@fenerium1983, içinde söyledi: eşimle ayrıyım, nasıl başvurmalıyım?
başka birinin resmini kullandım, çekiliş kazanırsam zaten başvuru yapmayacak greencard için, zaten devam eden boşanma davası da var belki o zamana kadar boşanmış da olurum, siz ne dersiniz risk var mı?
dogru bilgi kullanmadiginiz her durumda az da olsa risk vardir tabii ki, ama sizin durumunuzda sizin tum bilgileriniz dogru oldugu icin sorunsuz vize alma ihtimaliniz de var. Bu duruma konsolos karar verecek.






Green card cekilişine bu sene başvuru yaptım aklıma takılan ben kız meslek lisesi mezunuyum ve foruma high school diploma yazdım sıkıntı olur mu bu çünkü hatırladıgım kadarıyla seceneklerde meslek lisesi de vardı



