@AyhanPm, içinde söyledi: sanayi'de çalışma imkanları
Konulara baktım hizmet sektörü ile ilgili çoğu konuda başlık var . Benim merak ettiğim ise sanayide çalışma imkanı nasıl ? Ücretler nasıl ? Bu konu hakkında bilgisi olanlar var mı?
Çalıştığım fabrikada $37 bin civarıymış.
Genellikle fazla mesaide oluyor ve bir miktar daha artıyor. Sağlık sigortası, 401k, bonus gibi avantajları var.
Fakat çalıştıracak personel bulamıyorlar. 2 senedir her hafta Perşembe günü personel alımı yapılır ve bir o kadar kişi de işten çıkar. Amerikalılar ve özellikle genç kesimi bu tarz işleri istemiyor çünkü çok fazla iş alternatifi var. Daha kolay ve rahat işler seçiliyor. Bizim fabrikada çalışanlar asyalı ve meksikalı, ayrıca yaşlı amerikalı kesim.
Açıkçası benzer ücretler veya daha fazlası serbest çalışma ile de kazanılabilir.
https://www.indeed.com/cmp/Gkn-Driveline/salaries/Assembler/Newton-NC