@lavita 3 Agustos buldum simdi dediğiniz yerde belgeyi. Evrak hazırlamaya zamanımız olmasına cok sevindim.
-
-
-
@Orco34 hangi ülkede yaşıyorsunuz?
-
@Subutay Aşağıdaki başlıktan takip edebilirsiniz. Bence başvurunuzu yapın, sanki süreç biraz hızlandı gibi. 4-5 yıla düşebilir.
-
@arifokdc Amerika dan ayrılıṣ tarihiniz tam olarak ne zaman? gün ve ay ? sormamdaki amaç Abd ye ilk giriṣinizde bir mühür basıyorlar pasaportunuza,onun da süresi tam bir yıl geçerli.
-
Herkese merhaba 2012-2015 arası eşimin işi dolasıyla Mısırda yaşadık. Şimdi vize için Mısırdan adli sicil belgesi istiyorlar. Daha önce Mısır dan bu belgeyi temin eden var mı? Türkiyeden nasıl alabiliriz?
-
@EfeNevada yeni fmcsa kuraliymis ogrendik ne yazik ki 10 years physical green card gerekiyor extension letteri artik kabul etmiyorlar
-
NA yazdım , sıfırları kaldırıp yazdım ama Your search did not return any data. sonucunu alıyorum.
-
-
@Dilara-Korkmaz ben Aralık 2025’te pasaportumun bitiş süresine 3 ay kala gittim ve girişte bu konuyla ilgili herhangi bir sorun yaşamadım.
-
J1 vizesi, kabul mektubumun süresinin dolacak olmasına rağmen bu cevabı aldım
-
-
Merhaba , benim çocugum eb3 vizem onaylandıktan sonra doğdu ve biz gerekli belgelerle vize muafiyetinden yararlanarak giriş yaptık ABD ye , I181 formu doldurdular , pasaportuna. I 551 damgası bastılar ve başka bir şey yapmama gerek olmadığını greencardın adresime yollanacağını söylediler ancak elimde bir Alien number yok ve greencardı takip edemiyorum . Daha önce bunu yaşayan birileri varsa bilgilendirirse çok sevinirim
-
@apexcruel evet ayri hesap acip tamamladik. Ekleme kismi yoktu 😞
-
@capon
30 gunu gecmisti. 14 yasina bastiktan 3-4 ay sonra basvurmustuk.Eger 30 gunu gecmis ise 'None of above" secenegini secip fee odeyerek basvuru yapilmasi gerekiyormus.
-
Dun yapilan haberlere ve Trump yonetiminden edinilen bilgilere gore, gocmenlik ve calisma izinlerinde sponsor olanlarin yukumluluklerinin daha detayli incelenecegi ve sponsor olunan kisiler eger public assistance kullanirlarsa, bunun sorumlusunun sponsorlar olacagi ve kendilerine gerekli hukuki ve maddi olarak cezalar uygulanacagi vurgulandi.
Aslinda, bu durum zaten USCIS kanunlarinda var ama fiilen cok uygulanmiyordu. Trump yonetimi bunu incelemeye alacagini ve uygulayacagini vurguladi.
'Take responsibility or face fines & prosecution’: US issues stern warning to migrant sponsors 'Take responsibility or face fines & prosecution’: US issues stern warning to migrant sponsors
The US Citizenship and Immigration Services has warned migrant sponsors to take financial responsibility or face fines, lawsuits, and criminal charges. Sponsors, including individuals and employers, must ensure migrants do not rely on public benefits. USCIS warns that fraudulent sponsorship...
-
@crazycells Combo Kart nedir? Nasıl alınır? Teşekkürler.
-
@Muhammet-Talha-KÜÇÜK internette çokça detaylı örneklerini bulabilrisiniz.
kısaca;bütün kişisel bilgilerinizi
yapacağınız işin detaylarını
saatlik ücret bilgilerini
çalışma süresini
bunun dışında yan haklarını (sağlık sigortası, barınma vb)içermesi yeterlidir.
-
Merhaba,
Temmuz 2024 tarihinde Amerika'ya giris yaptik ve Green Cart'larimizi aldik. Kizim Turkiye"de universite okudugu icin Agustos 2024 tarihinde Re-Entry basvurumuzu yaptik. basvurumuz isleme alindi ve Eylul 20024 tarihinde parmak izi ve biyometrik girislerimiz yapildi. (Re -entry permiti Ankara Elciliginden almak istedigimizi bildirdik). Kizim 17 eylulde 2024 tarihinde Turkiye' ye okula devam etmek icin donus yapti. Ogrendigim kadariyla permitin elemize gecmesi 6 ay ile 1,5 yil arasinda degisiyormus. Ogrenmek istedigim; permit elimize ulasana kadar kizim her 6 ay'da bir giris cikis yapmali mi yoksa permit geldikten sonra gelse olurmu? Yani biyometrigi verdikten sonra evrak elimize gecene kadar her 6 ayda bir giris cikis yapmalimiyiz, yapmasakta olurmu?
