• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. AhmY
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 1
    • İleti 27
    • En İyi 10
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    AhmY

    @AhmY

    18
    İtibar
    17
    Profil Görüntülemeleri
    27
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum istanbul

    AhmY Takip etme Takip Et

    AhmY tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      arkadaslar, bugun turist olarak florida, orlando da direksiyon testini de gecip ehliyetimi aldim ama ehliyet yerine gecici TEMPORARY DRIVING PERMIT yazili a4 kagidi verdiler 60 gun gecerli, ehliyeti ise adrese gondericez dediler...

      simdi sinavdan bahsetmek istiyorum, orlando da turkce sinav yok ve sinav da cok kolay degil 50 sorudan 40 ini dogru cevaplamaniz lazim, ilk yazili teste girdiginizde 6$ ucreti ve randevu aldiginiz yazili testte en fazla 2 kez sinava girebiliyosunuz, ilk testten kaldiniz 2. sine hemen 10$ verip tekrar girebiliyosunuz, ben 2. randevumun 2. hakkinda gectim ve 2. randevuda ilk test 10$ ve 2. hak 16$ olarak degisiyor, direksiyon test i ise 6$ ve ehliyet basilma ucreti 48$, bu arada direksiyon testi cok kolay...

      turist icin gereken belgeler :
      pasaport
      tr ehliyeti
      i-94 formu (cok kolay alinabiliniyor internetten pasaport bilgilerinizi girip)
      adiniza kayitli en az 2 ad. belge (fatura vs) amerikadaki adresiniz olmasi lazim ustunde belgenin

      ben odasini kiraladigim evin lease contrat ina adimi eklettim sitenin yonetiminden, bunun sayesinde debit hesap actirdim bankadan
      ve banka faturalari insurance faturalari adresime geliyor bunlari gosterdim

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Vancouver

      2008-2009 dil eğitimi aldim vancouver da okul tam downtown un göbeğindeydi robson street de, homestay de burnaby de idi downtowna ne cok uzak nede cok yakindi sky train ile 20-25dk sürüyodu ana bir durakta hat değiştriyodum.... görmüş oldugum en guzel yerlerin başinda gelir vancouver tartişmak içn yazmadim bunu okuyan bilinçlensin diye her videoya bakarak malesef genel bi kaniya varmamaliyiz, benim gittiğim dönem sadece kötü bi yani coğu yerde esrar içilmesiydi (weed) hemen her yer esrar kokuyodu malesef şuan dahada yasal olmaya başladi sanirim kanada da bu durum yapacak bişey yok...

      2009 mart istanbula geri döndüm ve sonbahar kasimda, los angeles a arkadaşimn yanina gittim 1 ay kaldim öğrenciydi kendisi ozaman orada westwood da yaşiyodu ucla olduğu yer cok guzel ve ben los angeles gibi albenisi olan biyerde görmedim gercekten gunduzleri sicak akşamlari serin pasific okyanusundan dolayi öyleymiş ama vancouver kadar güvenli biyerde değildi, şu filmlerde izlediğimz akşamlari bir helikopter projektor ile ışığını açip birisini takip eder ya ilk orada gördüm aşiri tuhafima gitmişti film sahnesi gibi ve genelde her akşam oluyodu bu gerçekten cok şaşirmiştim, geneldede amerikada downtownlar cok guvenli yerler olmazlar los angeles in downtownuda o şekilde tehlikeli baya ama vancouverin downtownu benim gittiğim dönem en güzel yeri idi sehrin, hatta gece otobusler vardir vancouverda belediye otobusleri çünkü belli bi saat sonra skytrain duruyor, haftasonlari veya cuma ben o otobuslere binip downtowndan evime gidiyodum gece 2-3 de... yani demek istediğim videolara bakarak bazi şeyleri yanliş anliyabiliyoruz, ben vegas a miami ye newyork a da gittim ama vancouver kadar güvenli biryer görmedim, dediğim gibi tartişmak içn yazmadim bunu, buda benim tecrubelerimden aktarabildiğim, umarim bir okuyana faydasi olur

      Kanada içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @somebody, içinde söyledi: Amerika'da ikinci el araba almak

      @aliarmgn evet carfax raporu var, 2 ayrı eski kullanıcı 2 kaza görünüyor, bilmiyorum..satarken sorun olabilir..

      eger minor diyorsa ve onden agir bi kazasi yoksa alinir ama structure damage derse arabanin sase sinde kayma yamulma oldugunu soyler alligment bile yapilamaz o arabanin lastklerine ama satiyolar yine o sekilde

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      @crazycells, içinde söyledi: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      @AhmY, içinde söyledi: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      mrb @crazycells orlando da valencia college ile iletişime geçtim mail yoluyla kaç seneden beri tourism hospitality postgraduate ile araştrma yapiyorum niyetimde var bu bölümü okumaya, yalniz bugun konsolosluğn sitesine girip baktiğimda önemli haller dişinda vize hizmeti vermiyolarmiş, 2. 10 yillk turist vizemi 2019 ekimde almiştim, acaba oraya gidip okula yazilip statu değiştirmek mantklimidir sonucta pandemi var burada vize alamadiğimzdan dolayi buraya gelip statü değiştirmek zorunluluğumz oldu diye değiştirme formu ile talep etsek nasil sonuclari olur?

