@Muhammet-Shagylyjov, içinde söyledi: green card başvuru bilgilerinde yanlış olması
Merhaba. Benim babam bu sene green card çekilişini kazandı. Bu arada ben ve babam Turkmenistan uyrukluyuz. Çekilişe katılırken babamın bilgileriyle onun adına ben başvurmuştum. Ama çocuk sayısını (3) bilgisini doldurduktan sonra, yaşım 21 den büyük olmasına rağmen diğer iki kardeşlerimle beraber kendi bilgilerimi de yazdım, bilgisizlikten doğduğum seneyi 21 yaştan küçük olacak şekilde (çünkü büyük dersem kabul etmiyordu sistem mantıklı olarak) yanlış doldurdum. Şimdi ise babam çekilişi kazandı. Ds 260 formunda benim ve kardeşlerimin ismi var, ve bilgiler doldurulacak. Siz ne dersiniz, nasıl olur, bu yanlış bilgi babamın vize alma sürecini olumsuz etkilermi, yoksa direk ret mi verirler?
Etkilemeyecekse/etkileyecekse ds 260 formunu doldururken dikkat edeceğim husus var mıdır?Cevaplarsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Sayın @Muhammet-Shagylyjov
DS260 formunu doğru doldurmanız gereklidir. Yeşil karta başvururken girdiğiniz cevaplara göre siz de yesil kart hakkına sahip olabiliyorsunuz. Her durumda DS260 formunu doğru bilgilerle doldurmanız gerekmektedir. Vukuatlı nüfus kayıt örneklerinizden aile durumu ve yaşlarına bakacaklardır. Muhtemelen babanız yeşil kartı mantıklı bir açıklama ile alabilecektir ancak siz alamayacaksınız. Babanız yesil kartı aldıktan sonra belli koşulları gerçekleştiriyorsanız sizin için de yesil kart başvurusunda bulunabilir.
Teşekkürler.






️
ben surecime avukatla devam etme karari aldim cunku yakinlarda statumu korumami saglayan okulumu birakacagim. gidip turk konsoloslugundan bazi belgeler almam gerekiyor zannedersem. dogum belgesi vs. bu belge nufus kaydi mi yoksa formul a dogum belgesi mi olacak ? veya ikisi ayni sey mi? bir de gitmisken soy adimi degistirip turkiyede de evli olmak istiyorum. turk konsoloslugunda soy adimi degistirdikten sonra yeni id talebinde bulunacagim. tum bunlardan sonra pasaportumda eski soy adim idm de ve dogum belgemde yeni soy adim olacak. basvurmamda bir engel midir ? sanirim amerikada soy adimi degisemiyorum cunku herhangi bir id ye veya greencard a sahip degilim. ne yapmam nasil bir yol izlemem gerekir ?



