@Emre-ERDUR, içinde söyledi: Green card lotosu ve devam eden acik lise
Merhaba 06 haziran 2020 de bizede greencard cekilisi hakki cikti kazanmis esim.Esim Ankara'da ozel bir universitenin ingilizce isletme bolumu mezunu turkiye de satinalma ve ithalat islerinde calisti senelerce.O*net online dediginiz siteden yaptigimiz islerimi secmemiz gerekiyor yoksa islerimiz bu sitede yoksa ds260 formunu doldursakta konsolosluk bizi kabul etmeyecek anlamina mi geliyor ? Biz formu henuz doldurmadik. Esim kazandigi icin onun isi suan onemli degil mi ? Yani beni yaninda goturecegi icin benden ds260 formunda bahsetmis olacak ? Cevaplarsaniz sevinirim.tesekkurler.
Basvuru sartlarini esinizin saglamasi yeterli, su basligi inceleyebilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/2587/green-card-çekilişi-başvuru-şartları






birde uygun fotograf orneklerinde gogsun az ustunden gorunuyor, benim alsigim vesikalikta boynun hemen altindan baslamis
fotograf sitelerinde denemedim henuz uygunmu diye, sizce vize fotografi diyerek yanlismi yaptim ben?
dosya boyutu baya bi kücüldü burdan yapınca, ama bu seferde 600X600 pixelden daha düşük oldu, onu düzeltebilmemin bir yolu varmı





