@lavita eger uscis’e yazip geri donus alamadiysaniz ve seyahat planlariniz filan var ise congressman e yazmanizi tavsiye ederim. Cok hizli bir sekilde geri donus olabiliyor. Bizim dosyamizda da priority date current olmasina ragmen hic hareket etmedi aylarca ta ki ben congressman’e yazana kadar. Cunku yazismalarimin ardina hemen interview schedule edildi. Bir tusa basilacak ama bir yerde bekliyor gibi hissediyorum dosyalar, o yuzden ben congressman’e yazmistim. Tasindigimiz icin kesin dosya arafta bir yerde kaldi , unutuldu filan demistim.
Sistemde onay goremedim henuz, ama memur “ ben onayi gonderecegim bi ay icinde notice gelir, onu takiben de greencard gelir dedi” . Oncekinde interview dan bi kac is gunu sonra sisteme dusmustu. O yuzden bekliyorum bakalim. Beklemeye de takatim kalmadi ama iste son km’ler 🙂
Sizinki gelir umarim bir an once ama biraz daha gelmezse bir kac congressman e yazmanizi oneririm, kolay bir surec.






Sonuçta Turist olarak gittiğimiz için verilen süre kadar kalmak gerekiyor, aksi taktirde illegal kalmış oluyoruz. O nedenle zamanlama çok önemli. En azından Current olmadan 1-2 ay kalıp, "AOS" başlatmak mantıklı gibi, bu arada öyle 90 gün kaldıktan sonra "AOS" başlatılır gibi yazılı bir kural yok. Ne kadar erken gidebilirsen o kadar erken gitmekte fayda var. Dediğim gibi maddi mecburiyetler nedeni ile biraz planlama da problem yaşıyorum.. Gerisi kısmet 