      Evet, ben de dediginiz sekilde yapmanizi tavsiye ederim. Once turist olarak girin, sonra da ogrenci statusune degisiklik yapin.

      B1/B2 vizenizin annotation kisminda "prospective student" diye yaziyor mu?

      annotation kismi boş, yalniz ben isim ve soyisimden dolayi clearence received li vizem, nezaman amerikaya girsem pasaport kontrolunden sonra ekstra bi kontrole giriyorum, ilk girdiğimde jfk de sadece boyumu kilomu sordular 5-10dk sürdü ama en son miami ye girdiğimde 1 saat sürmüştü ve cok kalabalkti pasaport kontrolunden sonraki kontrol...

      ilk vizemi 2009 da almiştim ve isim benzerliğinden clearence received 4 ay sürdü öle alabildim vizeyi ama 2. vizem 2 hafta sürdü sonra aldim hemen

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak

      @mehmet-JS, içinde söyledi: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak

      Evet arkadaşlar an itibariyle güncel durum:
      Alberta eyaletine karar verilip eyalet resmi sitesinden account alındı. Daha sonra Bow Valley College okulundaki software development diploma programına başvuru yapıldı. Başvuru belgeleri yüklendi ve başvuru ücreti yatırıldı. Daha sonra ise
      The Southern Alberta Institute of Technology ( SAIT) okulundaki yine aynı programa başvuru yapıldı. Belgeler yüklendi ve başvuru ücreti yatırıldı.
      Akabinde Alberta devlet sitesinden gelen mailde Student Number tarafıma iletildi.
      Şimdi sadece kabul için beklemek kaldı ki, herhangi birinden kabul kağıdı geldiğinde ise resmi göçmenlik danışmanı ile iletişime geçilip study-permit başvuru hazırlığı yapmak kaldı.

      hayirli olsun kardeşim, birsey sormak istyorum sanrim istanbul vfs kapaliymiş, ankara dan hizmet veriyolarmiş doğrumu? ve dersler suanda yüz yüzemi kandada yoksa online mi devam ediyor..

      Kanada içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      minor sa sknti yok orada birde airbags did not deployed demis ise airbag in patlamadgni soyluyor buda iyi birseydir araba icin ama alip almamak sana kalmis ben seni yonlendiremem...

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      @crazycells, içinde söyledi: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      @AhmY, içinde söyledi: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      @crazycells, içinde söyledi: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      @AhmY, içinde söyledi: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      mrb @crazycells orlando da valencia college ile iletişime geçtim mail yoluyla kaç seneden beri tourism hospitality postgraduate ile araştrma yapiyorum niyetimde var bu bölümü okumaya, yalniz bugun konsolosluğn sitesine girip baktiğimda önemli haller dişinda vize hizmeti vermiyolarmiş, 2. 10 yillk turist vizemi 2019 ekimde almiştim, acaba oraya gidip okula yazilip statu değiştirmek mantklimidir sonucta pandemi var burada vize alamadiğimzdan dolayi buraya gelip statü değiştirmek zorunluluğumz oldu diye değiştirme formu ile talep etsek nasil sonuclari olur?

      Evet, ben de dediginiz sekilde yapmanizi tavsiye ederim. Once turist olarak girin, sonra da ogrenci statusune degisiklik yapin.

      B1/B2 vizenizin annotation kisminda "prospective student" diye yaziyor mu?

      annotation kismi boş, yalniz ben isim ve soyisimden dolayi clearence received li vizem, nezaman amerikaya girsem pasaport kontrolunden sonra ekstra bi kontrole giriyorum, ilk girdiğimde jfk de sadece boyumu kilomu sordular 5-10dk sürdü ama en son miami ye girdiğimde 1 saat sürmüştü ve cok kalabalkti pasaport kontrolunden sonraki kontrol...

      ilk vizemi 2009 da almiştim ve isim benzerliğinden clearence received 4 ay sürdü öle alabildim vizeyi ama 2. vizem 2 hafta sürdü sonra aldim hemen

      belli ki kara listedeki kisi siz degilsiniz 🙂 yoksa vize alamazdiniz zaten; ama isminiz o listede oldugu surece her vize alisinizda bu idari isleme tabi tutulabilirsiniz, bilginize.

