@ibrahimasar çok doğru tespitler ve özellikle son zamanlarda masraflarda çok fena artışlar var. İş bulma sıkıntısı ve giderleri karşılamada çok zorlanılıyor.
-
-
Vancouver sehiri kucuk sayilir yani merkez,tren fiatlari fena degil.sehir merkezi deniz kenarinda ismi aklima gelmiyor,karsi tarafa bir yere vapurlar calisiyor,,,,bir dere uzerinde iki kopru var galiba biri granville koprusu,bunlardan birinden gecince asagida,farmers market var her gun acik vakit gecirmek icin gidilebilinir, ayrica koprunun ayagi altinda kucuk iskeleler var nehiri karsidan karsiya geciren kucuk tekneler var komik bir tekneler,,vakit varsa bir bisiklet kiralayip sehir merkezi etraflarinda tur atilabilinir.
-
Merhaba. elimde DÜNYA KUPASI 2026 2 ADET BİLET mevcut. Maçlar Kanada Vancouver Stadyumundadır
maç Avusturya Türkiye maçı 13 Haziran maç Yeni Zelanda Mısır maçı 21 HaziranTürkiye maçını izlemek için hemde gezmek için vizeye başvurdum ama sonuç hala gelmedi geleceğine dair umudumda azaldı devretmek istiyorum ilgilenenler mesaj atabilir.
-
-
image.jpeg
Sol kısım Niagara, NY ve sağ tarafta suyun diğer tarafında görünen Skylon Tower’ın gözüktüğü Ontario, Canada
image.jpeg
Yukarıdaki Niagara nehri üzerindeki köprü veya diğer köprüler ile tren veya araç ile çok hızlı bir şekilde permanent resident kart + pasaportunuz ile Kanada’ya geçebiliyorsunuz.
📸 7/14/2025 I Niagara, NY
-
Merhaba dostlar,
Şu anda 19 yaşındayım ve lise mezunuyum, orta derecede İngilizce biliyorum. Express Entry calculator'da hesapladığımda 300 civarlarında bir puanım oluyor.
Bir haftaya 2 senelik önlisans Bilgisayar Programcılığı bölümüne başlayacağım üniversitede.
Bu süreçte de İngilizce ve Fransızca'yı iyi derecede öğrenebilirsem Express Entry'de puanım 480 seviyelerine geliyor (+üniversite diploması), Fransızca kotasından Express Entry'e dahil olmak için güzel bir seviye diye gözüküyor sitesinde.
Daha önce bu şekilde deneyimi olup giden dostlarımız var mıdır acaba?
Yol gösteren herkese çok teşekkür ederim. -
kanadanın amerikaya dahil olabilir söylentileri var. Gelecek günlerde bu olur mu ?
-
@mutsuz-göçmen Kanadaya gitmeyi artık kimse istemiyor. Şartları zorlaştı geçim zor
-
-
-
@Jonathan-0 Merhaba ; yapmanız gereken işlemin adı " visitor record" ama çocuğunuz hala yasal statünün içerisinde mi yani çocuğunuz Kanadaya girdikten sonra 6 ay geçti mi . " visitor record" işlemi hala yasal statü içerisindeyken alınıyor diye biliyorum. eğer bu süreyi geçtiyseniz biraz araştırma yapın nasıl ilerlemeniz gerektiği ile ilgili. araştırmalarınızı eğer ingilizce olarak yaparsanız daha detaylı sonuçlar karşınıza çıkacaktır.
-
-
Kalıcı oturum alabileceğin tüm programlar
Live in Canada permanently
Programlardan biri olan express entry sisteminin kategorileri ,tüm detayları ve içeriği ( cec, fsw,fst)
Express Entry: Who can apply
Express Entry'de yer alan programları karşılaştırmalı tek bir tabloda görme
Express Entry: Who can apply
Otomatik olarak puanını hesaplama araçı
Express Entry: Check your score
Tüm meslek noc kodları ve anlamları ve içeriği :
Find your National Occupational Classification (NOC)
Şimdiye kadar açıklanan tüm crs puanları ve kalıcı oturum davetleri.
Ministerial instructions respecting invitations to apply for permanent residence under the Express Entry system
-
@tgbvn Merhaba, maalesef benimki garip bir sekilde ret oldu. OWP zamanindaki yogunluga bagliyorum. Ama cevremde F1, J1 ve H2B vizeleri olupta alan cok kisi var. Muhakkak basvurmanizi oneririm. ABD deyken surec TR ye gore daha kisa surede sonuclaniyor. Sayet kanada' da oturumu olan bir kisiden davet ekleyebilirseniz basvurunuzu cok guclendirecektir.
simdiden bol sans. -
@bdrhn83 Herşeyden önce sanıyorum kanadaya seyahat etmesi için trv- visitor vize alması gerekir.
-
-
Bu haftasonunu Toronto’da geçirdim. Giderken green card ile yanınızda pasaportunuzun da olması lazım. Kanada’ya indikten sonra gümrük polisi evrakları incelerken absürt sorular soruyor yine de. Gergin bi halleri var hep, belki de bana öylesi geldi. Eğer green card olmasa beni hayatta almazdı ülkeye 😅
Dönerken de gümrük kontrolünü Toronto havaalanında yaptılar. Gayet güler yüzlü, muhabbetli bir polis denk geldi. Memleketimin insanı bi başka ya…
Kanada’da innnnanilmaz Asyalı ve Hintli var. Ama öyle bi fazlalar ki. 2 günde inanılmaz bunaldım. Her şeye duyarlı davraniyorlar, her yer SJW, her yer duyar, her yer insan hakları. Bu kadarı fazla geldi herhalde bana 😅
Downtown’u ise hiç beğenmedim. Hem küçük, hem bakımsız. CN Tower var bir tek.
Olumlu anlamda Tim Hortons kahvelerini begendim. Kanadanin en popüler kahve zinciri. Özellikle Türk restaurantlarda fiyatlar daha ucuz ve porsiyonlar daha büyük. Bir diğer artı da kur farkı. 70$ gibi bir hesap ödeyince, $50 Ödemiş oluyorsunuz. Bu durum keyifli baya 😄
Bu soruyu zamanında sormuş ve bu başlığı açmışım ancak 2 günde zor kaçtım Kanada’dan. Hiç bana göre değilmiş.
-
@ahmetty kanada artık eskisi gibi tercih edilmiyor gidenlerin çoğuda bir süre sonra zaten geri dönüyor. Kiralar çok pahalı , iş bulma sorun en kötüsüde artık kalıcı oturum almak çok zorlaştı.
Yeterli bütçen varsa ve finans sorunun yoksa elbette keyfe keder yaşanır ama çalışarak geçinmek zorunda isen çok zor deniliyor. hatta turist olarak gidip ts2023 ile çalışma izni alan tanıdıklarımın hepsi tek tek geri döndüler. Çoğu ingilizce biliyor ve iş geçmişleri olmasına rağmen beklentilerini bulamadılar. Calgary, british colombia, alberta, ontario filan farketmiyor. -
@sword Express entry profili oluşturdugunuzda sistem size otomatik olarak hangi programlar için eligible ( uygunluk ) oldugunuzu gösterdi. ( FSW, PNP v.b. ) ?
Ve tam olarak puanınız kaçtı ? -
@Ahmet-Gulistan CUET programı ile gidenlere ne kadar kanada doları yardım var ? Çiftlerin herbirine tek tekmi sağlanıyor finans yardımı geri ödemesiz mi ?
Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak
-
@Ali-Ege-Can-0 teşekkürler

