@fatim, içinde söyledi: Abd de WIC yardımı
Merhabalar,Amerikadayım 3 ay önce bebeğim oldu F1 vizesiyle geldim hala aynı statüm eşim green cardlı burda evlendik ama henüz green card için başvuramadık. Benim sorum şu şekilde şimdi ben Sağlık yardımı aldım hastane yönlendirmesiyle ve şimdide WIC den bebeğim için yardım alırsam green card başvurusunda sorun çıkar mı ? Çünkü sanırım yardım almadan yaşayabildiğini kanıtlaman gerekiyor?
Çok emin değilim beni bilgilendirirseniz sevinirim.
Su konuyu incelemenizi tavsiye ederim:
Baslikta vatandaslik yaziyor ama aslinda o uygulamalarin tamami sadece Green Card alirken gecerli.







Oğlum burada International Bocaloria programında eğitim veren bir özel okulda ve buradan hem IB hem MEB diplomasıyla mezun olacak.IB diplomasını lise son sınıfın aralık ayında alıp üniversite başvurularına hemen başvuruyorlar(hatta bazılarına predicted grades ile).Geçen yaz UCLA yı ailecek ziyaret edip IB kabul şartlarını da öğrendik.Bu arada dosyamızı da Hong Kong’a taşıdık.İlginiz için teşekkür eder,oğlunuza da başarılar dilerim.



