@xbeki maalesef bu sekilde toplama basliklara izin vermiyoruz 🙂 zaten bu dediginiz konular ayri ayri ilgili basliklarda ayrintili konusuluyor, o nedenle yeni bir baslikta bilgi almak yerine ayri ayri basliklardan bilgi edinmelisiniz.
Eger nereden baslayacaginizi bilemiyorsaniz "Bekleme Odalari"nda sorunuzu sorabilirsiniz, o basliklari sohbet basliklari olarak degerlendirdigimiz icin oradan teker teker yonlendirme yapabiliriz.
su basliklari da incelemeyi unutmayin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1546/green-card-bankada-para-mevzusu
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi







bundan sonraki sureclerde bol sanslar.
️ Vizemi ayın 25’inde aldım sonunda. Vergi evraklarını istemişlerdi, ek sponsor da ekledik.
️ Hepinize yardım ve destekleriniz için teşekkür ederim. Bekleyen herkesin sırasının bir an önce gelmesini ve sevdiklerine kavuşmasını diliyorum 
yakinda gececektir, az biraz daha sabir, en iyi burada anliyoruz birbirimizi terapi gruplari gibi 