      annotation kismi cok sorun degil, turistik amacli da giris yapabilirsiniz. Eger "prospective student" diye belirtseydi bu durumda kapidaki gorevlilere okul bavurularindan bahsetmek de cok problem olmayabilirdi, o nedenle sordum...

      isim ahmet yilmaz olunca malesef en cok kullanilan isim ve soyisim 🙂 ,bu yüzden her amerika vize başvurumda ekstra bekliyorum ama dediğim gbi 2. turist vizemi aldiğimda cok az bir süre bekledim... yalniz valencia college ile görüştüm şuan online olarak devam ediyormus eğitim, intensive english programi bile online imiş ve bana gönderdikleri mailde turkiye den bile bu eğitimi alabilirisniz demesi ve turist vizesi ilede intensive english eğitimi alabilirsin dediler..

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak

      @mehmet-JS, içinde söyledi: Kanada'ya öğrenci vizesi ile giderek göçmen olmak

      @AhmY evet bende öyle duydum. Benim gidişime daha var ve ben zaten Ankara'dayım🤭
      Ben dersleri online alıyorum. Covid-19 belası benim işime yaramış oldu. Bu eğitimi Kanada da alsam fazladan cebimden en az 15000 dolar çıkacaktı.
      Pathway programını geçtim. Yeterli puanı aldım. Artık kabul kağıdını bekliyorum. Sonra vize başvurusu.

      şimdi şunu anlamadm mehmet kardeşim pathway için eğitimi ilac tan tr demi aldin online olarak ve suan online universiteler ders veriyorsa vize alip oraya gidip online ders alman biraz enteresan gelio...

      Kanada içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Mortgage Kredisi ile Ev Sahibi Olmak

      @MySea, içinde söyledi: Mortgage Kredisi ile Ev Sahibi Olmak

      @AhmY HOA aylik bir odeme, site management bu parayi sitenin bakimi icin kullaniyor.

      Oncelikle ABD de bir banka hesabiniz olmali. Bu hesap uzerinden bu odemelerin her biri online olarak zamani gelince yapilabilir. Countylerin websitesinden property tax ve sewer fee odenebilir. Home insurance sirketin yine websitesinden o da odenebilir. HOA ise site management websitesinden odenebilir.

      Kira gelirini ise yil sonunda tax return yapmaniz lazim. Ama SSN olmadan normal yolla yapamazsiniz. ITIN almaniz gerekebilir.

      Florida'da yetkili, yabancilara ev satisindan anlayan iyi bir realtor bulabilirseniz, bunlarin hepsini onlar halletmenize yardimci olurlar.

      tesekkurler sagolun peki ITIN nedir?

      Emlak içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      bugun orlando, sand lake road daki dmv ye gittim, turistim ogrenci degilim dedim ehliyete basvurmak istiyorum dedim, kadinda basvurabilirsin dedi ve lease contract ve i94 istedi bu i94 vize alirken doldurdugumuz form degilmi? normalmi bunu istemeleri?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY

    AhmY tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      tekrar merhabalar bir sorum olacakti, tax id almak istyorum ama ssn yok ve turist vizesinden ogrenciye gecis yaptim, tax id ssn olmadan alabilirmiyim bu durumumda?

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      merhabalar, aralik 14 de turist vizesinden ogrenci vizesi icin statu degistirme basvurusu yapmistim, biometric icin randevuyu subat ortasina vermisler normalde bu process en az 1 yil surmuyomuydu yoksa biometric appoinment tan sonrami surecek ogrenci vizesine gecmek, ekran goruntusu asagida

      uscis.jpg

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      @crazycells cuma gunu ogrenci basvurumu yapip sevisi odeyip f1 belgemi aldim yani turist vizesi uzatmasi yapmadim statu degistirdim... yalniz i539 yine doldurulmasi gerekiyormus ve birkac belge daha istiyolarmis internette bulabildigim gerekli belgelerin dokumani bunlar dogrumudur? yoksa eklemem gerekenler varmi?

      needed-doc.jpg

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      @crazycells, içinde söyledi: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      @seli, içinde söyledi: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      @crazycells Merhabalar. B1/B2 vizesiyle 15 ekim 2020 geldim.Mart ayında bir dil okulu aracılığıya F1 için basvurdum, B1/B2 vizemde 14 nisanda biteceği için onu da uzattık. Ağustos ayında parmak izi ve biyometrik verdim. Önümüzde ay B1/B2 süresi dolacak.ikinci bir uzatma yapmam gerekecek mi çünkü F1 vizem daha onaylanmadı. Tesekkurler

      Normalde B1/B2 "bridging the gap" uzatma basvurulari gerekiyor ama USCIS su an icin bu basvurulari askiya aldi, yani su an yeniden bridge gap basvurusunu yapmaniza gerek yok. Sadece F1 basvurunuzun onaylanmasini beklemeniz yeterli.

