Allah'a çok şükür benim de vizem bugün itibari ile issued oldu. Çok kısa sürdü mülakat. Sabıka kaydı nüfus kayıt örneği ve CV istenmişti. Darısı emek verip bekleyen herkesin başına... Royal sweet hotel tavsiye ederim eğer bir gün önceden gidecekseniz ki sabah erken saatlerde başlıyor mülakatlar. Cep telefonu götürmeyin konsolosluğa ve hiçbir şeyi saklamayın ben false accusation sonucu olan cok eski bir kaydı bile __arşivde yok ___belirttim ve US based üç organization da board member ve volunteer researcher olduğumu gösteren belgeleri de sundum. Çok şükür ki bu sonuca ulaştım. Haziran sonu ya da Temmuz ortası gibi gitmeyi planlıyorum
begumm tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
bana da mesaj atıp sanırım engellemiş duygu hanım görünce cevap da yazdım halbuki.. "old user" gözüküyor bende veya hesabını kapamış , umarım herkes emeğinin sonucunu alır. herkese ve kendime bol sabır ve şans diliyorum...
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@rezanclz deneyiminiz için teşekkürler. ben de geleli 45 güne geçti hiç tanıdığım kimse yok airbnbde kaldım bir süre dediğiniz gibi çok işlere başvurdum olmadı brnim maalseef SSN de bir şekilde başvurum işlenmemiş hala gelmedi 2 farklı eyalette denedim randevusuz başvurumu ofisten yapamadım randevum da haftaya daha... burada barınmak iş bulmak herşey bayağı zor.. walla ben, dönme kararı aldım çünkü ne kadar zorlasam da burayı sevemedim ailemi çok özlemeye hatta TRdeki hoşnut olmadığım hayatımı özledim o sebeple bu greencard sürecini böyle bir tecrübe olarak görüyorum zira gelmeden kimse bilemez ben de gelmeden çok istedim 2-3 yıl bekledim vize türüm de doktoralılar için bir vize idi başvurusu da bayapu meşakkatli ve maliyetli ama şöyle bir düşününce burada neden kalmak istiyorum TRyi neden terk etmek istedim.. ayrıca sevdim mi mutl muyum değilim o yüzden eski hayatıma geri dönmeye karar vderdim.. çünkü cidden bayağı zor ve emek fgerekiyor hee seversin istersin mücadele et ben sevemedim buradaki hayatı.. yalnızlığı o yüzden de mücadele etmemyi tercih ediyorum
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
Dulles airporttan girişi yaptım.. greencard 6 ayı bulabilir gelmesi dedi. umarım çabuk gelir.. bekleyen herkesim sorusuz girmesi düleğiyle..
-
RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Didem-G merhaba Didem hanım. Vizeniz hayırlı olsun. Mahkeme kaydı sunudunuz mu veya arşivde yok diye hayır deyip mülakatta söylemediniz mi . bunu paylaşırsanız sevinirim. tşk ederim.
-
RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@dil EB2-NIW'lerin ise boyle bir kisitlamasi yok, herhangi bir pozisyonda calisabiliyor
DEĞİL ORADA DA KENDİ ALANINDA ÇALIŞMANIZ GEREKİYOR ZİRA NATİONAL İNTERSTE ÖYLE HİZMET ETMİŞ OLACAKSINIZ..
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@ATS16 @akara evet siteyi tekrar inceledim nüfus işleri kısmındaymis yoğun değil sanirim haftaya için randevu aldım. Sagolun
-
RE: Adli sicil kaydındaki suçlar ve göçmen vize görüşmesiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Weltraum Siz DS 260 formunda hiç suç işleyip ceza aldınız mı sorusuna ne yanıt verdiniz? Evet mi yoksa arşivde olmadığı için hayır mı yazdınız
-
RE: Employment Based - mulakat randevu tarihleri - gerceklesenler ve tahminlerİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Documentarily qualified olanlara bu şekilde mi yazıyor?
The National Visa Center (NVC) received all of the fees, forms, and documents that are required prior to
scheduling your immigrant visa interview at a U.S. Embassy overseas.
