@sigmoidalmammal teşekkür ederim
epsilon05 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Evde pasta ekmek vs. uretip satmak.Turizm içinde yayımlandı
Merhabalar; ben de ekşi mayalı ekmek,bagel,tost ekmeği,özel ekmek çeşitleri(brioche,tohumlu ekmekler,hamburger ekmeği vs.) ayrıca Avrupa düzeyinde normal,bademli kruvasan yapıyorum.Bu işi Amerika’da yapabilir miyim?Üretim ya da butik bir kafe ya da evde...Bu konuda bilgisi olan varsa çok memnun olurum.Saygılarımla...
-
RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyizYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhabalar elinde göçmen vizesi olup ilk girişini yapamayanlar Mayıs ayındaki THY nin Türkiye’den tahliye uçuşları ile Amerika’ya gidemiyorlar mı? Sadece ABD vatandaşları ve greencard sahipleri mi gidebiliyor?
-
RE: Amerika'da Doğum Hakkında Merak EdilenlerSağlık içinde yayımlandı
@MySea evet anladım uçuşa alırlarsa da sorumlulukları onlara ait sanırım.Yani karışık bir süreç
-
RE: Covid-19 sebebiyle ilk girişini yapamayan kaç kişiyizYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Muhtaradana çok teşekkür ederim cevabınız için şu an işin net bir şey yok sanırım.Göçmen vize sahiplerini uçağa alıp Amerika da ger döndürme gibi bir şey olmaz sanırım yani umuyorum
epsilon05 tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@Karagoz çok teşekkür ediyorum cevabınız için.Florida’da almaya çalışacağım eski us ehliyetimle turist olarak geldiğim zaman.Bakalım umarım alabilirim
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
@Karagoz çok teşekkür ederim peki Türk ehliyetine gerek yok bunun için değil mi?
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
Merhabalar Türk ehliyeti olmadan turist vizesi ile floridadan ehliyet alabilir miyim?3 sene önce Türk ehliyetimle 6 aylık florida ehliyeti almıştım tabi sonra expire oldu.Şu an tekrar turist vizesi ile geleceğim ama Türk ehliyetim yok şu an.Tekrar floridadan ehliyet alabilir miyim?
-
RE: Amerika'da Ehliyet AlmakEhliyet ve Araba içinde yayımlandı
Merhabalar Türk ehliyeti olmadan turist vizesi ile floridadan ehliyet alabilir miyim?3 sene önce Türk ehliyetimle 6 aylık florida ehliyeti almıştım tabi sonra expire oldu.Şu an tekrar turist vizesi ile geleceğim ama Türk ehliyetim yok şu an.Tekrar floridadan ehliyet alabilir miyim?
-
RE: Amerika'da Doğum Hakkında Merak EdilenlerSağlık içinde yayımlandı
@MySea evet anladım uçuşa alırlarsa da sorumlulukları onlara ait sanırım.Yani karışık bir süreç
-
RE: Amerika'da Doğum Hakkında Merak EdilenlerSağlık içinde yayımlandı
@MySea merhabalar mevcut vize sahipleri içinde geçerli mi acaba bu durum.24 haftalık bir hamile içinde sorun olur mu acaba?Ya da hesabında yeterli miktarda para mı olması gerekir?
-
RE: Amerika'da Doğum Hakkında Merak EdilenlerSağlık içinde yayımlandı
@gucarslan takip ettiğim bir instagram hesabında gördüm.Florida yaşayan bir tanıdığım var onun sayfasında paylaşmışlar.Doğum için gelenler konsoloslukla iletişime geçsin iki tane hamile turisti geri ülkelerine göndermişler diye bir paylaşım yapmışlar.Florida_rehberi diye bir sayfa
-
RE: Amerika'da Doğum Hakkında Merak EdilenlerSağlık içinde yayımlandı
Merhabalar son zamanlarda Amerika hamile olarak giden var mı?Ya da tanıdığı olan.Miamiden hamile iki kişi ülkeye alınmadanngeti gönderilmiş diye bir olay duydum doğru mudur acaba?
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Sharm Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.Ben de aynı bilgilere ulaştım araştırınca.Vizemin basılı olduğu pasaportum dışında şu an yeni bir yeşil pasaportta çıkarttım orada pasaport süremin bitiminde sorun olmaması için
-
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@EasternStar forumlardan araştırdığım kadarıyla vize bitiş süresi Amerika’ya giriş yapabileceğimiz süreyi gösteriyor.Orada kalış süresini girişteki memur tayin ediyor deniliyor.Mayısta seyahat edeceğim için yenileme yetişir mi bilmiyorum.Mülakata çağırırlarsa mevcut vize de iptal ediliyormuş sanırım o nedenle tereddütte kaldım
