Arkadaşlar merhaba, İhsan Onur ben. Bursa da yaşıyorum.
AOS konusuyla ilgili, forumda yazılan tüm bilgileri sanıyorum okudum.
Tüm yazılanların ışığında, geçerli bir B1,B2 vizem olduğu için benim de AOS için Amerika'ya gitmem hasıl oldu. Sanıyorum ocak son hafta yada subat ilk hafta.
Eğer gitmeyi planlayan arkadaşlar var ise case no'ları birbirine yakın, beraber hareket ederek birlikte bir planlamanın içerisine girilebilinir.
Dolayısıyla hem manevi anlamda, hemde aynı bolge secilirse ortak maddi paylasımlarada girilenebilinir. Ev kirası vs.. gibi.
Bu konuda pozitif düşünen arkadaşlar var ise, lütfen temasa geçelim. Buradan da olur özelden de.
Şimdiden teşekkür ederim.