Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • @tmg hocam selamlar baya oldu gibi sanki 😊nasil gidiyor seferler evden ne sureli uzakta kaliyorsunuz?keyfiniz yerinizdemi mesela o meshur duslari kullandinizmi 🙂 kisa bir ozet gecerseniz ben gibi konuyu yasayanlardan takip edenler adina sevindirici olucaktir.


  • @gokhanbagatur, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg hocam selamlar baya oldu gibi sanki 😊nasil gidiyor seferler evden ne sureli uzakta kaliyorsunuz?keyfiniz yerinizdemi mesela o meshur duslari kullandinizmi 🙂 kisa bir ozet gecerseniz ben gibi konuyu yasayanlardan takip edenler adina sevindirici olucaktir.

    1 ay kadar calisip isi biraktim @gokhanbagatur kardesim. Seferler Houston ile New Orleans ve Houston Laredo arasi idi. 2 gunde bir aksam evde oluyordum ancak hem anlastigim mile basina ucret isi yapmaya baslayinca az geldi hemde burada kis olayi basladi. Zaten yeni sofor oldugum icin korktum acikcasi o yuzden simdilik isi biraktim. Havalar duzelince tekrar baslarim diye dusunuyorum.


  • @tmg Allah kolayliklar versin,peki mahsuru yoksa eksisi artisi ni yazmak icin kisa bir surec olsada neler gozlemlediniz hem is verenler hem sektor hem kendiniz adiniza neler paylasabilirsiniz diye sorsam 🙂


  • @gokhanbagatur, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg Allah kolayliklar versin,peki mahsuru yoksa eksisi artisi ni yazmak icin kisa bir surec olsada neler gozlemlediniz hem is verenler hem sektor hem kendiniz adiniza neler paylasabilirsiniz diye sorsam 🙂

    O zaman sizin sordugunuz sira ile cevap vereyim.
    Turkiye'de 15 yil uluslararasi bir lojistik firmasinda saha ve ofis gibi cok cesitli departmanlarda calistim. Bu yuzden lojistik isi nasil yapilir az cok biliyorum.

    Burada Schneider firmasi ile calismayi secmistim. Gordugum kadari ile ekipmanlar yeni ve bakimli. Ekipmanlar icin (tir ve trailerler) normal bakim sureleri haricinde belli mile'de bakima alinmasi icin planlamalar yapilmis. En cok problem lastiklerden cikiyor zaten.

    Ancak calisanlarla ilgili problem var ne yazik ki. Herhangi bir problem yasadiginizda telefonda en az 30 dk - 1 saat arasi bekliyorsunuz. Ilgili kisiye ulasabildiginizde ise genellikle probleminizi cozemiyorlar ve yine beklemek zorunda kaliyorsunuz. Ilk hafta tabletim ile ilgili bir problem yasadim. Surus kayitlarimi tutan sistem Solo sofor olmama ragmen benimle beraber bir sofor daha goruyordu ve onu bir turlu silemediler. Bu yuzden ilk hafta mecburen kagit log tutmak zorunda kaldim. En sonunda tableti degistirdiler problem duzeldi. Bunu duzelttirmek icin 3 defa 1-1.5 saat telefonda konusmak zorunda kaldim. Hem kendi teknik servisleri hemde disaridan hizmet aldiklari servis gercekten cok kotuydu 🙂

    Daha sonra trailerimin tandemleri ile ilgili bir problem yasadim. Yukumu bosaltmistim ve tandemleri one almam gerekiyordu ancak tandem lock dedikleri pinler hava ile calisiyordu ve sistem yeterli havayi saglayamadigi icin pinler bosalmiyordu ve ben tekerleri hareket ettiremiyordum. Acil destek hattini arayip (telefonun acilmasi 30 dkyi gecti) durumu anlattim. Servis yonlendireceklerini soylediler 3 saat kadar bekledim. Bu arada tabii ki internetten ilgili problemin neler olabilecegini aradim. En son tirimin durdugu yer baska bir tirin geri geri yanasmasina mani oldugu icin hareket etmem gerekti. Tiri ileri cektikten sonra tekrar denedim. Pinler bosaldi bende tekrar servisi arayip problemi cozdugumu servise gerek kalmadigini soyledim. Diger arkadaslar ile yaptigim konusmalardan da anladigim kadari ile bu islerde sistemi hala oturtamamis durumdalar.

