Merhaba,benim 12 ocakta randevum vardı saat 9 da o gün bayağı bir kötü giriş yaptık maalesef o gün konsolosluk geç açıldı , bazı kişilere randevu iptal maili ve orada iptal oldu turist vizeleri , sonra göçmen vizeleri içeri alınmaya başladı sırada bir sürü iran vatandaşı görmek mümkündü, içeriye girdikten sonra size bir banka numarası bir kağıt veriyorlar bu kağıdın yanmasını bekleyin diye söylediler sonra numaramı gördüm ve kabine gittim ilk gideceğiniz kabin sizin evraklarlarınızı alacak yani nüfus kayıt örneği adli sicil kaydı askerlik belge ve sonra bu ilk evliliğiniz mi ingilizce biliyor musunuz evet dedim, tamamdır aynı numaranın yanmasını bekleyin dedi bunların hepsi türkçe oldu zaten, sonra tekrar numaram yandı bu sefer konsolos ile konuşmamız başladı,
eşiniz ile ne zaman ve nerede tanıştınız?
Eşin kaç defa ziyaret etti?
Şuanda eşiniz nerede? Dışarıda güvenlik kapısında beni bekliyor dedim,
Eşinizin mesleği nedir?
Sen bu 2 yıllık dönemde neden çalışmadın ?
Amerikaya gittiğinde çalışacakmısın ?
Hiç amerikada bulundunmu?
Sonrası tebrikler vizeniz onaylandı dedi bir kaç gün içinde vizenizi yollarız dedi hepsi bu kadardı ,
Şimdiden bekleyen herkese sabırlar çok uzun bir yolculuk, umarım en yakın zamanda eşlerinize kavuşursunuz,
Bu arada vfs pasaport teslimatı premium teslimat seçtim evimin adresine sizce ne zamana ve hangi kargo ile gelir?