diğer dava başlığında temyizi kaybetmemiz sonrası avukatların buna itiraz ettiklerini belirtmiştim.
dün gece itibariyle bu itiraz da sonuçlandı ve dediğim gibi yine reddedildi.
https://x.com/curtismorrison/status/1831075587966083557?t=A0Z7e9KSjFBwv3lAQrNEJg&s=19
bu, DV2020 ve DV2021 sürecinin artık tamamen sonlandığı anlamına geliyor ve avukatlar da artık bu konu için hiçbir adım atmayacaklarını resmi olarak bildidiler.
her ne kadar da umut güzel bir şey olsa da, sonuçlarının kestirilebildiği noktalarda artık çok fazla zorlamanın gerekmediği de ortada.
davaya katılan, katılmayan herkese verdiği emek ve gösterdiği sabır için tekrar teşekkür ediyorum.
inanınıyorum ki bizleri, daha güzel ve mutlu edecek farklı şeyler bekliyor.
sevgiyle kalın..
*iş bu başlık, sürecin tamamen sonlanması sebebiyle artık ileti yazmaya kapatılmıştır.






kavustuk diye sevinmeye daldik hic aklimiza gelmedi bu.
Gercekten suan Gandalf ziyaretine ugrayan Bilbo Baggins gibi oldum maceradan maceraya kosacagim elimde yuzukle. Cok sagol bu arada yardimlarin icin.
.Frodonun Gandalfi kadar olamasak da o yuzugu yok etmenize elimizden gelen yardimi forum olarak gosteririz di mi Gray
. Turkiye konsolosluguna gitme sebebim nufus kaydi evlilik degil.