      Tem 20, 2021

      Applicants for Change of Status to F-1 Student No Longer Need to Submit Subsequent Applications to ‘Bridge the Gap’ | USCIS

      Applicants for Change of Status to F-1 Student No Longer Need to Submit Subsequent Applications to ‘Bridge the Gap’ | USCIS

      U.S. Citizenship and Immigration Services today announced new policy guidance that eliminates the need for individuals who have applied for a change of status (COS) to F-1 student to apply to change or extend their nonimmigrant status while their initial F-1 COS application is pending.

      merhabalar, bunun anlami f1 vizesine basvurdugumuzda turist vizesi kalis suresini uzatmamiza gerek yokmu yoksa parmak izi filan verildikten sonraki surectemi birdaha turist vizesi kalis sureci uzatmayami gerek yok?

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)

      merhabalar, turist vizemi bir 6 ay daha uzatmak istiyorum yalniz uscis sitesinde bunu vize tarihi bitmeden 45 gun icinde yapmalisiniz diyor benim bu ayin 29 unda bitiyor kalis surem.. sizce basvurmalimiyim yoksa statu degisikliginemi gitmeliyim ogrenci olarak zaten ogrencilik dusunuyorum post graduate egitimi alarak, yada ogrenciyedemi basvuramiyorum artik? tecrubesi olan arakadaslar bilgilendirise cok sevinirim...

      Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      arkadaslar, bugun turist olarak florida, orlando da direksiyon testini de gecip ehliyetimi aldim ama ehliyet yerine gecici TEMPORARY DRIVING PERMIT yazili a4 kagidi verdiler 60 gun gecerli, ehliyeti ise adrese gondericez dediler...

      simdi sinavdan bahsetmek istiyorum, orlando da turkce sinav yok ve sinav da cok kolay degil 50 sorudan 40 ini dogru cevaplamaniz lazim, ilk yazili teste girdiginizde 6$ ucreti ve randevu aldiginiz yazili testte en fazla 2 kez sinava girebiliyosunuz, ilk testten kaldiniz 2. sine hemen 10$ verip tekrar girebiliyosunuz, ben 2. randevumun 2. hakkinda gectim ve 2. randevuda ilk test 10$ ve 2. hak 16$ olarak degisiyor, direksiyon test i ise 6$ ve ehliyet basilma ucreti 48$, bu arada direksiyon testi cok kolay...

      turist icin gereken belgeler :
      pasaport
      tr ehliyeti
      i-94 formu (cok kolay alinabiliniyor internetten pasaport bilgilerinizi girip)
      adiniza kayitli en az 2 ad. belge (fatura vs) amerikadaki adresiniz olmasi lazim ustunde belgenin

      ben odasini kiraladigim evin lease contrat ina adimi eklettim sitenin yonetiminden, bunun sayesinde debit hesap actirdim bankadan
      ve banka faturalari insurance faturalari adresime geliyor bunlari gosterdim

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      bugun orlando, sand lake road daki dmv ye gittim, turistim ogrenci degilim dedim ehliyete basvurmak istiyorum dedim, kadinda basvurabilirsin dedi ve lease contract ve i94 istedi bu i94 vize alirken doldurdugumuz form degilmi? normalmi bunu istemeleri?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      minor sa sknti yok orada birde airbags did not deployed demis ise airbag in patlamadgni soyluyor buda iyi birseydir araba icin ama alip almamak sana kalmis ben seni yonlendiremem...

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      turist vizesyle orlando daym ve ehliyet almak istyorum bu basligin ilk sayfasinda baktim florida icin ama cogu eyalette ssn yazmamislar ve florida dmw ye girdigimdede non us citizen bolumunde ssn yaziyor ama parantez icinde if issued diyor kafam karisti baya...

      floridada ehliyet almis kisiler bilgilendirise memnun olurum

      turist vizesi var, lease kontratinda adim var ama ssn yok, tecrubesi olan arkadaslar cevap verirseniz cok sevinirim...

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY
    • RE: Amerika'da ikinci el araba almak

      @somebody, içinde söyledi: Amerika'da ikinci el araba almak

      @aliarmgn evet carfax raporu var, 2 ayrı eski kullanıcı 2 kaza görünüyor, bilmiyorum..satarken sorun olabilir..

      eger minor diyorsa ve onden agir bi kazasi yoksa alinir ama structure damage derse arabanin sase sinde kayma yamulma oldugunu soyler alligment bile yapilamaz o arabanin lastklerine ama satiyolar yine o sekilde

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      A
      AhmY