@Emre-ERDUR, içinde söyledi: Green card lotosu ve devam eden acik lise
Merhaba 06 haziran 2020 de bizede greencard cekilisi hakki cikti kazanmis esim.Esim Ankara'da ozel bir universitenin ingilizce isletme bolumu mezunu turkiye de satinalma ve ithalat islerinde calisti senelerce.O*net online dediginiz siteden yaptigimiz islerimi secmemiz gerekiyor yoksa islerimiz bu sitede yoksa ds260 formunu doldursakta konsolosluk bizi kabul etmeyecek anlamina mi geliyor ? Biz formu henuz doldurmadik. Esim kazandigi icin onun isi suan onemli degil mi ? Yani beni yaninda goturecegi icin benden ds260 formunda bahsetmis olacak ? Cevaplarsaniz sevinirim.tesekkurler.
Basvuru sartlarini esinizin saglamasi yeterli, su basligi inceleyebilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/2587/green-card-çekilişi-başvuru-şartları







yeni onerilere acigim, ilerisi icin not alayim... uzun olsun istedim, turkceye ait karakterler olsun istedim... aklima pek bir sey gelmedi...
2 kere başvuru yapmış bulundum ilkin de heyecandan İsim yazan yere İsim Soyad yazmışım soyadı da yok olarak işaretledin sonra doğrusunu öğrenince beynimden kaynar sular döküldü sonra 2. Kez herşeyi doğru şekilde girerek başvurdum bir sorun olur mu acaa ya bilen var mı ?




