diğer dava başlığında temyizi kaybetmemiz sonrası avukatların buna itiraz ettiklerini belirtmiştim.
dün gece itibariyle bu itiraz da sonuçlandı ve dediğim gibi yine reddedildi.
DV2020/DV2021 Update: Today, 11 judges of the US Court of Appeals for the District of Columbia Circuit have issued an order denying the petition for rehearing en banc. Unfortunately, this is the end of the road for Gomez, Goodluck, and Rai lawsuits, and it means all DV-2020 and https://t.co...
bu, DV2020 ve DV2021 sürecinin artık tamamen sonlandığı anlamına geliyor ve avukatlar da artık bu konu için hiçbir adım atmayacaklarını resmi olarak bildidiler.
her ne kadar da umut güzel bir şey olsa da, sonuçlarının kestirilebildiği noktalarda artık çok fazla zorlamanın gerekmediği de ortada.
davaya katılan, katılmayan herkese verdiği emek ve gösterdiği sabır için tekrar teşekkür ediyorum.
inanınıyorum ki bizleri, daha güzel ve mutlu edecek farklı şeyler bekliyor.
sevgiyle kalın..
*iş bu başlık, sürecin tamamen sonlanması sebebiyle artık ileti yazmaya kapatılmıştır.






️
ben surecime avukatla devam etme karari aldim cunku yakinlarda statumu korumami saglayan okulumu birakacagim. gidip turk konsoloslugundan bazi belgeler almam gerekiyor zannedersem. dogum belgesi vs. bu belge nufus kaydi mi yoksa formul a dogum belgesi mi olacak ? veya ikisi ayni sey mi? bir de gitmisken soy adimi degistirip turkiyede de evli olmak istiyorum. turk konsoloslugunda soy adimi degistirdikten sonra yeni id talebinde bulunacagim. tum bunlardan sonra pasaportumda eski soy adim idm de ve dogum belgemde yeni soy adim olacak. basvurmamda bir engel midir ? sanirim amerikada soy adimi degisemiyorum cunku herhangi bir id ye veya greencard a sahip degilim. ne yapmam nasil bir yol izlemem gerekir ?