    Benim yaptigim is basitti aslinda, Costco'nun deposundan dolu traileri alip yine Costco'nun wholesale bayisine goturup birakiyordum. Dolu traileri al birak isi kuru yukler icindi. Bir de sogutuculu trailerler var bunlari cektigimde ne yazik ki bosaltilmasini beklemek zorunda kaliyorduk bosaltma islemi bittiginde bu trailerlerin icine palet ve kartonlari geri yukluyorlar. Bosaltma ve doldurma islemi ortalama 3 saat suruyor ve surus surenizden caliyor. Haftalik ortalama 2000 mile yapiyordum elime net $765 civari bir para geciyordu.

    1.5 aylik aktif surus'den sonra da bu isin gercekten zor oldugunu dusunuyorum. Ozellikle gece surusu ve aksam gunes batarken batiya dogru surmek cok zor 🙂

  • Yasaklı

    @tmg

    Ben o akşam güneşinde komple kör oluyorum.
    Direkt maruz kalmakta sıkıntı yok. Gölgeye yansıma ile gelince kesinlikle kör ediyor. (Güneş gözlüğü takılı iken)

    Güneş gözlüğü yokken de zaten bakamıyorsunuz.

    Tipin gözümün önünde canlandı abi 😂


  • @tmg merhaba, dediğiniz hesaba göre mil başına 0.38 e geliyor. Yazılanlara bakarsak 0.65 ler. 0,75ler konuşuluyor. Craiglist te bile yüzlerce bu fiyata ilanlar mevcut. Bir hesap hatası yada acemileri sömürme olayı mı var

    Bu konudaki düşünceniz nedir?


  • @ping-pong, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg

    Ben o akşam güneşinde komple kör oluyorum.
    Direkt maruz kalmakta sıkıntı yok. Gölgeye yansıma ile gelince kesinlikle kör ediyor. (Güneş gözlüğü takılı iken)

    Güneş gözlüğü yokken de zaten bakamıyorsunuz.

    Tipin gözümün önünde canlandı abi 😂

    Louisiana'dan Texas'a girmek uzereydim agaclikli bir yolu gectikten sonra direkt gunes ile karsilastim. Gunes gozlukleri oldugu halde aracin sadece tam onunu gorebiliyordum. Yol cizgileri filan hak getire ve 1 mile sonra Work Zone'a girdim. Yol 2 seride dustu ve sag tarafimda hic bosluk yoktu. Sag tarafta direkt cizginin yanina beton bloklar koymuslar. Yol yilan gibi dolambacli hemen ilk cikistan ciktim. Durabilecegim bir yer bulup 20 dk kadar bekledim gunesin alcalmasini/batmasini. Ondan sonra tekrar yola ciktim. Bu surus suresi en fazla 5 dk idi 65 mile hiz ile gidiyordum ve trailerim bostu. Inan aklim cikti. Direksiyonu sikmaktan ellerim agridi. Onumu goremiyorum aynadan sol tarafimdaki boslugu ve araclari izliyorum. Work Zona'a girince aha simdi s.ct.m dedim 🙂 Hizi 45 mile kadar dusurdum ama bu sefer tirlar sollamaya cikmaya basladi. Tir sollayinca aramizda neredeyse hic bosluk kalmiyor. Ilk firsatta attim kendimi yoldan disari. 🙂


  • @beceke, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg merhaba, dediğiniz hesaba göre mil başına 0.38 e geliyor. Yazılanlara bakarsak 0.65 ler. 0,75ler konuşuluyor. Craiglist te bile yüzlerce bu fiyata ilanlar mevcut. Bir hesap hatası yada acemileri sömürme olayı mı var

    Bu konudaki düşünceniz nedir?

    Acemileri somurme olayi var zaten.

    Soyle bir durum var benim calistigim account 2 gunde bir evde olmama ve hafta da 1.5 gun evde tatil yapmama olanak sagliyordu. Bu accountta inexperinced soforlere 0.41 cent veriyorlardi mile basina.
    2 haftada bir evde olan 2 hafta icinde eve hic gelemeyen Hispanik bir arkadasim var o mile basina 0.52 cent ile basladi.
    Bir de CIN'li bir arkadas var o da 2 hafta bir eve geliyor ama onun accountu harbiden zor bir account ve o 0.68 ile baslamis. Normalde 0.65 - 0.75'i tecrubeli soforlere teklif ediyorlar. Ilanlara bakip aldanmayin ilan icinde tecrubeden bahsetmiyorlar aradiginizda o ucretler tecrubeli soforler icin diyorlar.

