• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Uçan hollandalı
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 7
    • Takipçiler 4
    • Konu 0
    • İleti 612
    • En İyi 554
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 1

    Uçan hollandalı

    @Uçan hollandalı

    2329
    İtibar
    691
    Profil Görüntülemeleri
    612
    İleti
    4
    Takipçiler
    7
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Türkiye Yaş: 27

    Uçan hollandalı Takip etme Takip Et
    ⭐⭐⭐

    Uçan hollandalı tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: HNBS XXX Kaybedenler Klübü... Sizinle Daha Önce Serişmişmiydik?

      Konuya nereden başlasam bilemiyorum ancak girişgahımızın birinci maddesi olan kirli siyaset ve içerisine bulanmış olan yolsuzluklar olarak sert bir giriş yapacağım... Yurtdışına çıkmak istememe asıl vesile olan husus tam olarak buydu, ülkenin geçmişteki durumunu araştırdığımda ve şuan ki durumuna baktığımda bir arpa boyu yol alamadığımızı açıkça ifade etmek istiyorum. Yıllarca azımsanmayacak derecede pompalanan bu din siyaseti yüzünden çok sayıda insan bölük pörçük oldu. Din tüccarlığının yanı sıra insanları o kadar yozlaştırdılar ki insanlar aza kanaat etmekten yaşamanın ne demek olduğunu unuttular.. Birilerinin çocukları Amerika'da Fransa'da yüksek lisans veya lisans için üniversitelere gönderilirken, burada yaşayan çocuklar niteliksiz bir üniversitenin niteliksiz bir diplomasını alıp hayata başlamaya çalışıyor. Hahaha bir de diyorlar ya "Şu kadar üniversite açtık artık herkes okuyabilecek." Hocam okumasınlar zaten okumanın bu kadar kolay olduğu yerde nitelik iyice düşüşe geçti. Gelelim ikinci husus olan mülteci seviciliği ve onları desteklemelerine.... Bir ülke düşünün milyonlarca aynı ırktan bir insan sınırdan koşa koşa geliyor ve koskoca ülkemiz bu kişilere bir kimlik dahi sormadan hemen sığınmacı olarak kabul edip bir güzelde vergiden muaf tutup hastanelerde muayene ettiriyorlar. Bunu geçtim eğitimte bile fırsat eşitliği yok çünkü bu kaçaklara sınavsız üniversite hakkı da verildi bir dönem, şuan durum ne onu bilmiyorum. Fazla uzatmadan bu konuyuda es geçip son olarak bir şeye değinmek istiyorum. O da bu ülkenin hiç bir şekilde bir gelecek vaad etmemesi, ben genç bir birey olarak ülkemde kalmayı ve burada hayat kurmayı düşünmüyorsam eğer bu sorun tamamen yönetenlerin yüzündendir. Ne zaman bu konuşmalar açılsa dilim hep siyasete gidiyor ancak işin özü bu arkadaşlar, mevcut rejimi destekleyen arkadaşlar var ise beni affetsin fakat gerçekler acıdır. Tıpkı malum adamın bize yazdığı "acı reçeteler" gibi...Kısacası beni yurtdışına iten sebepler bunlardı, yalnızca kısa kısa değinmek istedim belki başka bir zamanda daha uzun konuşmak nasip olur. DV-2025 için bekleyen herkes içinde eklemek istediğim son şey güç sizinle olsun, sağlıcakla kalın.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @SYTSNGR Umarım pasaport şartına ek olarak 20 ile 50 dolar arası bir ücret talep edilsin yemin ediyorum ilk günden başvurumu yapacağım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Chromium Yalnızca bir kere yasayabildiğimiz bu hayatı neden Türkiye'de yaşayarak heba etsin ki bir insan? Belli bazı arkadaşlar bana olumsuz yorum yapabilir ancak gerçekler bunlar yani hocam. Ekonomik olarak sosyo kulturel olarak gelişmiyor burası, kaç yıldır gelişmekte olan ülke konumunda ancak bı turlu ilerleme yok aksine yüksek hızda gerileme mevcut çok ciddi diyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Emirhan-Yücel Belirtmiş olduğum gibi hocam, Türk insanının sosyolojisinde problem var. Hiç bir zaman gelişmeyi arzulamıyorlar(çoğunluk) bu yüzden aza kanaat etmeyi sükürden saya saya fakirliği normal bir hale getirdiler. Tamam bir insan elinde ki her şey için şükür edebilir çok normal bir şey bu ama bu kadar fakir yaşayan bir toplum nasıl oluyorsa halen aynı sekilde devam diyor ben anlamıyorum hocam gerçekten. En son baktığımda toplumun %10 luk kısmındaki paralar kalan 90'a denk durumda, bu nasıl bir gelir adaleti nasıl bir vergilendirme. Yazacak çok fazla şey var ama artık yoruldum hocam yoruldum. Haftaya pazar günü şu işi hallettik mi rahata az da olsa ereriz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @gtx295 20-25 yıl önce bu ülkeden göç edenler cidden vizyon sahibi insanlar, ekonomik olarak bu denli çöküş olmamasına rağmen bir şekilde akıllarına koyup gitmişler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @debbieLA77 Türkiye'de sürünmektense ABD'de sürünmeyi tercih ederim, kaybedecek bir şeyim yok. Gidersem iş kayırmam nereden para kazanabilirsem oraya yönelirim hiç affetmem. Acı çekmeden başarı olmadığı için kaçınılmaz senaryo tam olarak bu.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @MySea Bunlar iyi günler, ekonomist kazanırsa asıl parti o zaman başlayacak. Olur da Kılıçdaroğlu seçilirse domine edilmeye çalışılan döviz patlak verecek ve enkaz Kemal'in başına kalacağı için ak koyunlar tarafından iyi bir linç yiyecek gibi geliyor( Hani bahar geliyordu cart curt). Ekonominin özeti iki ucu b*klu değnek misali, kimin eline kalırsa kalsın her halükarda patlama yaşayacak.

