@Farid411, içinde söyledi: GreenCard Fotograf
İlk önce merhaba arkadaşlar inşallah arzusunda olan her kes bu sene kazanır sorum böyledir
Ben Azeri olduğum için bildiğimiz gibi savaş zamanı olduğu için ben kendim kayd olamadım o zaman bir arkadaştan zor bir zaman içinde rica etdim ve benim için kayd olması için ricada bulundum her şeyi doğru yaptı amma ben savaşda olduğum için ona bir önceki yıl kayd olduğum zaman fotoğraf gönderdim şimdi arkadaşlar söylüyor ki kazansan bile bu sayılmıyor bu doğrumu?
su an icin sorun olmuyor, konsoloslugun bu nedenden dolayi eleme yaptigini gormedik. fakat bu yeni kurallari daha sonra uygulamaya baslayabilirler, o nedenle sonraki senelerde yeni fotograf kullanin.






ama yine içimde ufakta olsa bir heyecan var ve "Has been not selected" yazısı gözümün önüne geliyor ve içim buruklaşıyor. Sizin bu lanetli yazıyı gördüğünüzde ilk tepkileriniz ne oldu ve sonrasında nasıl devam ettiniz bunu paylaşabilir misiniz?
bende aynı durumdayım 3-4 senedir. Şunu öğrendim çevrene bahsetmediğin zaman 1-0 önde başlıyorsun. Bahsedersen demoralizen daha yakınlarından başlıyor. Bana oraya gidip cemaatçimi olacaksın diyen oldu, yaşadın mı böyle bir şey?



