@ecom, içinde söyledi: ABD Yolunda Evlilik
Herkese merhaba erkek arkadaşım greencardlı ve yakında evlenmeye karar verdik amerikada yaşamayı düşünüyoruz kendisi biraz araştırmış ve amerikadan başvuru yapıldığında sürecin daha hızlı ilerleyip neticeye vardığı yasal prosedürün amerikada daha hızlı ilerlediği kanısında bu konuda bilgisi olan varmıdır acaba süreç amerikada daha çabuk mu neticeleniyor? Iyi akşamlar diliyorum.
Hayirli olsun simdiden...
Su an icin Green Card esleri acisindan ABD'de hizli sekilde AOS surecine baslayabiliyorsunuz, ama bunun icin oncelikle ABD'de olmaniz gerekiyor. Maalesef ABD'ye evlenmek amaciyla giremezsiniz, ya evlenip gocmen vize surecine girmelisiniz, ya da ABD'ye gidip evlenip sureci baslatabilirsiniz...
Bu basliktaki bilgileri incelediginize emin olun...
Ayrica F2A ile ilgili su konuyu da okumayi unutmayin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1424/f2a-ve-f2b-vize-surecleri-green-card-sahiplerinin-es-ve-cocuklari