@xbeki maalesef bu sekilde toplama basliklara izin vermiyoruz 🙂 zaten bu dediginiz konular ayri ayri ilgili basliklarda ayrintili konusuluyor, o nedenle yeni bir baslikta bilgi almak yerine ayri ayri basliklardan bilgi edinmelisiniz.
Eger nereden baslayacaginizi bilemiyorsaniz "Bekleme Odalari"nda sorunuzu sorabilirsiniz, o basliklari sohbet basliklari olarak degerlendirdigimiz icin oradan teker teker yonlendirme yapabiliriz.
su basliklari da incelemeyi unutmayin:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1546/green-card-bankada-para-mevzusu
https://yesilkartforum.com/forum/topic/309/amerika-da-yasanacak-eyaletin-secimi






Green card cekilişine bu sene başvuru yaptım aklıma takılan ben kız meslek lisesi mezunuyum ve foruma high school diploma yazdım sıkıntı olur mu bu çünkü hatırladıgım kadarıyla seceneklerde meslek lisesi de vardı