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: Amerika Hayallerimizde neler var? Nasıl bir yaşam hayal ediyoruz? Sınır yok yazın yeter.

      Müstakil bir evin ön bahçesinde arkadaşlarım ile topluca barbekü yapmak, güzel sohbetler eşliğinde açılan buuzz gibi içecekler ile şahane olacaktır. Klasik Amerikan davranışı gibi oldu ancak gerçekten buna ihtiyacım olduğunu düşünüyorum 😃 Herşey bir yana, ilk yıllarda beni idare edebilecek bir maaş ile geçinerek çevreyi daha da tanımaya çalışırım ve daha sonra kademe artırarak ordu veya polislik gibi meslekleri düşünmüyor değilim. Hizmet sektörünün vermiş olduğu deneyim ile en azından bir Amerikalı gibi ingilizceye sahip olduktan sonra adımlarım bu yönde olacaktır. Bir gün gitme şansına sahip olursam eğer gerçek anlamda yaşamış olduğum hayat ile hayallerde olan hayatı kıyaslayıp bu yorumumu düzenleyip editleyeceğim.

      Edit: En önemli şeyi demeyi unutmuşum... Sırf bir siyasetçiyi eleştirdim diye akşam evimden gözaltına alınmamakta hayallerimin arasındadır.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @ozz Keşke ben de 18'den itibaren başvurmaya başlasaydım diyorum ta ki sonucu görene kadar 😃 Eskiden bu vizyona sahip değildim bir de ülke durumunun da etkisi vardı yani lise yıllarıma bakıyorum 2012 2013 vesaire o zamanlar tek derdimiz okul çıkışı 75 krş a bol malzemeli sosisli yemekti sonrasında eve gidip yaylanmaktı, ne bir geleceğe dair vizyon ve misyon ne bir hayal kurmak gerçekten ot gibi yaşadığımı fark ettim uzun zaman sonra. Üzücü tabii ki ama bu saatten sonra çıkana kadar viyana kapılarını zorlar gibi başvurmayı planlıyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Ülkeden kaçmayı düşünen gencinden yaşlısına, bu fikri bizlere eken malum yönetime ne diyeyim bilemiyorum. Sözlerin kifayetsiz kaldığı noktadayız

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı

    Uçan hollandalı tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      @Atlantis00 Üstat hoşgeldin. Benim de Haziran celbi Erzincan'da yapmıştım. Disiplin ortamı nedense çok hoşuma gitti ve dış kaynak alım açılırsa denemeyi de isterim açıkçası. Bu arada askerlik sonrası en az 2 hafta pisliği atacaksın o konuda kesinlikle katılıyorum. Gece vakti öylesine öksürük tutuyordu ki sanki boğuluyorum 😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Bu sefer de gol değil. Son 2 hafta kala aklıma geldi çekiliş işleri.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Mehmet-Fatih-Aslan

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Riethian Abi durumlar çok kötü, en son bu muhabbetleri yapmamızın üzerinden çok rahat 1 sene geçti ancak pekte bir gelişme olmamış. İnsanı ister istemez strese sokar bu durum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @newbie97

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @kalimero Bahsetmiş olduğunuz şeyler elbette ki ABD'nin olumsuz yönleri fakat Türkiye içerisinde yaşanan gündemin sizin anlattiklarinizdan hiç bir farkı yok desem yeridir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @Yıldıray81 Ben de doğum günümde başvurdum bakalım işe yarar mı 😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      Beklenen dönem geldi keyifler nasıl?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @JesusLord ilköğretim terk başvurabilir miyim 😀

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @ebaris86 Bu paraları vermek gerçekten mantıklı bir iş değil. Evde çekmek her halükarda daha iyi, sanırım ben de ev ortamında halledeceğim gibi duruyor

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Uçan hollandalı
      Uçan hollandalı