki ek kısmındanda dava karar dosyasını ve davada isminizin geçtiği dosyayı, her ikisinide pdf olarak forma yüklüyoruz

➡Attachment 1.pdf ⬅

5) Mülakat tarihi alıp mülakat tarihi iptal olanlar için

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Dear Sir/Madam,

My spouse and I were scheduled for a Diversity Visa interview on (iptal edilen mülakat tarihi ay/gün/yıl) , 2020 and our interview was postponed due to Covid-19 precautions. As per the Federal Court decision (attached) which prioritized DV2020 winners' interviews to be held until September 30th, 2020, we would like to kindly request the rescheduling of our interview.

Looking forward to hearing from you soon.
    Regards,

Principal Applicant

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Dear Sir/Madam,

My spouse and I were scheduled for a Diversity Visa interview on (iptal edilen mülakat tarihi ay/gün/yıl) , 2020 and our interview was postponed due to Covid-19 precautions. As per the Federal Court decision (attached) which prioritized DV2020 winners' interviews to be held until September 30th, 2020, we would like to kindly request the rescheduling of our interview.

Regards,

Principal Applicant

➡Attachment 1.pdf ⬅

Dear Sir/Madam,

6)Mülakat tarihi alıp mülakat tarihi iptal olup aşağıdaki avukatların davasından herhangi birine dahil olup dava metninde isimleri geçenler için

Gomez v Trump (Aila)

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Dear Sir/Madam,

Regards,

Principal Applicant

E-mail’in konu kısmına
    bu ifadeyi yazıyoruz

Dear Sir/Madam,

Regards,

Principal Applicant

Formda bizden istenen gerekli bilgileri girdikten sonra soru kısmına aşağıdaki talebimizi yazıp en sondaki ek kısmındanda dava karar dosyasını ve davada isminizin geçtiği dosyayı, her ikisinide pdf olarak forma yüklüyoruz

➡Attachment 1.pdf ⬅

Dear Sir/Madam,

7) Mülakatlarını yapmış ama Ap ye kalmış veya sağlık raporu yüzünden vizesi basılamamış kişiler için

E-mail’in konu kısmına
    Regarding Federal Court Decision, Processing visas yazabiliriz

Dear Sir/Madam,
    I am one of the DV2020 winners. My case was created on Ay gün, yıl.
    I had my interview Ay Gün, 2020, Saat, in the US Consulate of Ankara Turkey. Since that time, our case has been held under an administrative processing (AP). Due to the Covid-19 outbreak, declarations 10014 and 10052, June 22, 2020, the DV-2020 processing was interrupted.
    In reference to the lawsuit in the United States District Court for the District of Columbia on September 4, 2020 (Gomez et al. v. Trump et al., case number 1:20-cv-01419), the judge ordered the government to "undertake good-faith efforts" to "expeditiously process and adjudicate" the DV-2020 green card applications by September 30, 2020, the end of the government's fiscal year.
    In the context of that decision, I am kindly appealing for information regarding the current status of our DV-2020 case.
    I look forward to hearing from your consideration. Thank you.

Principal Applicant

➡Attachment 1.pdf ⬅

United States District Court for the District of Columbia on September 4, 2020, the judge ordered the government to "undertake good-faith efforts" to "expeditiously process and adjudicate" the DV-2020 greencard applications by September 30, 2020, the end of the government's fiscal year.
    In the context of that decision, I am kindly appealing for information regarding the current status of our case

• 8) Mülakatlarını yapmış ama Ap ye kalmış veya sağlık raporu yüzünden vizesi basılmamış ve aşağıdaki avukatların davasından herhangi birine dahil olup dava metninde isimleri geçenler için

Gomez v Trump (Aila)

E-mail’in konu kısmına
    Regarding Federal Court Decision, Processing visas yazabiliriz

Dear Sir/Madam,

I am one of the DV2020 winners. My case was created on Ay gün, yıl.
    I had my interview Ay Gün, 2020, Saat, in the US Consulate of Ankara Turkey. Since that time, our case has been held under an administrative processing (AP). Due to the Covid-19 outbreak, declarations 10014 and 10052, June 22, 2020, the DV-2020 processing was interrupted.
    In reference to the lawsuit in the United States District Court for the District of Columbia on September 4, 2020 (Gomez et al. v. Trump et al., case number 1:20-cv-01419), the judge ordered the government to "undertake good-faith efforts" to "expeditiously process and adjudicate" the DV-2020 green card applications by September 30, 2020, the end of the government's fiscal year.
    In the context of that decision, I am kindly appealing for information regarding the current status of our DV-2020 case.
    I look forward to hearing from your consideration. Thank you.

