@orhanozbekk Gecmis olsun arkadaslar zamaninda hem ais den hem de buradan yapmis biri olarak herhalde usvisascheduling.com a kaydiriyorlar (evet, sitenin basina kendiniz www koymazsaniz calismiyor, oyle cop bir site). Sorunlari sayayim:
Guvenlik sorulari case sensitive, ve unutursaniz yandiniz, adiniza hesap varken yeni hesap acarsaniz yandiniz, kullanici adinizi unuttuysaniz yandiniz. Support sayfalarinda "ne yapacaginizi" yayinlamislar ama aslinda orada yazdigi gibi degil. Bunlardan biri mi oldu, orada dedikleri soyle boyle email at falani bosverip direkt soyle yapin:
-
Yeni hesap ac, kullanici adi sifre ve guvenlik sorularini MUTLAKA bir yere kaydet.
-
Pasaportun fotosunu cek, foto ismindeki _ gibi special isaretleri kaldir.
-
Feedback/Requests kismina gir
-
Open a new case -> request -> Subject: Deactivate the other accounts
Please deactivate the other accounts. I opened them by mistake. This is my main account.
Daha fazla yazmayin okumuyorlar. Genelde 1 gun sonra donerler ama ayni gun de olabiliyor sabah yazarsaniz.
Tabi ben bunu anlayana kadar 1 ay boyu email atarak harcadim, ama support sayfalarinda yazan emailden cevap verdikleri tek yer (varsa) o emaille bagli olan usvisascheduling.com hesabi. O yuzden hicbir sorunu cozemedim, taa ki reddit'de benzer durumda birini bulana kadar.
Ayrica ekleyeyim bu site icin ais'deki gibi bot da yok, sayfa yenileme de duzgun calismiyor sanki 10 yil once sitenin kodunu yazmislar da o zamandan beri ayni gibi. Zamaninda ais'den cok memnun biri olarak yazik oldu bence. Benim onerim konsolosluga toplu mail atalim ais den devam diye. Olmazsa da vize alan herkese survey sunuluyor odemeyi yaptiktan sonra sitede, orayi GO BACK TO AIS diye dolduralim.