-
@mehmet-JS, içinde söyledi: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak
Evet arkadaşlar an itibariyle güncel durum:
Pathway programında gerekli olan skordan fazlasını alarak bitirdim. Bireysel planıma göre mayısta bitirebileceğimi tahmin ediyordum erken olması iyi oldu. Şu an devam eden IT master programıma yoğunlaşabilirim.
ILAC'taki advisor'um salı ya da çarşamba günü sertifikayı alacaksın dedi. Artık sadece iki adım kaldı. Okullardan birinden kabul ve en zor bölüm olan vize.
İçimde tuhaf bir his var: hem GC çıkarsa hemde Kanada vizesi alırsam ne yaparım?


🥳🥳🥳Gozunuz aydin, sonraki surecler icin bol sanslar

-
@crazycells teşekkürler

-
@mehmet-JS, içinde söyledi: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak
Evet arkadaşlar an itibariyle güncel durum:
Pathway programında gerekli olan skordan fazlasını alarak bitirdim. Bireysel planıma göre mayısta bitirebileceğimi tahmin ediyordum erken olması iyi oldu. Şu an devam eden IT master programıma yoğunlaşabilirim.
ILAC'taki advisor'um salı ya da çarşamba günü sertifikayı alacaksın dedi. Artık sadece iki adım kaldı. Okullardan birinden kabul ve en zor bölüm olan vize.
İçimde tuhaf bir his var: hem GC çıkarsa hemde Kanada vizesi alırsam ne yaparım?