  • Yasaklı

    @tmg, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @ping-pong, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg

    Ben o akşam güneşinde komple kör oluyorum.
    Direkt maruz kalmakta sıkıntı yok. Gölgeye yansıma ile gelince kesinlikle kör ediyor. (Güneş gözlüğü takılı iken)

    Güneş gözlüğü yokken de zaten bakamıyorsunuz.

    Tipin gözümün önünde canlandı abi 😂

    Louisiana'dan Texas'a girmek uzereydim agaclikli bir yolu gectikten sonra direkt gunes ile karsilastim. Gunes gozlukleri oldugu halde aracin sadece tam onunu gorebiliyordum. Yol cizgileri filan hak getire ve 1 mile sonra Work Zone'a girdim. Yol 2 seride dustu ve sag tarafimda hic bosluk yoktu. Sag tarafta direkt cizginin yanina beton bloklar koymuslar. Yol yilan gibi dolambacli hemen ilk cikistan ciktim. Durabilecegim bir yer bulup 20 dk kadar bekledim gunesin alcalmasini/batmasini. Ondan sonra tekrar yola ciktim. Bu surus suresi en fazla 5 dk idi 65 mile hiz ile gidiyordum ve trailerim bostu. Inan aklim cikti. Direksiyonu sikmaktan ellerim agridi. Onumu goremiyorum aynadan sol tarafimdaki boslugu ve araclari izliyorum. Work Zona'a girince aha simdi s.ct.m dedim 🙂 Hizi 45 mile kadar dusurdum ama bu sefer tirlar sollamaya cikmaya basladi. Tir sollayinca aramizda neredeyse hic bosluk kalmiyor. Ilk firsatta attim kendimi yoldan disari. 🙂

    Tahmin edebiliyorum abi. Tuzlu ayran içseydin, tansiyona iyi gelir. 😂

    Benim büyük araç deneyimim var. Konuşmuştuk.
    Şans eseri bir kere itfaiye aracı kullanmıştım. Bu kadar keyifli olamaz. Keşke ingilizcen sağlam olsa da böyle bir iş bulabilsen. Acayip yakışır sana. 🙃


  • @tmg anladigim kadari ile gercekten buzdaginin gozukmeyen kismida bir o kadar derin.. peki planlamaniz nedir sirketi degsitiriceksiniz bu asikar gozukuyor.ayrica belirtilen bu yukle indir bindir surelerinin surus suresinden dustugu hicbir direksiyon basindaki arkadas tarafindan paylasilmamisti,bu gercekten guzel bir detay.
    Sureci nasil yuruteceginizi ve aticaginiz adimlari merakla takip ediyor olacagim.


  • @ping-pong, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @ping-pong, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg

    Ben o akşam güneşinde komple kör oluyorum.
    Direkt maruz kalmakta sıkıntı yok. Gölgeye yansıma ile gelince kesinlikle kör ediyor. (Güneş gözlüğü takılı iken)

    Güneş gözlüğü yokken de zaten bakamıyorsunuz.

    Tipin gözümün önünde canlandı abi 😂

    Louisiana'dan Texas'a girmek uzereydim agaclikli bir yolu gectikten sonra direkt gunes ile karsilastim. Gunes gozlukleri oldugu halde aracin sadece tam onunu gorebiliyordum. Yol cizgileri filan hak getire ve 1 mile sonra Work Zone'a girdim. Yol 2 seride dustu ve sag tarafimda hic bosluk yoktu. Sag tarafta direkt cizginin yanina beton bloklar koymuslar. Yol yilan gibi dolambacli hemen ilk cikistan ciktim. Durabilecegim bir yer bulup 20 dk kadar bekledim gunesin alcalmasini/batmasini. Ondan sonra tekrar yola ciktim. Bu surus suresi en fazla 5 dk idi 65 mile hiz ile gidiyordum ve trailerim bostu. Inan aklim cikti. Direksiyonu sikmaktan ellerim agridi. Onumu goremiyorum aynadan sol tarafimdaki boslugu ve araclari izliyorum. Work Zona'a girince aha simdi s.ct.m dedim 🙂 Hizi 45 mile kadar dusurdum ama bu sefer tirlar sollamaya cikmaya basladi. Tir sollayinca aramizda neredeyse hic bosluk kalmiyor. Ilk firsatta attim kendimi yoldan disari. 🙂

    Tahmin edebiliyorum abi. Tuzlu ayran içseydin, tansiyona iyi gelir. 😂

    Benim büyük araç deneyimim var. Konuşmuştuk.
    Şans eseri bir kere itfaiye aracı kullanmıştım. Bu kadar keyifli olamaz. Keşke ingilizcen sağlam olsa da böyle bir iş bulabilsen. Acayip yakışır sana. 🙃

