....yukarda mysea arkadasimin yazdiklarina katiliyorum,evet o ulkede dogmadiktan sonra o toplumun paRCASI OLMak zordur,orda dogan gocmen coccuklari icinde zordur,cun ku gizli irkcilik vardir,bu dunyanin her ulkesinda aynidir,mesela turkiyeye gelmis suriyeliler hemen hemen 10 yil oldu toplumun bir parcasi olabiliyorlarmi,,,,diyelimki etrafta 5 amerikali ve iki gocmen var, adamlar gocmen olani ignor edip kendi aralarinda konusurlar ve gocmenin anlatacaklarina pek rahbet etmezler..bazi is yerlerinde gercek amerikali ve gocmen is icabi mecburen konusurlar........
..amerika cok kulturlu bir ulkedir,dunyanin her yerinden gelmis insanlar vardir,gocmen olanlar kendi gettolarini kurarlar,,,,baska bir sehirde yalniz basina yasiyan bir turk amerikaliyi evine yemege davet edemez amerikalida turku evine yemege davet etmez,gurbetciler icin o ulkede yapilacak en iyi sey salla basin i al maasini,tabiki iyibir meslek ve kultur varsa sahis yuksek mevkilere gelebilir ama mesai saati bittikten sonra gene yalnizdir,tabiki yazdiklarim kendi fikrimdir.
Tolga Savacı - Vikipedi
magazin on Instagram






. Ama sunda kesinim maas ile bir ise girip calismak icin yasim geçmiş, belki turkiyede patronluk yapmatan dolayi belki artik yasimiz ilerledi bana gore degil bilmiyorum ama ya kendi isim yada serbest meslek isleri tercihim. Bence bu kadar hayat tecrubesi ile 1 yil bile dolmadan pes etmek biraz erken oluyor. Son olarak memuriyet icin bir onceki sayfada kanun maddesini paylasmistim. Maalesef bir yil ustu istege bagli izin talebi uzatilamiyor. Herkesin gonlune gore olsun inşallah.




