Hepinize iyi günler, ben 19 yaşındayım, 3 yıla yakın bir süredir sanayide çalışıyorum ve bu süreç içerisinde torna, borverk ve freze gibi makinaları kullanmayı ve onlarda hassas işçilik yapmayı öğrendim. Bunun yanı sıra kaynak, taş ve montaj da öğrendim. Benim sorum şu abilerim, ben ilk okul terkim, sağlık sorunlarından dolayı maalesef bırakmak zorunda kaldım. Fakat İngilizce dilini çok iyi biliyorum, akıcı bir şekilde konuşabiliyorum ve internet üzerinden gündelik olarak konuştuğum arkadaşlarım var. Benim okul mezuniyet belgem vs. olmasa bile, yurt dışında iş bulabilir miyim? Vize sorunlarını nasıl halledebilirim? Bilgili abilerim ablalarım bana yardımcı olursa, tecrübelerini benimle paylaşırsa çok memnun olurum. Tekrardan iyi günler.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
Melancholy 0 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Sanayide çalışanlar için ABD'de iş imkanlarıDiğer Meslekler içinde yayımlandı
Melancholy 0 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Sanayide çalışanlar için ABD'de iş imkanlarıDiğer Meslekler içinde yayımlandı
Hepinize iyi günler, ben 19 yaşındayım, 3 yıla yakın bir süredir sanayide çalışıyorum ve bu süreç içerisinde torna, borverk ve freze gibi makinaları kullanmayı ve onlarda hassas işçilik yapmayı öğrendim. Bunun yanı sıra kaynak, taş ve montaj da öğrendim. Benim sorum şu abilerim, ben ilk okul terkim, sağlık sorunlarından dolayı maalesef bırakmak zorunda kaldım. Fakat İngilizce dilini çok iyi biliyorum, akıcı bir şekilde konuşabiliyorum ve internet üzerinden gündelik olarak konuştuğum arkadaşlarım var. Benim okul mezuniyet belgem vs. olmasa bile, yurt dışında iş bulabilir miyim? Vize sorunlarını nasıl halledebilirim? Bilgili abilerim ablalarım bana yardımcı olursa, tecrübelerini benimle paylaşırsa çok memnun olurum. Tekrardan iyi günler.