@xbeki maalesef bu sekilde toplama basliklara izin vermiyoruz 🙂 zaten bu dediginiz konular ayri ayri ilgili basliklarda ayrintili konusuluyor, o nedenle yeni bir baslikta bilgi almak yerine ayri ayri basliklardan bilgi edinmelisiniz.
Eger nereden baslayacaginizi bilemiyorsaniz "Bekleme Odalari"nda sorunuzu sorabilirsiniz, o basliklari sohbet basliklari olarak degerlendirdigimiz icin oradan teker teker yonlendirme yapabiliriz.
su basliklari da incelemeyi unutmayin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1546/green-card-bankada-para-mevzusu
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi






️ Avukat tutmak istemiyoruz ama bu konu aklımızı karıştırıyor? Yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olurum?
sadece esim is degistirdi geliri yukseldi tabii ekstradan o belgeyi nolur nolmaz dolduriyim diyorum.