    Itfaiye isi on egitim vs istiyor ayrica hem yas hem kondisyonum el vermez o isi yapmama. Egitim isini hallederim belki de kondisyon kismi beni asar 🙂 Onceden tecrube olmasi park ederken belki iyi olabilir ancak 53 feet trailer ayri bir olay kardesim 🙂


  • @gokhanbagatur, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg anladigim kadari ile gercekten buzdaginin gozukmeyen kismida bir o kadar derin.. peki planlamaniz nedir sirketi degsitiriceksiniz bu asikar gozukuyor.ayrica belirtilen bu yukle indir bindir surelerinin surus suresinden dustugu hicbir direksiyon basindaki arkadas tarafindan paylasilmamisti,bu gercekten guzel bir detay.
    Sureci nasil yuruteceginizi ve aticaginiz adimlari merakla takip ediyor olacagim.

    7 Subat oncesinde almadigim endorsementlerimi tamamladim. Su anda otobus endorsementi haricinde tum endorsementlere sahibim. Evden ayri kalma suresini hatun ile muzakere edip onu netlige oturtmaya calisiyorum. Esimin ingilizce seviyesi ve soforlugu az oldugu icin cok fazla evden ayri kalma durumu ilk zamanlar icin zor gozukuyor.

    HOS (Hours of Service)'e gore normalde yukleme/bosaltma sirasinda ON-DUTY gozukmek zorundasiniz ama bunu herkes 15 dk ON-DUTY gozukup sonrasinda SLEEPER yada OFF-DUTY yapiyor. Bende oyle yaptim.

    Diger etkisi de yatmak icin yer bulmada zorlanmama neden oluyor. Costco'nun deposu ile New Orleans'da gittigim depo arasi 8 saat civari suruyor aktif surus suresi olarak. 1.5 saat de pre-inspection ve yakit alma/tuvalet molalari tutuyor. 14 saatlik suremden geriye 4.5 saat kaliyor. Depoya vardigimda evrak islemlerini yaparken ON-DUTY olmaliyim. Bu sure 30 dk civari suruyor. Ayrica bosaltma isleminde de ON-DUTY gozukursem hic surem kalmiyor neredeyse 🙂 Ayrica saat cok ilerledigi icin Truck-Stop'larda bos yer kalmiyor. FLAYINGJ-PILOT-LOVES gibi truck stoplar hem sunulan hizmet hemde guvenlik acisindan iyi oldugu icin herkes buralari tercih ediyor. Mecbur kimsenin tercih etmedigi yerlere gitmek zorunda kaliyoruz. Buralarda ozellikle LA'da cok sakat olabiliyor.


  • @tmg guzel ve net ozetlemissiniz 🙃 takipte kalmaya devam.


  • Merhabalar son değişiklikler ile cdl’e başvuran var mı?Süre ne kadar sürüyor ve kurslar ne kadar talep ediyor acaba?


  • @tmg, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @beceke, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg merhaba, dediğiniz hesaba göre mil başına 0.38 e geliyor. Yazılanlara bakarsak 0.65 ler. 0,75ler konuşuluyor. Craiglist te bile yüzlerce bu fiyata ilanlar mevcut. Bir hesap hatası yada acemileri sömürme olayı mı var

    Bu konudaki düşünceniz nedir?

    Acemileri somurme olayi var zaten.

    Soyle bir durum var benim calistigim account 2 gunde bir evde olmama ve hafta da 1.5 gun evde tatil yapmama olanak sagliyordu. Bu accountta inexperinced soforlere 0.41 cent veriyorlardi mile basina.
    2 haftada bir evde olan 2 hafta icinde eve hic gelemeyen Hispanik bir arkadasim var o mile basina 0.52 cent ile basladi.
    Bir de CIN'li bir arkadas var o da 2 hafta bir eve geliyor ama onun accountu harbiden zor bir account ve o 0.68 ile baslamis. Normalde 0.65 - 0.75'i tecrubeli soforlere teklif ediyorlar. Ilanlara bakip aldanmayin ilan icinde tecrubeden bahsetmiyorlar aradiginizda o ucretler tecrubeli soforler icin diyorlar.

    ben çalışmaya başladığımda 0.65 le başlamıştım ABF te tecrübesizken.3000mil kadar veriyorlardı genelde.ABF in kursuna gittim 3gün sonra tek başıma yollamışlardı beni.Terminalden terminale gidiyorduk.Çoğu terminalde manevra bile yoktu.Genelde hergün eve gidiyordunuz ama bazen uzak terminale gittiğinizde otelde kalmak gerekiyordu 1 gün. Double çekiyorduk %80 bilginiz olsun. %20 oranda 53ft denk geliyordu.Double bu arada 53 ten daha kolay.Dönüş açınız falan çok daha rahat.