NVC will work with the U.S. Embassy/Consulate General in Ankara, Turkey to schedule an interview
appointment for you. Once we have confirmed an interview date, we will send a notice to you, your
petitioner, and attorney (if applicable). -
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Ekto-Oktan teşekkür ederim. Dedigim gibi tek olmak en büyük sorun burada konuşacak kimsenin olmaması ve yaş 40 a dayaninca öyle meetup event Arkadaş edinmeyim de zor millet Whatsapp mesajına bile ertesi gün dönüyor bir tecrübe oldu evet sağlık olsun
begumm tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Evlilikte Yeni Soyadi ve Resmi IslemlerDevlet İşleri ve Bürokrasi içinde yayımlandı
Amerika'da iki Türk konsoloslukta evlilik yapınca soyadı değişiyor mu yoksa konsolosluğa soyadım değişmesin diye talepte bulunabilir miyiz?
-
RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk girişYolculuk içinde yayımlandı
@basakbasak SSN bende de sorun oldu :(( tekrar almak için başvurucam greencard kolay geldi... eyaletlerde de farklı oluyor MD de kapıdan içeri giremezsin SSA ofise ama DC biraz daha raaht ama randevusuz olmuyor
-
RE: Amerikada yasarken Turkiye saglik sigortasini devam ettirmekTürkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
@erenotti yazlık veya kışlık gibi sanırım bildiriliyor öyle yazmışlar
-
RE: Amerikada yasarken Turkiye saglik sigortasini devam ettirmekTürkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
@erenotti eğer ilk adres TR ikinci adres yazlık kışlık yer gibi ABD bildiririlirse SGK devam ediyormuş ancak bu biraz riskli diye yazanlar okudum. Zaten ABD ye göç etmeden tüm bunları iyi bilmek lazım ben birkaç ay denedim 6 ay içinde tekrar gitcem inşallah.. tşk ederim
-
RE: Amerikada yasarken Turkiye saglik sigortasini devam ettirmekTürkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
@ATS16 bunu yaptım bu şekilde değil. Konsolosluk sözlü beyan ile Airbnb adresimi ikamet olarak kaydetti. Ve ben bilmiyordum bana da birşey sormado görevli ve e devletten baktığımda ikamet ABD olmuştu iki ay sonra geldim ülkeye aile hekimim dahi silinmiş. SGK haklarımdan faydalanmak için TR birincil yapın diye yazanlari okudum. Teşekkür ederim yanıtınız için
-
RE: Amerikada yasarken Turkiye saglik sigortasini devam ettirmekTürkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
@begumm cevabını buldum merak edenlere yazıyorum belki yine sorulur: Türkiye de ben sigortacılık yaptığım için yurtdışı müşterilerim çok var. Şu şekilde oluyor. 1. ve 2. adres olarak seçebiliyor musun. 1. adres olarak Türkiye seçip 2. adresi amerika yada almanya adresi seçtikleri için Türkiye hakları kaybolmuyor. Fakat 1. adres amerika ya da almanya adresi gösterip 2. adres Türkiye gösterdiğin an Türkiye hakların kayboluyor. Şu anda sizin de nüfus müdürlüğüne sordurursan aynı şekilde olmuştur (alıntı cevap)
-
RE: Amerikada yasarken Turkiye saglik sigortasini devam ettirmekTürkiye Cumhuriyeti içinde yayımlandı
Türkiye de bekar olan ve calismayan biri babasının SGK sindan faydalanıyor peki oturumu yurtdışına Amerika ya alınca ikameti yılda 1-2 kere gelip ücretsiz SGK dan faydalanmaya devam edebilir mıyım? Türkiye de ikameti olmayan biri prim ve ödemeden yine bu şekilde baba üstünden faydalanıyor mu
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmenlerin İlk Aylardaki DeneyimleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@mutlu234 hocam hem tek olmak hem iş bulma - arama süreci çok yıpratıcı ben greencardı alıp döndüm tekrar giriş yapmayı planlıyorum belli bir süre sonra