Merhabalar, bu soru mutlaka daha evvel sorulmuştur o yüzden affınıza sığınarak danışacağım.
babam bir green card holder ve Amerika'da çalışıyor 5 senesini doldurdu. Ben evli degilim fakat 21 yaş uzerindeyim, babam sponsorluğunda green card a başvurmak istiyorum. Fakat daha önce danıştığım bir avukat babamın vatandaş degil de permanent resident statüsünde oldugunda başvurumun daha kolay ilerleyeceğini söylemişti.
1- Babam hangi statudeyken benim başvurum daha hızlı ilerler?
2- Babam Green card holder iken başvurduğumuzda, benim green card surecim devam ederken vatandaş olursa ne olur?
şimdiden çok teşekkürler