Principal Applicant

➡Attachment 1.pdf ⬅

United States District Court for the District of Columbia on September 4, 2020, the judge ordered the government to "undertake good-faith efforts" to "expeditiously process and adjudicate" the DV-2020 greencard applications by September 30, 2020, the end of the government's fiscal year.
    In the context of that decision, I am kindly appealing for information regarding the current status of our case

Ek genel bir taslakta britsimondan geldi

İsteyen bu metnide yukardaki örnek uygulamalara göre kullanabilir, herkese bol şans ve başarılar İnşallah herşey dv talihlieri için en iyisi, en hayırlısı olacak şekilde gerçekleşir

Son olarak taslakların hazırlanması çevirilerin yapılmasında büyük emekleri olan arkadaşlarımıza çok teşekkür ederim

Dear Sir/Madam,
    As you should be aware on Friday September 4, Judge Mehta issued an order to the Department of State which directs the agencies such as DoS, KCC and the embassies to process and adjudicate DV2020 cases by the September 30th deadline. Judge Mehta has asked for a report of progress (including actions taken or not taken) for review on September 25th.
    Additionally Judge Mehta found the following:
    (1) the State Department’s policy of not reviewing and adjudicating non-exempt visas
    is not in accordance with law, is in excess of statutory authority, and is arbitrary and capricious;
    (2) the State Department’s non-processing of 2020 diversity visa applications constitutes agency
    action unreasonably delayed; and (3) the State Department’s exclusion of 2020 diversity visa
    applications from its guidance on mission critical services is arbitrary and capricious.
    He then ordered:
    “Defendants shall undertake good-faith efforts, directly and through their designees, to expeditiously process and adjudicate DV-2020 diversity visa and derivative beneficiary applications and issue or reissue diversity and derivative beneficiary visas to eligible applicants by September 30, 2020”
    Given this judgement from the Federal court, which has jurisdiction in these matters, I am contacting you to request your immediate cooperation so that my case can be adjudicated by the deadline and according to the order of the judge.

• Ellerinize saglik @Muhtaradana

• Sayın @Muhtaradana inşAllah bu sürecin en çok hak edenlerden biri olarak size de faydası dokunur . Ağzım açık gayret ve fedakarlığınızı izliyor ve takdir ediyorum. Iyi niyyetinizin er ya da geç size güzel bir şekilde geri dönüş yapacağına şüphem yok. Selamlar 🙂

• @Muhtaradana hersey icin tesekkurler..emeginize saglik.🙏

• @Muhtaradana Harika bir şekilde anlatılmış, emekleriniz için çok teşekkürler.

• @Muhtaradana Bey harika olmuş, ellerinize sağlık inşallah çok kısa sürede sizinde mülakatınız olup vizenizi alırsınız

• ⭐⭐⭐⭐⭐

Herkese bu surecte bol sanslar arkadaslar, hepimizin ihtiyaci olacak 🙂 🍀

Umarim konsoloslukta biriken yuzlerce dosyadan baslayarak teker teker vizeleri basmaya baslarlar. Olumlu sonuc alan kisiler lutfen bilgileri forumda paylasmayi unutmasinlar, 30 Eylul tarihine kadar onaylanan dosya sayisini maksimuma cikaralim... Sonrasina zaten hakim karar verecek. Tekrardan herkese bol sanslar.

• Bu ileti silindi!

• Arkadaşlar herkese merhaba öncelikle ben şuan bu süreç için çok gecikmiş olduğumun farkındayım ama hala bir şansım varsa denemek istiyorum eylül sonu gelmeden, yardımcı olursanız çok sevinirim. 6 mart 2020de bütün evraklarım eksiksiz bir şekilde gönderdim o zaman da geç kalmıştım ama case number düşük olduğu için bir dene dediler. Bana evraklarınız onaylandı randevu için numaranızın aktif olamasını bekleyin diye mail geldi ama o zaman aktif olan sayılar benimkine göre çok yüksekti benimki çoktan gelmiştir diye düşündüm bu siteden araştırmaya başladım ben mi randevu alıyorum yoksa onlar mı veriyor diye.. Bu sırada pandemi patlak verdi bütün konsolosluklar kapatıldı Trump aralık sonuna kadar her şeyi durdurdu diye bir açıklama okudum, güya zaman kazandığımı düşünüp rahatladım dah asonra tesadüf bir şekirde bu 30 eylül olayını duydum şuan ne yapmam gerekiyor hala randevu alma şansım var mı varsa nasıl alabilirim ?
    2020EU72xx

• @sedasaygin Evet sansiniz yuksek.Konsolosluga e mail atin.Ayrintilari arkadaslar biliyor @Muhtaradana @crazycells

• @Masda, içinde söyledi: DV2020 Mulakat Deneyimleri

Sayın @Muhtaradana inşAllah bu sürecin en çok hak edenlerden biri olarak size de faydası dokunur . Ağzım açık gayret ve fedakarlığınızı izliyor ve takdir ediyorum. Iyi niyyetinizin er ya da geç size güzel bir şekilde geri dönüş yapacağına şüphem yok. Selamlar 🙂

Sayın muhtaradana alsın 2020 talihlisi olarak idris usta misali oh ya oh diye sevineceğim 😃

• @sedasaygin Congratulations Records indicate ile başlayan evrak onayını aldıysanız, asşğıdaki iletideki 3.seçenekteki işlemleri yapın lütfen, bol şans ⬇

DV2020 Mulakat Deneyimleri https://yesilkartforum.com/forum/post/158818

• @Muhtaradana @Aydin-Osmanov Evet en son öyle başlayan onay mailini aldım. Şimdi gönderdiğiniz linkteki mailleri atıyorum çok teşekkürler 😊

• Av.Curtis Morrison’30 Eylül son vize basım tarihinin uzatılması için açacağı davada davacı olan var mı? Ben davacı oldum umarım işe yarar...

Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

Çevrimiçi

Kullanıcı

Konu

İleti

| | | |