🥳🥳🥳Hocam öncelikle tebrikler ve başarılar dilerim... bi kaç sorum olacak...
- Pathway kaça mal oldu toplam? Hem süre hem de ücret olarak?
- Bu pathway işini burada değil kanada da okulda yaparsaydınız ne kadara mal olacaktı?
- Her hangi bir kurum veya eğitim şirketi ile çalıştınız mı acaba?
Teşekkürler.
-
Kanadaya ayak basar basmaz Korona karantinası Otele kilitliyolarmış 2.000 dolarını alıyolarmış. Fulltime yeni gelecek ögrenciler Eylülde geleceklere uygulanırmı?
-
@denizci10, içinde söyledi: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak
@mehmet-JS, içinde söyledi: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak
Evet arkadaşlar an itibariyle güncel durum:
Pathway programında gerekli olan skordan fazlasını alarak bitirdim. Bireysel planıma göre mayısta bitirebileceğimi tahmin ediyordum erken olması iyi oldu. Şu an devam eden IT master programıma yoğunlaşabilirim.
ILAC'taki advisor'um salı ya da çarşamba günü sertifikayı alacaksın dedi. Artık sadece iki adım kaldı. Okullardan birinden kabul ve en zor bölüm olan vize.
İçimde tuhaf bir his var: hem GC çıkarsa hemde Kanada vizesi alırsam ne yaparım?


🥳🥳🥳Hocam öncelikle tebrikler ve başarılar dilerim... bi kaç sorum olacak...
- Pathway kaça mal oldu toplam? Hem süre hem de ücret olarak?
- Bu pathway işini burada değil kanada da okulda yaparsaydınız ne kadara mal olacaktı?
- Her hangi bir kurum veya eğitim şirketi ile çalıştınız mı acaba?
Teşekkürler.
- ILAC'a 3800 ile 3900 kanada doları verdim. Ağustos 17 de başladı level 6 ile mayıs 20 de bitecekti. Fakat ben erken bitirdim. Artık sınav kaygısı olmadan mayıs 20 ye kadar sadece derslere gireceğim.
- Eğer kanada'da bunu yapsaydım en az 4000 dolar okula ve artı en az 20000 dolar yaşam masraflarına verecektim. Yani bu covid sayesinde cebimde 20000 dolar kalmış oldu. Bunu da oraya gidince araba ev gibi masraflar için ayırdım.
- Hiç bir eğitim danışmanlık şirketi ile çalışmadım asla da tavsiye etmiyorum. Bak arada iyileri vardır bile demeden alayı sahtekar diyorum. Sadece kendi ceplerine girecek parayı düşünüyorlar. Ben ne yaptım: okulumu kendim araştırdım ve iki okula karar verdim. Bu iki okul için başvurumu ise ILAC'taki advisor'um yaptı.
Tavsiyem şu:
Eğer kanada'da eğitim almak istiyorum diyorsan kimseye güvenme ve kendin araştır. İlla bir yardım istiyorsan Kanada'nın resmi sitesinde her şey var. Zaten tek doğru bilgi de orası.
Eğer study permit başvurusu yapacaksan da işte bunun için yardım al ama eğitim danışmanından değil "resmi göçmenlik danışmanından". Son dönemin Türkiye için study permit kabul oranı 56%. Daha önceki oran 72%. Bunun anlamı işini riske atma. Study permit bir okul başvurusundan daha ciddi bir durum.
-
@mehmet-JS hocam cevap için çok teşekkür ederim. Level 6 olduğunuzu seviye tespit sınavı ile mi ölçtüler? Bir de acaba level 6 olmasak yine aynı süre ve para mu tutardı?
-
Bu şirket kurma olayında 50% sine sahip olma kuralı varmış. Gel biz seninle ortak bir şirket kurup çalışma vizesiyle gidelim aga.

