@erenotti, içinde söyledi: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak
@bernat İşte şimdi tam olarak avukatın size ne denli kazık attığını görmüş oldunuz, bir de çok biliyorlarmış gibi gözünüzü korkutuyorlar, gözünüzü korkuttuklarında sanki işlerini iyi yapıyorlarmış gibi bir algı yarattıklarını sanıyorlar. Aslında işlerin ne denli kolay ve kendi başınıza ilerletebileceğinizi de gördünüz, bu size ayrıca ileride birçok konu için bir özgüven ve cesaret de katmış oldu. Sürecinizde bir sıkıntı yok, olması gerektiği gibi ilerliyor. Bence mülakatı da waive ederler, bir müddet daha bekleyiniz, 3-9 ay. Başarılar.
Buna katiliyorum. Avukatin tek avantaji review’lari iyiyisse gocmenlik konusunda uscis tarafindan bilinen ve guvenilir bir avukatsa biraz daha karisik durumlarda ise yarayabiliyor. Onun disinda heleki iyi bir avukatsa asiri yogun oluyor ve zamaninda is yaptirmak imkansiz oluyor. Esimin kiz kardesi evlendikten sonra basvurusunu israrlarima ragmen Amerikali eşinin isteği uzerine avukatla devam etti. Istedigimizde ulasmak imkansizdi. Formlari doldurduktan sonra 4 kere duzeltme yapip kendilerine geri yolladik. En sonunda da green card da nasil olduysa soyadi yanlis yaziyordu 