Klavyem ingilizce klavye oldugu icin Turkce harfleri yazamadim, ozur dilerim. Umarim anlasilmis olmustur yazdiklarim. Simdiden cevabiniz icin tesekkur ederim.
Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı Almak
-
@bezdarniy Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı Almak içinde söyledi:
Merhabalar,
merak ettiğim konu şu;Kırgızistan'da 5 yıl okudum. ama yıllık ortalama 10 ay gibi kaldım ülkede. yazları 2-3 ay hep buradaydım. bu durumda yine adli sicil kaydı almam gerekiyor mu?
Evet, almalisiniz.
-
Eşim için Kanada'dan Adli sicil kaydı almıştık. Biz Kanada'ya gidip aldık. Süreç şöyle işliyor, Kanada devleti tarafından accredited kuruluşlar bulunmakta. Buralara şahsen başvuruyorsunuz. Parmak izinizi alıyorlar ve fotoğrafınızı çekiyorlar. 10 gün içinde belgeyi düzenleyip size teslim ediyorlar. Türkiye'den başvurularda nasıl bir yol izlenir bilemiyorum.
-
@ozancanan Merabalar, pasaport fotokopisinin noter onaylı olması gerekiyormus derken nasıl yani orayı anlayamadım rica etsem açıklayabilir misiniz ? selamlar saygılar
-
Merhabalar,
Daha önce Polonya 'da 8 yıl kaldım ve 2016 senesi bir hackleme olayından dolayı mahkeme açıldı ve mahkeme kamu davası ile sonuçlandı ve bende cezamı öyle çektim.
1 - Bu durum green card çıkmasına ne kadar engel olacaktır?
2 - Case Number 39 binler de. Sıra gelmesi kesin midir ?Bu iki soruya cevap arıyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
-
@mstgmsxd Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı Almak içinde söyledi:
Merhabalar,
Daha önce Polonya 'da 8 yıl kaldım ve 2016 senesi bir hackleme olayından dolayı mahkeme açıldı ve mahkeme kamu davası ile sonuçlandı ve bende cezamı öyle çektim.
1 - Bu durum green card çıkmasına ne kadar engel olacaktır?
2 - Case Number 39 binler de. Sıra gelmesi kesin midir ?Bu iki soruya cevap arıyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
-
@crazycells Merhaba
Erkek arkadaşım Rusya da doğmuş ve 7 yaşında buraya gelmişler onun için sicil kaydı almamıza gerek yok sanırım değil mi
️ -
Buradan okuduğum kadarıyla 1 yıl yurt dışında kalanlar için o ülkeden adli sicil kaydı gibi bir şey isteniyormuş sanırım ben 2000-2003 yıllarında kaçak olarak gitmiştim İsraile ama e devlette 2009dan itibari ile görünüyor sizce ne yapmam lazım riske atmak istemiyorum bu durumu yardımcı olursanız sevinirim. 2003te Türkiye'ye geri döndüğüm zaman yaşım yediydi.
-
@beti Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı Almak içinde söyledi:
@crazycells Merhaba
Erkek arkadaşım Rusya da doğmuş ve 7 yaşında buraya gelmişler onun için sicil kaydı almamıza gerek yok sanırım değil mi
️Siz DV2019 surecindeydiniz degil mi? Imzaniza sureci tasimayi unutmayin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/2184/vize-surecinizi-imzaniza-tasiyinSorulari cevaplarken, surecinizin ne olduguna emin olmam lazim. Verecegim cevap ona gore degisebilir.
DV icin dogdugunuz ulkeden adli sicil kaydi gerekiyor. Dolayisiyla Rusya'dan bu belgeyi alsin.
-
@orhanssl Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı Almak içinde söyledi:
Buradan okuduğum kadarıyla 1 yıl yurt dışında kalanlar için o ülkeden adli sicil kaydı gibi bir şey isteniyormuş sanırım ben 2000-2003 yıllarında kaçak olarak gitmiştim İsraile ama e devlette 2009dan itibari ile görünüyor sizce ne yapmam lazım riske atmak istemiyorum bu durumu yardımcı olursanız sevinirim. 2003te Türkiye'ye geri döndüğüm zaman yaşım yediydi.