10 tane amerikalıyı işe alır tekne yıkatırız. Masraflarını çıkarsınlar yeter.
-
@Ping-PONG bana uyar vallahi... ama şöyle bi sıkıntı var ben de tursit vizesi yok işte...
-
@denizci10 reading ve listening sınavı yaptılar. Ben İngilizcem fena değil diye düşünüyordum çünkü kendi başıma epeyce öğrenmiştim. Yani ben öyle sanıyordum. Böyle düşünmemin nedeni de ara sıra internetten kendime sınav yapıyordum. Herkesin durumu farklı olabilir. Aslında bütün olay gerçekten çalışmaya ne kadar önem verdiğinle alakalı. Ödevleri yapmam hergün iki saatimi alıyordu. Ayrıca haftalık verilen essaylerde ekstra çalışma zamanı.
Ben neredeyse sıfır İngilizceyle yapabildiysem herkes yapabilir yeter ki çalışmayı bırakmasın. -
Merhaba merak ettiğim konu Kanada’da master sonrası express entry’den gerekli puanı alamazsak diye bir soru geliyor aklıma
-
Abi çok iyi niyetli ve yardımseversin. Öğretilerin için çok teşekkür ederim. Herkeste sendeki sabır ve azim olsa haklısın genç beyinler için çok daha kolay olurdu. Ama o azim ve sabır genel olarak senin gibi olgunluğa ermiş insanların sahip olduğu özellikler. Genç yaşta bu özelliklere sahip olanlar zaten yürüyüp gidiyorlar, tutabilene aşk olsun. Bugün bulunduğum noktaya gelmemi sende olan meziyetlere sahip bir kaç insan tanıyor olmama borçluyum. Keşke sen ve senin gibiler her geçen gün biraz daha artsa. Eksik olmayın.
Bizim gibi belli bir yaşın üzerindeki arkadaşlar için Mehmet Abi nin tecrübeleri ve paylaşıları var iken söz söylemeye gerek yok ancak; çok genç arkadaş var forumda. Onlara şunu söylemek lazım. Diploma için okumayın. Hem size hitap eden hem de iyi seçilmiş bir lisansı laf olsun diye değil gerçekten emek vererek ve en az 3.2 GPA ile bitirme hedefi koyarak okuyun.
Bir de, ben de dahil hepimizin en büyük hatası ve en önemli unsur. Dil, dil, dil. Dil öğrenmeyi ömür boyu hiç bırakmamak gerekiyor farklı olabilmek için. Bunu bir kez daha çok net anladım. Boşuna dememişler bir dil bir, iki dil iki insan diye. İngilizce m çok iyi diyip bırakmamak 2. Bir dilde öğrenmek gerekiyor. Hatta hakkını verecek seviyeye geldiğimizde 3. Bir dile başlamak bunun arkadını hiç bırakmamak gerekiyor.
-
@Ping-PONG amacım aslında zamanların boşa harcanmaması çünkü çok iyi biliyorum ki geri gelmiyor.
-
@letsdothis, içinde söyledi: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak
Merhaba merak ettiğim konu Kanada’da master sonrası express entry’den gerekli puanı alamazsak diye bir soru geliyor aklıma
Master oturumunu garantilemiyor. Fakat yaş uygunsa kalmayı kolay hale getiriyor. Tabi master sonrası PR veren eyalet de var ama oradaki üniversitelere girmek de kolay değil. Tüm dünya ile yarışıyorsun özellikle hintlilerle.
-
Ya bu Hint’ liler her yerde. Nüfus planlamasına ihtiyacı var bence Çin ve Hindistan’ ın, bu nedir böyle

En sevdiğim DJ lerden Vini Vici nin de remix lediği süper bir şarkı var. Şiddetle tavsiye ederim.
Ama çalışkan insanlar vesselam, bir kız tanıyorum. Hindistan’ ın en iyi ünisinden Harvard a geçen oradan Windows arge ye uzanan bir yolculuk. Adım attığı her yerde 1. Lik.
1 milyar nüfusla yarışan gençlerden bahsediyoruz. Aksi taktirde başarılı olma ihtimalleri yok zaten. -
@mehmet-JS Master sonrası PR veren Ontario gibi eyaletlerin başvuruları sınırlıymış sanırım . 7k civarı senede olabilir ve 1-2 saate başvurular doluyormuş gibi gördüm .
-
@mehmet-JS tebrik ederim Mehmet bey.hayırlı olsun.başarılarınızın devamını dilerim. inşallah en kısa sürede Kanada deneyimlerinizi de okumak nasip olur.
-
@letsdothis zaman sınırını değiştiriyorlar bir çeşit sıra sistemi getirdiler. Ontario bu iş için en kötü yer. Hem üniversite çok hem talep çok. Ben olsam BC ye bakardım.
-
@mehmet-JS hocam teşekkürler araştırma aşamasındayım . BC kural ve şartlarına da bakayım .
-
@letsdothis, içinde söyledi: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak
@mehmet-JS hocam teşekkürler araştırma aşamasındayım . BC kural ve şartlarına da bakayım .
Kabul şartların uygunsa bence BC da master yap. Bana çok dua edersin. BC nin resmi sitesinden araştır ve bazı üniversitelerin bazı bölümlerinde master yapmayı düşün. Benim şartlarım kabul kriterlerine uygun olsaydı bir saniye bile düşünmezdim.
Benzer Başlıklar
138
Çevrimiçi
60.7k
Kullanıcı
5.1k
Konu
534.0k
İleti
Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum