@greencardburak, içinde söyledi: Green card kazandıktan sonrası
Arkadaslar merhabalar 19 yaşındayım bu yil gc e basvuracam hatta pasaportumu bile çıkardım sorum şu ben ogrenciyim eğer çıkarsa bu greencard masrafları ne kadar çıkar mesela turkiyedeki masraf lar ardından abd deki masrafalf kimim kimsem yok bilgim var fakat neyse kısaca 2 bin dolar ile abd ye gidebilirmiyim
Su basligi inceleyebilirsiniz:
Bu da ABD'deki aylik masraflar icin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/393/amerika-da-yaşayanlardan-yaşam-maliyeti-örnekleri
Maalesef 2000 dolar cok az bir miktar, yukaridaki basligi harcamalar icin inceleyebilirsiniz. Tavsiyem en az 3-4 ay sizi idare edecek bir parayla gelmeniz yonunde... Tum planlarinizin beklediginiz gibi olacaginin ya da hemen iyi bir is bulacaginizin garantisi yok.






birde uygun fotograf orneklerinde gogsun az ustunden gorunuyor, benim alsigim vesikalikta boynun hemen altindan baslamis
fotograf sitelerinde denemedim henuz uygunmu diye, sizce vize fotografi diyerek yanlismi yaptim ben?
dosya boyutu baya bi kücüldü burdan yapınca, ama bu seferde 600X600 pixelden daha düşük oldu, onu düzeltebilmemin bir yolu varmı





