@xbeki maalesef bu sekilde toplama basliklara izin vermiyoruz 🙂 zaten bu dediginiz konular ayri ayri ilgili basliklarda ayrintili konusuluyor, o nedenle yeni bir baslikta bilgi almak yerine ayri ayri basliklardan bilgi edinmelisiniz.
Eger nereden baslayacaginizi bilemiyorsaniz "Bekleme Odalari"nda sorunuzu sorabilirsiniz, o basliklari sohbet basliklari olarak degerlendirdigimiz icin oradan teker teker yonlendirme yapabiliriz.
su basliklari da incelemeyi unutmayin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1546/green-card-bankada-para-mevzusu
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi








üzerine hala bekleniyor, psikoloji kalmadı. İnşallah güzel haberler alırız da mutlu oluruz
biz bile hala depremi atlatamadik bölgede olmadığımız halde gördüklerimiz duyduklarimiz perişan etti. Sizi düşünemiyorum bile.



