@Ekto-Oktan cok tesekkur ederim guzel kalpli kardesim. Evet gercekten cok bekledik. Benden bir ay sonra(kasim 2024) basvuran kardesim nisan 6 da mulakat aldi bile. Ne diyim guzel insan bunada sukur. Sabirla beklemekten baska bir care birakmiyorlar bizlere. Milletvekiline yazi yazdim, dosya normal ilerliyor dedi, senatore yazi yazacaktim ki onay geldi. Bu arada chatgbt tahmini dogru cikti. Bir seyi eklemek istiyorum , bilmeyen arkadaslar icin. Ucsic e telefonla ulasamayan arkadaslara bir tavsiyede bulunayim siddetle. Allah esimden razi olsun , o gece gunduz arastirdi. Ucsic sayfasina girdiginizde sag alt kosede ''Chat with Emma'' var oradaki gerekli bilgileri doldurdugunuzda sonra size gercek kisi ile yazismak istermisiniz diye soruyor. Lutfen bunu yapin, neden cunku burdaki yetkili siz iletisme gectiginizde dosya icin gerekli kisma rapor veriyor. Ben gecen hafta bunu yaptim ve dosyamin hangi servis merkezine gonderildigini ve hangi asamada oldugunu ogrendim, ondan sonra umutlarimiz artti. Yani demem o ki , sadece beklemeyinde. Elinizden geleni yapin. Cagri merkezini aramaktan korkmayin 13-14 ay sonra. Birde Ekto kardesim, memurlarin isi layiki ile yapmamalari var, dosya rafa kalkiyor ve diger memurun onu tekrar eline almasi zaman aliyor. Tek bildigim bir sey var, artik cok bekleme donemi yok. kardesim toplamda 17 ayda herseyi tamamladi, kendinizi buna gore ayarlayin, yok servis merkezi farkli muhabbeti yalan, sira size geldimi hakkinizi kimse cigneyemez. Umudunuzu yitirmeyin, allah buyuktur. Bu uygulama(https://trackmyvisanow.com/) gercekten datayi nerden aliyorsa bilmiyorum lakin %95 dogru soyluyor. Tekrardan tesekkur ederim kardesim. Rabbim sabir versin ne diyim, halen inanamiyorum, kendime gelemedim. Neyse gun gelicek, bu durumlar aklimiza geldiginde tatli bir tebessum edip, gececegiz.:)