Bir önceki mesajımda “kaynak” olarak ilettiğim link’i okudunuz mu? “iki telefon sahiplerinin bu düzenlemeden nasıl etkileneceği kesin olarak bilinmiyor” ama aktif olarak kullanıyorsanız iki telefonunuzu da sorun olmayacaktır diye düşünüyorum mantıken.
Bahsi geçen düzenleme vergisi ödense dahi ticari kar elde etmek için getirilen ve satılması planlanan telefonların yurtdışından getirilmesinin önüne geçmek için yapılan bir düzenleme







️ Eşim prim gün sayısını Türkiye ‘de tamamlamadığı için Yurt dışı borçlanma ile emekli oldu. Bu arada sizin durumuzda siz zaten prim gün sayınızı Türkiye’de tamamlamışsınız. Yani böyle bir problem yaşamazsınız.