Surecinizi imzaniza tasimayi unutmayin.
Cocukken gittiginiz icin bence almasaniz da olur. Eger her sey icin elimden geleni yapayim diyorsaniz, bu belgeyi Israil'den istemenizde ve hazir etmenizde hicbir sakinca yok. Israil'e kacak gitmis olmaniz gocmenlik sureci icin bir problem degil.
Eger 6-7 yasinda, cok buyuk illegal bir olaya karismadiysaniz hicbir problem yasamazsiniz
telas yapacak bir durum yok. -
Merhaba, 1 yıldan fazla süre yurt dışında kalmaktan maksat nedir, kesintisiz mi ? Turist vizesiyle toplamda 1,5 yıl yurt dışında kalmış olmama rağmen 3 ayda 1 Türkiye'ye giriş çıkış yapmış olmam (bazen 2 hafta kaldım bazen 1 ay) Adli Sicil Kaydı almamı gerektirir mi?
-
@recii35 Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı Almak içinde söyledi:
Merhaba, 1 yıldan fazla süre yurt dışında kalmaktan maksat nedir, kesintisiz mi ? Turist vizesiyle toplamda 1,5 yıl yurt dışında kalmış olmama rağmen 3 ayda 1 Türkiye'ye giriş çıkış yapmış olmam (bazen 2 hafta kaldım bazen 1 ay) Adli Sicil Kaydı almamı gerektirir mi?
hayir, toplam sure. Almanizi tavsiye ederim.
-
@crazycells teşekkür ederim ancak forumun ilgili sayfasinda fransadan nasil alinmasi gerektigi ile ilgili yonlendirmeyi okumama ragmen bahsedilen sayfa nedense farkli cikiyor. Var mi bu konu hakkinda arastirabilecegim bir sayfa?
-
@recii35 Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı Almak içinde söyledi:
@crazycells teşekkür ederim ancak forumun ilgili sayfasinda fransadan nasil alinmasi gerektigi ile ilgili yonlendirmeyi okumama ragmen bahsedilen sayfa nedense farkli cikiyor. Var mi bu konu hakkinda arastirabilecegim bir sayfa?
1,5 yil boyunca Fransa'da mi kaldiniz? O durumda almaniz lazim. Resmi sitedeki yonlendirmeleri takip edebilirsiniz ama buradaki deneyimlerden de faydalanabilirsiniz, cunku resmi sitedeki yonlendirmeler birebir uygulanabilir ya da guncel olmayabilir. Surece baslayinca zaten anlarsiniz ne yapacaginizi.
-
@crazycells tekrar teşekkür ederim.. Bekleyelim ve görelim insallah bu sene mulakata herkesi cagirirlar da yapilmasi gerekenleri anlariz

-
@recii35 Türkiye Dışındaki Ülkelerden Adli Sicil Kaydı Almak içinde söyledi:
@crazycells tekrar teşekkür ederim.. Bekleyelim ve görelim insallah bu sene mulakata herkesi cagirirlar da yapilmasi gerekenleri anlariz

bu belgeyi onceden tedarik etmeye calisin.
-
@filth_grinder merhaba, eşim için Fransa dan adli sicil almak istiyoruz fakat sizin belirttiginiz sayfadaki yonergeleri takip ettigimizde 2. sayfada milliyet seceneginde sadece Fransa vatandasi aktif olarak duruyor. Fransa disinda dogum secenegini isaretlememis olmama ragmen bu secenek değişmiyor. Süreç bu sekilde mi ilerliyor? Biraz aciklayici bilgi verebilir misiniz? Tesekkurler..
-
@recii35 aradan oldukca uzun zaman gecti suan icin cok detayli hatirlamiyorum. Icerikte degisiklikte yapmis olabilirler bilemiyorum.
Bana kalirsa mevcut sayfayi gecemiyorsaniz telefonla mesai saatleri icerisinde ulasmaya calisin kendilerine. Mutlaka bir muhattap bulacaksinizdir.
-
@filth_grinder tamamdir bir de o sekilde deneyeyim, teşekkür ederim insallah zamaninda cozerim.
-
@recii35 su iletisim detayini bir deneyin. Bana email ile ulasmislar o donem;
Casier judiciaire national
Ministère de la Justice
107 rue du Landreau
44300 NANTES
+33 2 51 89 89 51
www.cjn.justice.gouv.fr -
@filth_grinder tamamdir teşekkür ederim ilginize..
Benzer Başlıklar
107
Çevrimiçi
60.7k
Kullanıcı
5.1k
Konu
534.2k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum