@sir-altan Genel olarak ülkenin kapalı olduğunu biliyorum ancak şuan üniversite öğrencileri için alım söz konusu önümüzdeki Haziran Temmuz aylarında gerçekleşmesini bekleniyor. Ancak dil okulu öğrencisi olduğum için Ekim Kasım aylarnı bekliyoruz. Zaten çok daha ilerisi benide riske atar.
Covid'i kontrol altına almış bir ülkede konsolosluğun kapanma ihtimali de olmayacağından vize mülakatımı orada rahatlıkla yapabileceğimi düşünüyorum bende. Umarım en kısa sürede iyi haberler gelir de en azından ona göre yol haritası çizerim. Belirsizlik çok kötü.
Ayrıca daha önce Avustralya'dan greencard alabilen Türk varsa deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim.






Green card cekilişine bu sene başvuru yaptım aklıma takılan ben kız meslek lisesi mezunuyum ve foruma high school diploma yazdım sıkıntı olur mu bu çünkü hatırladıgım kadarıyla seceneklerde meslek lisesi de vardı



