Merhaba Arkadaslar,
Biz 2019 'da greencarti kazandigimizda malesefki bir arkadasimizin adresini vermistik greencardlarin gitmesi icin, cunki hep gitmeden odersek greencardlarimiz erken gelir diye dusunuyorduk.
Arkadaslar baska sehre tasininca greencard larimiz eski evlerinin posta kutusunda kaldi ve yeni adreslerine dogal olarak gitmedi.
Bizede ders oldu sizede olsun diye soylemek istiyorum adres konusunda net olmadan asla rastgele guvenip kimsenin adresini vermeyin...
Daha ilk girisimizde sinir kapisinda adres degistirmistik ama hicde guncellemiyorlar. Herneyse 2. Girisimizi 6 ay olmadan greencardsiz olarak 10 ay once gelmistik, sonra corona problemi dunyayi sardi ve greencard olmadan hayatimiza devam ettik.
Yaklasik bir ay once 3 kisilik Ailem icin ,cok iyi bir arkadasim sayesinde online olarak l90 formu doldurduk ve 1600 $ a yakin para odedik. 31 Aralikta'da parmak izi icin randevu verdiler.
Benim salakligim size ornek olsun ,gelmeden yerlesmeden gerekirse greencard paranizi odemeyin yada emin olun. Kimseye guvenmeyin
sevgiler