@greencardburak, içinde söyledi: Green card kazandıktan sonrası
Arkadaslar merhabalar 19 yaşındayım bu yil gc e basvuracam hatta pasaportumu bile çıkardım sorum şu ben ogrenciyim eğer çıkarsa bu greencard masrafları ne kadar çıkar mesela turkiyedeki masraf lar ardından abd deki masrafalf kimim kimsem yok bilgim var fakat neyse kısaca 2 bin dolar ile abd ye gidebilirmiyim
Su basligi inceleyebilirsiniz:
Bu da ABD'deki aylik masraflar icin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/393/amerika-da-yaşayanlardan-yaşam-maliyeti-örnekleri
Maalesef 2000 dolar cok az bir miktar, yukaridaki basligi harcamalar icin inceleyebilirsiniz. Tavsiyem en az 3-4 ay sizi idare edecek bir parayla gelmeniz yonunde... Tum planlarinizin beklediginiz gibi olacaginin ya da hemen iyi bir is bulacaginizin garantisi yok.








üzerine hala bekleniyor, psikoloji kalmadı. İnşallah güzel haberler alırız da mutlu oluruz
biz bile hala depremi atlatamadik bölgede olmadığımız halde gördüklerimiz duyduklarimiz perişan etti. Sizi düşünemiyorum bile.



