• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Nezzst
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 39
    • En İyi 9
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Nezzst

    @Nezzst

    13
    İtibar
    73
    Profil Görüntülemeleri
    39
    İleti
    1
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Nezzst Takip etme Takip Et

    Nezzst tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      @orhanozbekk Gecmis olsun arkadaslar zamaninda hem ais den hem de buradan yapmis biri olarak herhalde usvisascheduling.com a kaydiriyorlar (evet, sitenin basina kendiniz www koymazsaniz calismiyor, oyle cop bir site). Sorunlari sayayim:

      Guvenlik sorulari case sensitive, ve unutursaniz yandiniz, adiniza hesap varken yeni hesap acarsaniz yandiniz, kullanici adinizi unuttuysaniz yandiniz. Support sayfalarinda "ne yapacaginizi" yayinlamislar ama aslinda orada yazdigi gibi degil. Bunlardan biri mi oldu, orada dedikleri soyle boyle email at falani bosverip direkt soyle yapin:

      1. Yeni hesap ac, kullanici adi sifre ve guvenlik sorularini MUTLAKA bir yere kaydet.

      2. Pasaportun fotosunu cek, foto ismindeki _ gibi special isaretleri kaldir.

      3. Feedback/Requests kismina gir

      4. Open a new case -> request -> Subject: Deactivate the other accounts
        Please deactivate the other accounts. I opened them by mistake. This is my main account.

      Daha fazla yazmayin okumuyorlar. Genelde 1 gun sonra donerler ama ayni gun de olabiliyor sabah yazarsaniz.

      Tabi ben bunu anlayana kadar 1 ay boyu email atarak harcadim, ama support sayfalarinda yazan emailden cevap verdikleri tek yer (varsa) o emaille bagli olan usvisascheduling.com hesabi. O yuzden hicbir sorunu cozemedim, taa ki reddit'de benzer durumda birini bulana kadar.

      Ayrica ekleyeyim bu site icin ais'deki gibi bot da yok, sayfa yenileme de duzgun calismiyor sanki 10 yil once sitenin kodunu yazmislar da o zamandan beri ayni gibi. Zamaninda ais'den cok memnun biri olarak yazik oldu bence. Benim onerim konsolosluga toplu mail atalim ais den devam diye. Olmazsa da vize alan herkese survey sunuluyor odemeyi yaptiktan sonra sitede, orayi GO BACK TO AIS diye dolduralim.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Cok hypeliyim umarim kazanacagiz...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      Bugun de talihsizligimize iciyoruz...
      IMG_20250503_184101.jpg

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      Benim vize kabul oldu passport istendi ama daha yeni 10 yillik passport aldim. Vize basvurusunda yazdigim pasaportumda 3 yildan az bir sure kaldi. 10 yilligi verirsem be olacagini garanti edemiyorlar, digerini verirsem 4 gun ila 6 hafta dendi. Bu konuda tecrubesi olan var mi?

      Kanada içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      hayirlisi olsun darisi bizim basimiza

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: Kanada 1 yıllık Open Work permit'i nasıl 3 yıla çevirebilirim? (TS2023)

      @Seda-Uysal-Avcı Ben de ayni durumdayim da, yeni pasaportta vize basili degilken nasil onunla giris yapacagiz?

      Kanada içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @mustafafsin ust uste cikmasinin ~0.01% ihtimali var, asiri sanslisin

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @ahmetcevdet 10 yil basiyorlar genelde.

      Kanada içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @conk kendi sanssizligima iciyordum ama sana gelsin
      IMG_20250503_190037.jpg

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst

    Nezzst tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi Yenileme

      @theresearcher başına www koyacaksın.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Emre-Kurtulmuş 8 yil oturum hakki var, bu surede kim olur kim kalir belli degil. Green card bir sekilde halledilir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @ahmetcevdet keyiflerine gore. Ozel bir durum yoksa 10 yil multiple giris basarlar.

      Kanada içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: B1/B2 Ziyaretçi Vizeleri Mülakat Deneyimleri ve Görüşme Detayları

      @orhanozbekk Gecmis olsun arkadaslar zamaninda hem ais den hem de buradan yapmis biri olarak herhalde usvisascheduling.com a kaydiriyorlar (evet, sitenin basina kendiniz www koymazsaniz calismiyor, oyle cop bir site). Sorunlari sayayim:

      Guvenlik sorulari case sensitive, ve unutursaniz yandiniz, adiniza hesap varken yeni hesap acarsaniz yandiniz, kullanici adinizi unuttuysaniz yandiniz. Support sayfalarinda "ne yapacaginizi" yayinlamislar ama aslinda orada yazdigi gibi degil. Bunlardan biri mi oldu, orada dedikleri soyle boyle email at falani bosverip direkt soyle yapin:

      1. Yeni hesap ac, kullanici adi sifre ve guvenlik sorularini MUTLAKA bir yere kaydet.

      2. Pasaportun fotosunu cek, foto ismindeki _ gibi special isaretleri kaldir.

      3. Feedback/Requests kismina gir

      4. Open a new case -> request -> Subject: Deactivate the other accounts
        Please deactivate the other accounts. I opened them by mistake. This is my main account.

      Daha fazla yazmayin okumuyorlar. Genelde 1 gun sonra donerler ama ayni gun de olabiliyor sabah yazarsaniz.

      Tabi ben bunu anlayana kadar 1 ay boyu email atarak harcadim, ama support sayfalarinda yazan emailden cevap verdikleri tek yer (varsa) o emaille bagli olan usvisascheduling.com hesabi. O yuzden hicbir sorunu cozemedim, taa ki reddit'de benzer durumda birini bulana kadar.

      Ayrica ekleyeyim bu site icin ais'deki gibi bot da yok, sayfa yenileme de duzgun calismiyor sanki 10 yil once sitenin kodunu yazmislar da o zamandan beri ayni gibi. Zamaninda ais'den cok memnun biri olarak yazik oldu bence. Benim onerim konsolosluga toplu mail atalim ais den devam diye. Olmazsa da vize alan herkese survey sunuluyor odemeyi yaptiktan sonra sitede, orayi GO BACK TO AIS diye dolduralim.

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @Nezzst Bu arada update vereyim sorun olmadi bunu yazdiktan bir ay sonra cikti pasaportu burada verdim direkt elden de aldim, soru bile sormadilar bununla alakali.

      Kanada içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: Kanada Turist Vizesi Başvurusu

      @ahmetcevdet 10 yil basiyorlar genelde.

      Kanada içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @ari-luli Ayrica boyle paralarla Ankara Anlasmasi ile is kurmak veya ustune bir o kadar daha koyup Amerika'da E-2 ile is kurmak da dusunulebilir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @rocklee Ankara Anlasmasi Avrupa Birligi ile. AB uyesi her ulkede gecerli.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Eliff-0 Aslinda Amerika olmasi zorunlu degil derseniz bir Ankara Anlasmasiyla Avrupada is kurmayi falan da deneyebilirsiniz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @mosoko benim var 50k hepsi de amerikada bir brokerage da amerikan hisselerinde, C1 ingilizce de var b2 de var amerikanin kopegi olmusum yine cikmiyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Nezzst
      Nezzst