  • @richmond, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @beceke, içinde söyledi: Amerika'da Tır Şoförlüğü?

    @tmg merhaba, dediğiniz hesaba göre mil başına 0.38 e geliyor. Yazılanlara bakarsak 0.65 ler. 0,75ler konuşuluyor. Craiglist te bile yüzlerce bu fiyata ilanlar mevcut. Bir hesap hatası yada acemileri sömürme olayı mı var

    Bu konudaki düşünceniz nedir?

    Acemileri somurme olayi var zaten.

    Soyle bir durum var benim calistigim account 2 gunde bir evde olmama ve hafta da 1.5 gun evde tatil yapmama olanak sagliyordu. Bu accountta inexperinced soforlere 0.41 cent veriyorlardi mile basina.
    2 haftada bir evde olan 2 hafta icinde eve hic gelemeyen Hispanik bir arkadasim var o mile basina 0.52 cent ile basladi.
    Bir de CIN'li bir arkadas var o da 2 hafta bir eve geliyor ama onun accountu harbiden zor bir account ve o 0.68 ile baslamis. Normalde 0.65 - 0.75'i tecrubeli soforlere teklif ediyorlar. Ilanlara bakip aldanmayin ilan icinde tecrubeden bahsetmiyorlar aradiginizda o ucretler tecrubeli soforler icin diyorlar.

    ben çalışmaya başladığımda 0.65 le başlamıştım ABF te tecrübesizken.3000mil kadar veriyorlardı genelde.ABF in kursuna gittim 3gün sonra tek başıma yollamışlardı beni.Terminalden terminale gidiyorduk.Çoğu terminalde manevra bile yoktu.Genelde hergün eve gidiyordunuz ama bazen uzak terminale gittiğinizde otelde kalmak gerekiyordu 1 gün. Double çekiyorduk %80 bilginiz olsun. %20 oranda 53ft denk geliyordu.Double bu arada 53 ten daha kolay.Dönüş açınız falan çok daha rahat.

    Sevgili @Richmond Bu askerlikten once mi sonra mi? Cunku eger veteran kontenjanindan girdiyseniz ucretler ve tecrube gereksinimi olayi degisiyor. Double hic kullanmadim, ruzgarli havalarda kontrolu nasildi?


  • @tmg nekadar dolu olduğunuza bağlı biraz ama sorun yaşamadım rüzgarda hiç . Askerlikten sonra girdim fakat benim girdiğim terminal yüzünden %100 maaşla başlamıştım . 0.65 cpm Dayton OH da başlamıştım ama benle aynı kurstan çıkıp %90 ile başlayanda vardı terminalde . Burda genelde terminaldeki talebe göre değişiyor . Eğer çok açıkları varsa %100lr alıp üstüne birde 3-4 k bonus veriyorlar


  • Texas ici, Louisiana taraflari %90 duz oldugu icin kotu havalarda asiri ruzgar oluyor. Dolu trailer ile o kadar hissetmiyorsun ancak bos traileri cok fazla savuruyor ruzgar. Bu yuzden sormustum. Daha once ABF'ye basvurmustum ancak tecrube istedikleri icin kabul etmemislerdi. Su anda web sitelerinde gordugum kadari ile egitim de veriyormuslar ama bu taraflarda var mi bilmiyorum. Ihtiyactan ziyade siz asker oldugunuz icin muhtemelen %100 ile basladiniz. Bir basvuru daha yaptim eger geri donerler ise ogreniniz ne kadar teklif edeceklerini. 🙂 Tesekkurler.


  • ABF tecrubemi yeterli bulmadigi icin basvuruyu isleme almadi 🙂 Hayirlisi 🙂

    We appreciate your interest in a career at ABF Freight. While we were impressed with your qualifications, we have decided to move forward with other candidates for the Local City Driver / Forklift Operator, Full-time at TX, HOUSTON.


  • Ben permit almıştım. Henüz kursa başlamadım. Şuan gidip double için sınava girsem ehliyete işlerler mi ? Yoksa süreç farklı mi olacak?

    Sanırım yeni sistek Mart başında gececekmis herkes hala sınava girebiliyor


Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

79
Çevrimiçi

40.8k
Kullanıcı

4.4k
Konu

425.0k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum