diğer dava başlığında temyizi kaybetmemiz sonrası avukatların buna itiraz ettiklerini belirtmiştim.
dün gece itibariyle bu itiraz da sonuçlandı ve dediğim gibi yine reddedildi.
https://x.com/curtismorrison/status/1831075587966083557?t=A0Z7e9KSjFBwv3lAQrNEJg&s=19
bu, DV2020 ve DV2021 sürecinin artık tamamen sonlandığı anlamına geliyor ve avukatlar da artık bu konu için hiçbir adım atmayacaklarını resmi olarak bildidiler.
her ne kadar da umut güzel bir şey olsa da, sonuçlarının kestirilebildiği noktalarda artık çok fazla zorlamanın gerekmediği de ortada.
davaya katılan, katılmayan herkese verdiği emek ve gösterdiği sabır için tekrar teşekkür ediyorum.
inanınıyorum ki bizleri, daha güzel ve mutlu edecek farklı şeyler bekliyor.
sevgiyle kalın..
*iş bu başlık, sürecin tamamen sonlanması sebebiyle artık ileti yazmaya kapatılmıştır.






️ Sevgili Ali yetisti sagolsun.
californiadaki bekleme süresini görmek bizi de çok tedirgin etti. Umarım şans yüzümüze güler ve umarım californiadaki durum da bir an önce gelişme gösterir. Cevabınız için çok teşekkürler. Fiziksel posta ile Abd içerisinde verdiğimiz adrese mi geliyor? Mail ile geleceğini düşünmüştüm.
. Ceac ta dosya IN TRANSIT oldu .







