@nazliozdamar Merhaba Nazlı, sizi en iyi anlayabilecek kişilerden biriyim. Bizim F2A sürecimiz sizinkiyle hemen hemen aynı tarihte başlamış (2 hafta sonra). Ben Amerika'dan avukat aracılığıyla başvurdum, tek başıma Amerika'daydım, eşim Türkiye'deydi. Gerçekten akıl ve ruh sağlığını etkileyen bir süreç, acı kıyaslamak en nefret ettiğim şey başıma gelenleri yazmiyorum o nedenle. Avukatım ile expedition için başvurduk, ilkinde ABD'den rapor aldım psikolojimin iyi olmadığına ve bu durumun fiziksel sağlığımı da etkilediğine yönelik, kabul etmediler. Devam eden süreçte tiroit kanseri oldum hatta
Sonra tekrar başvurduk hani eşimin yanımda olması lazım tedavim için sağlığım için diye. Gene kabul etmediler. Gerçekten ölüyor olmamız lazımmış..
Demem şu ki, maalesef expedition koşullarını karşılamak çok zor. Şimdi artık tünelin ucunda zayıf da olsa ışık göründü diye beklemek gerekiyor zannediyorum. Sevgiler 🩷