@erncndr Merhaba hocam prosedür olarak yaptıklarını anlamak zaten çok zor değil ama yinede bunun insanı gıcık etmediğini söylemek yalan olur yani biz çok heyecanlandık geçen ay eğer bu hızda giderlerse 1 aya bu iş tamam moduna girdik heyecanlandık hop herşey ters düz oldu yani yorumunuzu anlıyorum ama sizin dediğiniz gibi 2024'den bekleyen insanlar var diyorsunuz ama bu noktada bu iş bir Beneficial iş yani 2024 de bekleyen adam kendini düşünüyor ben kendimi düşünüyorum bunu düşündüğünüz zaman onun söylenmesi kadar benim söylenmem çok doğal bir durum ha size hak veriyorum ama USCIS kalkıp hem beni hem onu aynı anda mutlu edemez birinin canı yanıcak ötekine zaman kalsın bu sefer piyango bize vurdu 2024'dekiler beklerken onlarda bize itiraz ediyorlardır muhtemelen bunu düşününce hani terazi mantığı oluyor işte
Öteki yandan 1 sene beklemekten bahsetmişsiniz zaten konu burada başlıyor aslında biz 1 seneden erken onay alabiliceğimize inandık son hızlanma ve veriler sağ olsun yoksa ben 12-14 aylık sürecin zaten farkındayım bunun başından beri farkındayım USCIS'in dosya inceleme şekillerine birebir hakim olamıyoruz ama ben günlük olarak yabancı forumları discord gruplarını TMVN gibi ciddi inceleme araçlarını yani veri bloklarını çok detaylı takip ediyorum birebir hakim olmam mümkün olmasa bile çok rahat bir şekilde izleyebiliceğim veri bloğu veya fikir elde edebiliyorum %100 doğru olmasa bile bu durum bu şekilde
Genel özette yorumunuzu anlıyorum fakat bu dediğim gibi Beneficial bir olay 2024 yılında başvuran için onun dosyasının onaylanması önemli 2025 de başvuran benim için benim dosyam önemli kimse kimseyi inanın düşünmüyor herkes bir an önce onay versinler aradan çıkayım modunda bu noktada tepkimin doğal olduğunu düşünüyorum.
Ama işin duygusal boyutundan çıkıp Objektifliğine dönersek size hak veriyorum USCIS'in 2024'den kalan caselere dönmesi olması gereken bir hareket zaten olucaktı bugün değilse yarın yarın değilse 1 ay sonra eninde sonunda dönmeleri gerekiyordu o adamları ölene kadar bekletemezlerdi piyango bize vurdu bizim onay gelmeden dönmek istemişler o kadar case onayladıktan sonra bunada yapıcak hiçbir şey yok genel olarak tek umudum 12 ay'ı geçmemesi 13-14 ay beklemek hiç istemiyorum midem bulanıyor artık USCIS sürecinden 12'inci aya kadar şu işten kurtulursam çok mutlu olucağım. Yorumunuz ve fikirleriniz için size çok teşekkür ediyorum saygılarımla tekrardan ^^